2 צפייה בגלריה
היערכות לקראת החגים
היערכות לקראת החגים
ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
צעירה כבת 20 נהרגה היום (ג') אחר הצהריים בהתהפכות כלי רכב בכביש 40, מאזור מצפה רמון לכיוון דרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותה במקום.
צעיר נוסף בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה מסרה כי בתום תחקור ראשוני בשטח עולה כי ככל הנראה מדובר בתאונה עצמית.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
הבוקר: רוכבת אופניים נהרגה מדרום לירושלים
(צילום: דוברות זק"א)
חובש בכיר במד"א אלכס בוהדנה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפוך בשטח בצד הכביש, כשהפצועה שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית במרחק רב מהמכונית, ועוברי אורח מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות.
"ביצענו בדיקות רפואיות והמשכנו את הטיפול הרפואי, שכלל פעולות החייאה מתקדמות, אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולכן בסופן נאלצנו לקבוע את מותה. צעיר נוסף שנפגע באורח קל בתאונה טופל בשטח ופונה לבית החולים".
כאמור, המשטרה מסרה כי מתחקור ראשוני של שוטרים בזירה עולה כי ככל הנראה מדובר בתאונת דרכים עצמית של אחד מכלי הרכב המעורבים, אך החקירה נמשכת.
הבוקר נהרגה רוכבת אופניים בכביש 375 מדרום לירושלים. נסיבות מותה אינן ברורות ונבדקת האפשרות שאיבדה שליטה. בוחני תנועה של המשטרה הוזעקו לחקור את נסיבות התאונה.