בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר צעירים, במדינות רבות בעולם, שבוחרים לעזוב את בית ההורים ולהגיע למוסדות לימוד מרוחקים, משום שמדובר בחלק מהמפתח לסלילת דרך חדשה ומאתגרת, המעניקה לצד הלימודים האקדמיים הזדמנות לצאת מאזור הנוחות ולפתח כישורים חדשים רבים, שיסייעו להם בהמשך דרכם האישית והמקצועית.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מגמה זו הולכת ומתחזקת בעקבות מגפת הקורונה: צעירים רבים, שלא יכולים לנסוע לטיול הגדול בחו"ל, בוחרים להירשם ללימודים באקדמיה הצפונית ביותר במדינת ישראל כדי ללמוד בנוף פסטורלי, להרגיש חו"ל ולהתנתק מהקשיים הרבים שהולידה המגפה. המכללה האקדמית תל־חי פתחה את שנת הלימודים תשפ"א עם גידול מרשים, של למעלה מ־30% במספר הסטודנטים החדשים שהחלו לימודיהם במגוון החוגים ותוכניות הלימוד.
רבים מהסטודנטים הלומדים בתל־חי אינם תושבי הגליל המזרחי ומגיעים אליה מכל קצוות הארץ. הדבר נובע משילוב של מספר גורמים: תוכניות לימוד אטרקטיביות, רמה אקדמית גבוהה המאפשרת הצלחה בלימודי המשך בארץ ובעולם, אחוז גבוה של סטודנטים המשתלבים בעולם התעסוקה במקצוע אותו רכשו ובנוסף, אווירת לימודים מהנה באחד האזורים היפים והמרגיעים ביותר בארץ, שמעבר להיותו יפה הוא למעשה אקויסטם שלם, שמייצר תוכניות לימוד בלעדיות וייחודיות בתחומי הפוד־טק, הביו־טק, האגרו־טק, וגם בתחומי הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית והחינוך.
בתל־חי מגוון חוגים אקדמיים לתואר ראשון המחולקים לשלושה קמפוסים: בקמפוס מערב שוכנת הפקולטה למדעים וטכנולוגיה המעניקה תואר B.Sc , בקמפוס מזרח שוכנת הפקולטה למדעי החברה והרוח, המעניקה תואר B.A .בנוסף לכך, מציעה המכללה בקמפוסים אלה, תוכניות מגוונות ללימודים לתואר שני.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
השנה תל־חי מתחדשת בקמפוס אוהלו לחדשנות בהוראה, שנלמדים בו החוג לתואר ראשון בחינוך והוראה המעניק תואר .B.Ed כמו כן, בקמפוס זה נלמדות התוכניות לתואר שני ) )M.Ed במגוון תחומים. בקמפוס אוהלו נמצא מרכז החדשנות Edutech Inovation Lab , שמהווה מעבדת חדשנות לטכנולוגיית הוראה ומעניק לסטודנטים מיומנויות טכנולוגיות בעידן זה של אי־ודאות. בנוסף מציע הקמפוס גם מתחם ביופיליה - המתקדם והבלעדי בישראל ללימודי טבע, מדעים וביולוגיה.

סגל הוראה מוביל, מעבדות מתקדמות, סיוע לסטודנטים והשתלבות בשוק העבודה במהלך הלימודים

סגל ההוראה מורכב מחוקרים ומומחים מובילים בתחומם, במגוון תחומים. במכללה מעבדות מחקר מתקדמות, הכוללות ציוד וטכנולוגיות משוכללות, המשמשים את הסגל האקדמי והסטודנטים לביצוע מחקרים אקדמיים ומחקרים יישומיים. אך לא רק התשתיות מתקדמות, גם מספר שעות המעבדה שלומדים הסטודנטים בפקולטה למדעים וטכנולוגיה בתל־חי גבוה בצורה משמעותית מזו של הסטודנטים לתואר ראשון, הלומדים במוסדות אקדמיים אחרים בארץ, דבר הנותן לסטודנטים של תל־חי יתרון בולט על פני סטודנטים אחרים, ומקנה להם ידע מעשי עצום בביצוע עבודות חקר ברמה הגבוהה ביותר.
המכללה מסייעת לסטודנטים הזקוקים למלגות לימודים, מלגות מחייה ומלגות הצטיינות. ובנוסף לכך, היא מפעילה תוכנית מיוחדת, המאפשרת לסטודנטים מהחוגים השונים להשתלב בתעסוקה, כבר במהלך לימודיהם באקדמיה. כך ניתן היום למצוא סטודנטים מהחוג למדעי המחשב אשר עובדים במפעלי היי־טק כדוגמת BMC , מלאנוקס ותדיראן־קשר. הסטודנטים, מקבלים מלגה חודשית גבוהה ורוכשים ידע וניסיון עשיר כבר בתקופת לימודיהם. רובם הגדול משתלב באופן קבוע במקום התעסוקה עם סיום לימודיו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
כל מסלולי הלימוד האקדמיים והחוץ אקדמיים יוצרים קמפוס עשיר ותוסס ובו פעילות ענפה של אירועי אומנות, תערוכות, כנסים, ימי עיון ופעילויות חברתיות מגוונות. במכללה חדרי מחשבים מתקדמים, מעבדות משוכללות, מעונות סטודנטים קרובים ונוחים וספרייה עשירה.
מה יותר מתבקש עכשיו מלקחת יום חופש ולנסוע להתרשם מתל־חי הקסומה? בקרוב מאוד זה יתאפשר ובינתיים אנו עורכים ימים פתוחים וירטואליים מדהימים, שיאפשרו לכם להתרשם מכל מה שיש למכללה להציע לכם, כולל סיורים מצולמים של 360 מעלות ברחבי הקמפוס. בימים הפתוחים תוכלו לשמוע את כל הפרטים על החוגים האקדמיים ותוכניות הלימוד הייחודיות. ניתן יהיה לקבל ייעוץ אישי באמצעות הזום, מראשי החוגים, ממרצים בכירים, מסטודנטים ומבוגרים. בנוסף נפעיל בימים הפתוחים את מתחם "חיים בתל־חי", אשר בו תוכלו לקבל את כל המידע על מלגות לימודים, מעונות, אגודת הסטודנטים, אפשרויות תעסוקה, בילויים, חיי חברה ועוד.
הנרשמים ללימודים בימים הפתוחים לתוכניות התואר הראשון יזכו לקיזוז דמי ההרשמה בסך 380 שקל.
להרשמה ולפרטים נוספים ניתן לשוחח עם מרכז ייעוץ והכוונה ב־.*9827