אשתו של שוטר בפלורידה מתה לאחר שנלכדה בניידת של בעלה ביום שישי האחרון, בשעות אחר צהריים חמות. המקרה אירע בחניית ביתם של הזוג במיאמי. הרשויות מסרו כי אין חשד לפלילים באירוע, וכי מדובר בתאונה.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה בארה"ב אילוסטרציה
ניידת משטרה בארה"ב אילוסטרציה
4 שעות בניידת הלוהטת. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לפי ארגון השוטרים המקומי, קרלה פאולינו בת ה-56 נמצאה מחוסרת הכרה על-ידי בעלה השוטר ובנם, מעט לאחר השעה 17:00 ביום שישי. "זו הייתה תאונה טרגית שזעזעה את משפחת פאולינו מהיסוד", אמר סגן נשיא איגוד השוטרים מאט רייס לעיתון Miami Herald.
לפי הדיווח בעיתון, הבעל השוטר הוא אריסטידס פאולינו בן ה-58. באותן שעות שבהן אשתו נלכדה בניידת הוא ישן אחרי שסיים משמרת לילה. לפי הדיווח קרלה נכנסה לחלקה האחורי של הניידת כדי לחפש דבר מה, אך הדלתות שלה נסגרו מסיבה כלשהי והיא ננעלה שם. בניידת הסיור יש סורגים שמפרידים בין המושב האחורי למושבים הקדמיים, וכן סורגים שמגינים גם על שמשותיו. דלתות המושבים האחוריים יכולות להיפתח רק מבחוץ.
לפי החוקרים שבוחנים את המקרה, מהרגע שבו קרלה נלכדה ברכב ועד שאותרה על-ידי משפחתה עברו ארבע שעות. באותו זמן הטמפרטורות באזור הגיעו לכ-32 מעלות. החוקרים לא מסרו מה לדעתם קרלה חיפשה בניידת.
לפי סגן ראש איגוד השוטרים במיאמי, קרלה נלכדה ברכב בלי הטלפון הנייד שלה, ולכן הדרך היחידה שבה הייתה יכולה להזעיק עזרה הייתה אם מישהו היה חולף בסמוך לניידת, אך לדבריו בשכונה שבה נמצא בית המשפחה אין הרבה עוברים ושבים, ולכן הסיכויים לכך היו קטנים.
דפני סטויארט, שכנה של הזוג, סיפרה לערוץ הטלוויזיה המקומי WSVN כי לא היה זה חריג לראות את קרלה נכנסת לתוך הניידת של בעלה. "אני לא חושבת שמישהו היה יכול לדמיין משהו כזה קורה".