בעלת חנות משקאות בת 88 מנאשוויל, טנסי, נעצרה אחרי שירתה בגבר שחשדה שמנסה לגנוב ממנה. היא סיפרה למשטרה ש"נמאס לה" שגונבים ממנה.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ
1 צפייה בגלריה
מאי בויס ירי חנות משקאות נאשוויל טנסי
מאי בויס ירי חנות משקאות נאשוויל טנסי
"נמאס לי שגונבים ממני". בויס

הירי התרחש בשבוע שעבר לאחר ששני גברים נכנסו לחנות המשקאות החריפים של מיי בויס. בדו"ח של המשטרה נכתב כי בויס תפסה את האקדח שלה והניחה אותו ליד הקופה לאחר שהגברים צעדו לחלק האחורי של החנות באופן חשוד, והתקרבו לדלפק "באופן שגרם לה לחשוב" שהם מתכוונים לגנוב.
בויס אמרה שאחד הגברים, שזוהה כרמון פישר, נכנס אל מאחורי הדלפק, היכן שהיא מאחסנת בקבוקי וודקה, והחל "לתפוס בקבוקים". כשהתקרבה לפישר מתוך חשד שהוא גונב, הוא זז קדימה בפתאומיות. בויס הוסיפה שחשבה שהוא הולך לדחוף ולהפיל אותה ואז הסתובב ורץ לכיוון היציאה.
היא ירתה לעבר הרצפה, לכיוון פישר, והוא נפל לערמת בקבוקים. הגבר שהיה איתו עזר לו לצאת מהחנות. בהמשך הוא פונה לבית חולים.
כאשר שוטרים ביקרו אותו בבית חולים לאחר הירי, פישר אמר להם שהוא שיכור, השתמש בסמים והתכוון לגנוב משקאות חריפים עם חברים שלו מהחנות של בויס. למחרת, שינה פישר את גרסתו ואמר שהתכוון לשלם עבור המשקאות. הוא הוסיף שהלך, ולא רץ, אל היציאה כאשר נורה על ידי בויס בגבו.
בויס נעצרה בגין תקיפה בנסיבות מחמירות ושוחררה בערבות של 10,000 דולר. היא אמרה ל"ניו יורק פוסט" שהחנות שלה נשדדה כמה פעמים. "עשיתי את מה שהייתי צריכה לעשות. אני מקווה שהשמועה תתפשט, שנמאס לי ואני לא אסבול את זה עוד", היא אמרה.
"אחרי שאנשים משטים בך וגונבים ממך במשך שנים, את מגיעה למצב שנמאס לך", היא אמרה. "אל תשימו אותי בקטגוריה של האישה הזקנה והקטנה. אני יודעת איך לדאוג לעצמי". בויס הוסיפה ש"כיוונה לרצפה כדי להפחיד" את פישר ולא התכוונה לירות בו. "מעולם לא יריתי באקדח לפני כן. אני מניחה שזה בא בטבעיות".