2 צפייה בגלריה
עופר גולן וטופז לוק הפגנה בלפור ירושלים
עופר גולן וטופז לוק הפגנה בלפור ירושלים
עופר גולן וטופז לוק באזור ההפגנה, אמש
(צילום: יואב גלזנר)

יועץ ראש הממשלה טופז לוק, שאמור לשהות בבידוד, תועד באזור הפגנת האלפים בבלפור. בליכוד הגיבו לטענות באומרם כי לוק, שתועד לצדו של דובר משפחת נתניהו עופר גולן, הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים.
לוק טס בשבוע שעבר עם משלחת ראש הממשלה לוושינגטון, ועל פי הנחיות משרד הבריאות אמור להיות בבידוד ביתי עד ליום שני בבוקר. במוצאי שבת נקראו חברי המשלחת להגיע בכלי רכב למשרד ראש הממשלה ולהיבדק במתחם דרייב-אין. קריית הממשלה מרוחקת מכיכר פריז, שהייתה חסומה לאורך הערב לתנועת כלי רכב בגלל ההפגנה.

2 צפייה בגלריה
שרה נתניהו עם טופז לוק ועופר גולן
שרה נתניהו עם טופז לוק ועופר גולן
לוק וגולן לצד שרה נתניהו, לפני כחודש וחצי
מפגינים זיהו את לוק וגולן בכיכר פריז בסמוך למוחים "מכחישי קורונה", שהניפו בין היתר שלטים "לא קורונה - דיקטטורה". לאחר מכן השניים עזבו את המקום בהליכה לכיוון רחוב רמב"ן. אנשי תנועת "קומי ישראל" אמרו כי "לוק נתפס בכיכר פריז מפר בידוד ומסכן את בריאות הציבור".
לטענת תנועת המחאה, "לוק נתפס מביים סצנה של הפגנה נגד הקורונה על מנת לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים 'מפיצי 'מחלות', קמפיין שהוביל לניסיון דריסה של מפגינים. אנחנו קוראים למשטרה לטפל באירוע במלוא חומרת הדין".
מהליכוד נמסר בתגובה כי "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. עופר גולן לא נמצא בבידוד".