כולנו רוצים שחיות המחמד שלנו יהיו בריאות ומאושרות. אבל מה עושים אם הכלב או החתול קצת בררנים, בעלי רגישויות למרכיבי מזון מסוימים, סובלים מקשקשים או מפרווה דלה? הכירו את מותגי GO! SOLUTIONS ו- NOW FRESH המשווקים בישראל על ידי חברת אנימל שופ, אשר יכולים לסייע בפיתרון הבעיה.
נתחיל ב-GO! SOLUTIONS. מוצרי GO! SOLUTIONS בעלי רמת האולטרה פרימיום יעניקו לחיות המחמד האהובות תזונה מלאה ומאוזנת, ללא הורמוני גדילה, תוצרי לוואי או חומרים משמרים מלאכותיים. מתכוני GO! SOLUTIONS מיוצרים במיוחד בשביל כלבים וחתולים אשר בררניים לגבי המזון שלהם, זקוקים למזון ללא דגנים או תזונה עשירה בחלבון ולכאלו אשר יכולים לאכול מקורות חלבון ספציפיים ומזונות בעלי רשימת מרכיבים מצומצמת. יתירה מכך, למותג יש ליין מוצרים ייחודי אשר נועד לחזק את מערכות הגוף השונות של חיית המחמד. GO! SOLUTIONS הוא מזון מלא ושלם עתיר מזינים ונטול חומרים מזיקים כמו הורמוני גדילה, תוצרי לוואי וחומרים משמרים מלאכותיים. בין מוצרי המותג אותם ניתן למצוא באתר אנימל שופ מוצעים מתכונים של המותג ללא דגנים, ברווז לכלב, סניור , שימורים לחתול ,מזון לכלבים סלמון ועוד.

רכיבים מעולים שחיות המחמד אוהבות

הסוד של מזון GO! SOLUTIONS ומה שהופך אותו לכל כך מוצלח הוא ללא ספק בחירת הרכיבים האיכותיים והטריים המרכיבים אותו. זו הסיבה העיקרית שבגללה מקבל המותג באופן קבוע ביקורות טובות והוא אהוב על כלבים וחתולים ברחבי הגלובוס. השקעה מתמשכת ובחירה קפדנית של רכיבים בגו מבטיחה שחיית המחמד תהנה מהמזון וגם תקבל הזדמנות ליהנות מחוויה בריאה ושתסייע להם לשמור על הבריאות הכללית ואריכות החיים. ראוי לציין כי GO! SOLUTIONS לחתולים מכיל אחוז חלבון גבוהה יותר מאשר GO! SOLUTIONS לכלבים וזאת בשל ההבדלים בצרכים התזונתיים של כלבים וחתולים. אבל אל דאגה, בין אם יש לכם כלב או חתול הגישה היא אותה הגישה והאיכות היא אותה האיכות - הרבה מאוד בשר טרי, ללא דגנים ועם מלא רכיבים נפלאים שתורמים רבות לבריאות החתול והכלב ועוזרים להם להישאר שמח ואנרגטי.

עם דגנים מלאים או ללא דגנים בכלל

מותג GO! SOLUTIONS דוגל בשמירה על בריאות חיות המחמד ולכן משלב במתכוניו אך ורק דגנים מלאים ולעיתים אף ללא דגנים כלל. אגב הדגנים כשלעצמם אינם מזיקים לבעלי החיים האהובים, אך כמות הפחמימות הגבוהה שבהם כן, ובעיקר הפחמימות הפשוטות. נוכח העובדה שהמותג מכילים אחוזי בשר גבוהים וכמות פחמימות נמוכה, הוא מזין יותר עבור כלבים וחתולים וגם מסייע להם לשמור על משקלם הבריא. היעדר הפחמימות הפשוטות הופך את הסיכוי להשמנה וסוכרת לפחות סביר ומכאן נגזר הערך המוסף של מתכוני המותג.

NOW FRESH לכלבים וחתולים - טרי וטעים

עד כה דיברנו על המותג GO! SOLUTIONS ועכשיו נכיר לכם גם את המותג NOW FRESH.
טרי, מלא ופשוט. בשביל כל גודל וכל שלב בחיים, מכיל רכיבים שעברו תהליכי עיבוד מינימליים ועשוי מ100% בשר טרי ומעל ל20 רכיבי סופר פוד.
מותג זה דוגל בטריות על פי תפיסת החברה שאוכל טרי טעים יותר ומזין יותר. לכן זה ממש לא מפתיע שכלבים וחתולים מאוד אוהבים את מוצרי NOW FRESH – הם כל כך טריים שזה מרגיש כמו לאכול ישירות מהשיש במטבח! מזון NOW FRESH עשיר במרכיבים מזינים כמו 100% בשר ודגים טריים מהשווקים המקומיים בקנדה וכן הוא עשיר באומגה 3 ו6 מקנולה וקוקוס. אוכל לכלבים NOW FRESH אינו מכיל דגנים, גלוטן, חיטה, עוף, בקר, תירס או סויה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Petcurean)

ביקורת וחוות דעת חיוביות בישראל ובעולם

מוצרי המזון של GO! SOLUTIONS ו-NOW FRESH מקבלים באופן קבוע כבר שנים רבות דירוגים גבוהים מאתרי דירוג מזון שהמפורסם שבהם הוא דוג פוד אדוויזור. הפופולריות של השניים נובעת מכך שהם מכילים שילוב עוצמתי של טעם ובריאות. מרבית הלקוחות שלנו מרוצים ממוצרי המותג ומציינים שהכלבים והחתולים אוכלים אותו בשמחה, אילו מהם שהאכילו קודם במזון פחות איכותי עם הרבה פחמימות מדווחים על שיפור משמעותי בנעימות הפרווה והמראה החיצוני של החתול או הכלב.

המוצרים הנמכרים ביותר של המותג

NOW FRESH לכלבים קטנים על בסיס הודו סלמון וברווז – פורמולה טעימה ומזינה שמותאמת במיוחד לכלבים קטנים שיודעים לבחור את המזון שלהם בקפידה.
GO! SOLUTIONS סנסטיב סלמון סקין אנד קוט – מתכון נהדר על בסיס סלמון משובח במיוחד לכלבים בעלי רגישות במערכת העיכול ואלרגיות.
GO! SOLUTIONS קרניבור עוף הודו וברווז לחתולים – חתולים יכולים להיות עקשנים אבל גם הם לא מצליחים לעמוד בפני שילוב נדיר של ערכים תזונתיים גבוהים ומומלצים ביחד עם ארומה וטעימות מהגבוהות ביותר.

חברת Petcurean - המוח מאחורי GO! SOLUTIONS וNOW FRESH

חברת Petcurean הקנדית אשר מייצרת את מותגי GO! SOLUTIONS וNOW FRESH מתמחה בייצור מזון כלבים וחתולים באיכות הגבוהה ביותר. התשוקה של החברה למזון נובעת מההערכה והאהבה הרבה אשר הם רוחשים ליצורים הפרוותיים המתוקים והם סבורים שגם אתם רוצים את מה שהכי טוב בשביל לשמור על הבריאות, הבטיחות ושמחת החיים של חיות המחמד שלכם. ב Petcurean מיוצר מזון פרימיום עשיר ברכיבים מזינים אשר מותאמים ספציפית לכלבים וחתולים ומיועדים להביא את חייהם איתנו למקסימום האפשרי מבחינת איכות חיים. חזון החברה הוא שלחיות המחמד שלנו מגיע הטוב ביותר, מזון אשר מיוצר באותה התשוקה והשקעה כמו המזון שאנו מכינים למשפחות שלנו. בחברה עובדים אנשים אשר אוהבים חיות מחמד ושיש להם תשוקה רבה וקצת אובססיה לתזונה בריאה ונאותה. בכל מתכון חדש מושקעים מאמצים אדירים וויכוחים רבים על מנת להגיע לאיזון המושלם. כל "כופתית" מכילה עולם ומלואו של מרכיבים אשר תפקידם לשמור על כלבכם בריא שמח ואנרגטי.
החברה מתמחה בעיצוב מתכונים שנועדו לענות על צרכיהם של כלבים וחתולים בכל הצורות, הגדלים, הרקעים והגילאים השונים. אם חיית המחמד שלכם רוצה את האנרגיה המהירה שמקורה באכילת דגנים מלאים, נהדר, לחברה יש מתכון דגנים מלאים שהם יאהבו. אם החתול או הכלב שלכם מצליחים יותר עם מתכון ללא דגנים, יש לחברה גם כאלה. כל מתכון של Petcurean נוצר באמצעות המרכיבים האיכותיים, הבריאים והטעמים ביותר שיש. אלה נבחרים באמצעות רשת מהימנה של חקלאים, חוואים ומפיקים, אשר חייבים לעמוד בקריטריונים הבריאותיים, הבטיחותיים והאיכותיים המחמירים מאוד של החברה.

הסדרה המשודרגת והחדשה מבית Petcurean – סדרת קרניבור

אם עד כה דיברנו בעיקר על הגירסה הקיימת והאהובה של מותגי Petcurean הרי שהסדרה המשודרגת והחדשה – GO! SOLUTIONS " קרניבור" היא הגרסה החדשה והמבטיחה של מתכוניGO! SOLUTIONS לכלבים וחתולים. האריזה הוחלפה ושודרגה והמוצרים זמינים באותם הטעמים הנהדרים והמזינים עם מתכונים חדשים ומתקדמים יותר. GO! SOLUTIONS קרניבור מבוסס על תזונה של זאבים אוכלי בשר על מנת לספק את הצורך של הכלבים והחתולים לחלבון רזה ואיכותי מן החי אשר יעזור לשמור עליהם משקל תקין ועם מסת שריר גבוהה. ההחלפה של ליין המוצרים נעשית על מנת להדגיש ולהבהיר שהמתכונים מכילים בראש ובראשונה בשר אמיתי. הסדרה החדשה פותחה במיוחד עבור אלו שרוצים לספק לחיית המחמד שלהם תזונה עשירה במיוחד בחלבון מן החי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Petcurean)

ייחודו של GO! SOLUTIONS קרניבור לעומת מוצרים אחרים

בין 70 ל90 אחוז מהחלבון במתכוני הקרניבור מגיעים מחלבון מן החי ובכל פורמולה תמצאו בין 6 ל11 מקורות חלבון מסוגים שונים שמקורם מן החי. כך ניתן להעשיר את צריכת חומצות האמינו של חיית המחמד שלכם ולוודא שהיא מקבלת מגוון רב של חומרים מזינים אשר עונים על כל הצרכים התזונתיים שלהם. לאור העובדה שזמן העיכול של חלבון הוא לרוב ממושך, מתכוני גו קרניבור מכילים אנזימים מיוחדים אשר מזרזים את תהליך העיכול וגורמים למזון להתפרק במהירות ובנוחות. בנוסף התווספה למתכונים פרוביוטיקה מתקדמת אשר גם היא מסייעת לגוף לעכל את המזון ולנצל ולספוג את מלוא החומרים המזינים שנמצאים באוכל. החלבון משחק תפקיד מפתח בשיקום והחלפה של תאים פגומים ורקמות השריר, וכלבים פעילים במיוחד צריכים כמות חלבון גבוהה יותר מאשר כלבים בעלי רמת פעילות ממוצעת או נמוכה. חתולים אף זקוקים למזון המכיל כמות חלבון גבוהה יותר מכלבים ולכן גו קרניבור לחתולים מכיל חלבון בשפע.

כל מותגי Petcurean מחכים לכם ברשת הוותיקה אנימל שופ

את כל מוצרי האולטרא פרימיום של Petcurean תוכלו למצוא באתר ובחנות אנימל שופ. באנימל שופ הלקוח תמיד במקום הראשון ולכן החברה דוגלת בשיווק המוצרים האיכותיים והבטוחים ביותר לשימוש חיות המחמד שלכם. צוות החברה מסייע ללקוחות בצורה אדיבה ושירותית לבחור את המוצר הטוב ביותר עבור חיית המחמד ועל פי העדפת הבעלים. רק כך מאמינים באנימל שופ ניתן להגיע לדרך המלך המבטיחה כי חיית המחמד האהובה תקבל את האוכל המזין, הטעים והבריא ביותר עבורה.