הכנסת הייתה סוערת במיוחד היום (רביעי) והשיא היה העימות הבוטה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. אך בין הנאומים והצרחות עברה חברת הכנסת מרב מיכאלי בין הפוליטיקאים בממשלה ובאופוזיציה, וביקשה מהם לשיר כמה שורות משיר האהבה שהם הכי אוהבים לכבוד יום ט"ו באב. את התוצאה המלאה בזיופים תוכלו לראות בסרטון בפתח הכתבה.
2 צפייה בגלריה
לכבוד ט"ו באב חברי הכנסת שרים את שיר האהבה שלהם
לכבוד ט"ו באב חברי הכנסת שרים את שיר האהבה שלהם
הסטורי של מיכאלי. זיופים חביבים למכביר
"בין המאבקים והמלחמות וההצבעות נגד הממשלה הזאת - פתאום ט"ו באב", אומרת מיכאלי בפתח הוידאו שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "ביקשתי מחברי הכנסת לתת לי שורה או שתיים משיר האהבה האהוב עליהם ביותר - קבלו".
2 צפייה בגלריה
לכבוד ט"ו באב חברי הכנסת שרים את שיר האהבה שלהם
לכבוד ט"ו באב חברי הכנסת שרים את שיר האהבה שלהם
קבלו את "אהבה בשחכ"ים"
בין המבצעים: השר אופיר אקוניס (ליכוד) עם "באה מאהבה" של יהודית רביץ, ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד) עם "פנים אל מול פנים" של יהודה פוליקר, השר יובל שטייניץ (ליכוד) עם "הכניסיני תחת כנפך" שביצע אריק איינשטיין, ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד) עם "come rain or come shine" של ריי צ'ארלס, השרה מירב כהן (כחול לבן) עם "השיר שלנו" של אביב גפן, ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו) עם "יש בי אהבה והיא תנצח" של אריק אינשטיין, השר יועז הנדל (דרך ארץ) עם "מים מתוקים" של מאיר אריאל, ח"כ תמר זנדברג (מרצ) עם "פגישה אין קץ", של אריק איינשטיין, וח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) עם "שיר למענך" של אורנה ומשה דץ.
עוד זייפו בחביבות: ח"כ יואב סגלוביץ (יש עתיד) עם "בבוקר" שביצע גידי גוב, ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) עם שיר של אום כולתום, ח"כ יאיר גולן (מרצ), ניצן הורוביץ (מרצ) וקרן ברק (ליכוד) עם "עטור מצחך" של אריק איינשטיין, ח"כ מתן כהנא (ימינה) עם "אתה לי ארץ", של ירדנה ארזי, ח"כ מיקי חיימוביץ (כחול לבן) עם "All you need is love" של הביטלס, וח"כ בוגי יעלון (יש עתיד-תל"ם) עם "לילה בחוף אכזיב" של שלישיית גשר הירקון.