נער בן 15 מרחובות הוכה קשות על ידי ארבעה נערים אחרים שהתנפלו עליו. תיעוד המקרה הופץ בקבוצת הפייסבוק "חדשות רחובות ניוז", ובעקבות זאת המשטרה פתחה אתמול (ראשון) בחקירה. התיעוד קשה מאוד לצפייה.

בסרטון שהופץ נראים ארבעה נערים בועטים בראשו ובגופו של הקורבן כשהוא שוכב על הרצפה. הוא מנסה לעמוד ולהתגונן, אך הם דוחפים אותו ומפילים אותו. ייתכן כי מדובר בחלק מסחיטה, שכן הנערים אומרים לו "תביא את הכסף". בעקבות התמונות הקשות החליטה משטרת מרחב השפלה לפתוח בחקירה והחלה בגביית העדויות. עד כה לא נעצרו חשודים וגם הקורבן עצמו לא הגיע להגיש תלונה.
אימו של הנער סיפרה ל-ynet כי המקרה התרחש ביום חמישי, ט' באב. בנה שב הביתה חבול והיא שאלה אותו מה קרה. "הוא לא סיפר לי מה היה, אמר שנפל מהאופניים. רק במוצאי שבת חברה סיפרה לי על הסרטון. בהתחלה לא האמנתי לה. עד היום לא ראיתי את הסרטון, רק שמעתי אותו וזה מאוד קשה לי", היא אמרה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
התוקפים אומרים "תביא את הכסף". מתוך התיעוד
2 צפייה בגלריה
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
מתוך תיעוד התקיפה
לדבריה בשבוע שעבר הגיעה לאוזניה שמועה כי הנערים הללו מתכוונים להכות את ילדיה. "אמרו לי שאחד התוקפים כתב את זה בקבוצת וואטסאפ ואז מחק. אמרתי 'יאללה זה ילדים, הולכים מכות', אבל להגיע למצב כזה לא דמיינתי".
לדבריה בן נוסף שלה, המבוגר בשנה מהבן שמופיע בסרטון, הותקף בסוף השבוע בידי קבוצת אחרת של נערים שהגיעו לביתה בשבת לפנות בוקר. "אני ישנתי, ובבוקר סיפר לי הבן שהגיעה לפה חבורה אחרת ודפקה בדלת עם סכינים ביד. הם לקחו לו את הפלאפון, ואמרו לו תביא את הנעליים שלך ואז נביא לך חזרה את הפלאפון וככה היה".
ראש העיר רחובות, רחמים מלול, אשר צפה בסרטון אמר כי הוא המום מהאלימות הקשה שמופיעה בו. "היום נחשף סרטון שבו מופיעה אלימות קשה ביותר. זו אינה דרכנו, והמקרה הזה הפוך מהערכים שאנו פועלים להטמיע בקרב בני הנוער בעיר. נפעל בכל דרך על מנת לאתר במי המדובר, ולהביא למיגור אירועים של אלימות בקרב בני נוער", אמר מלול.
במחוז שפלה של המשטרה אמרו כי "אנו רואים בחומרה אלימות ומעשי בריונות באשר הם, ובהתאם מיד עם היוודע המקרה המשטרה פתחה בחקירה שעודנה מתנהלת. נמשיך בביצוע כל הפעולות הנדרשות, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים במעשה".
פורסם לראשונה: 22:50, 02.08.20