אחרי הביקורת מתוך שורות הליכוד נגד התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו במשבר הקורונה, נרשמה הערב (א') התקוטטות בין חברי כנסת של הסיעה ברשתות החברתיות. בין היתר נטען כי המבקרים נתנו "גט כריתות לליכוד ולערכיו".
1 צפייה בגלריה
מיכל שיר ושלמה קרעי
מיכל שיר ושלמה קרעי
מיכל שיר ושלמה קרעי
(צילום: אבי מועלם)

ח"כ מיכל שיר כתבה אתמול לנתניהו מכתב פתוח, שבו קראה לו "להתחיל לנהל את המשבר", זאת בעקבות הביקורת שהעבירה עליו לאחרונה בדברים הקשורים למשבר הקורונה. ח"כ שלמה קרעי תקף אותה בטוויטר על דבריה בתוכנית לפני החדשות ברשת: "הצטרפות לעדר האנרכיסטים בעת הזו בהתבטאויות מתריסות 'ראש הממשלה צריך להתאפס', כמוה כמתן גט כריתות לליכוד ולערכיו".
הוא הוסיף: "זו סגולה בדוקה. צא נגד נתניהו, קבל כותרת מפוצצת, והפוך ליקיר התקשורת והשמאל. גם לי יש ביקורת, ואני נלחם על שינויים הכרחיים לטעמי, אבל במסגרת ובזמן המתאימים. שלי נעלייך".
שיר לא נשארה חייבת והשיבה לו: "גם כשנתניהו העביר ביקורת על ראש ממשלה מהליכוד לא רק שהוא לא נתן לליכוד גט כריתות, אלא הוכיח את היתרון במחשבה חופשית ויכולת לעמוד על עמדות מבלי להשיל נעליים. ערכים ועמדות עצמאיים זה דבר נהדר, ממליצה לך לנסות את זה בעצמך לפעמים. אגב, אני 25 שנה בליכוד, ואתה?".
"מחשבה חופשית? על מי את עובדת?", תקף קרעי בתגובה. "אל תטיפי לי. קצת צניעות מול מנהיג מפלגתך שזה עתה נבחר ברוב ענק, בניגוד גמור לדעתך, לא יזיק. אני בליכוד מאז 1999, פקוד מ-2010, צעיר יחסית. לפני 25 שנה רק חגגתי בר מצווה. ערכי הליכוד? להצטרף למקהלת השמאל? ממש לא".
שיר השיבה לו ברוח הדברים שאמרה בימים האחרונים: "אני מצטנעת רק מול מאות אלפי עצמאים ושכירים קורסים, מכל הקשת הפוליטית, שמגיעה להם מערכת קבלת החלטות שקולה ומבוססת נתונים. אלפי מתפקדי ליכוד חושבים כמוני. עד כדי כך אתה לא רואה מה קורה פה?".