מדוע חשוב להיכנס לתהליך כבר עכשיו? ומה הופך את פספורטוגו לבחירה הנכונה בתור השותפה שלכם בדרך לדרכון?

בימים של אי ודאות ומבט אל עבר היום שאחרי הקורונה, הוצאה של דרכון פורטוגלי-אירופאי מספקת רשת ביטחון ופתח ליתרונות רבים ומשתלמים עבור מחזיקי הדרכון.
על רקע האתגר שהעולם עומד בפניו בהתמודדות עם הקורונה בשנה האחרונה, ראוי לציין כי בעלי אזרחות כפולה המתגוררים באירופה קיבלו מענקי קורונה גבוהים, בנוסף לסכומים שמדינת ישראל סיפקה לאזרחיה. זאת ועוד, בתקופה בה עובדים רבים עברו לעבודה מרחוק, בעלי דרכון אירופאי יכולים "לעבוד מהבית" תוך מגורים בפורטוגל או מדינה אירופאית אחרת, בזמן שהם נהנים מאיכות חיים משודרגת.
5 צפייה בגלריה
(קרדיט - שאטרסטוק)
כמו כן, הדרכון הפורטוגלי יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף כשזה נוגע בהשקעות נדל"ן, אפשרויות המימון וההשקעה בפורטוגל בחסות הבנקים המקומיים. מי שמחזיק באזרחות של אחת ממדינות האיחוד האירופי, יכול ברוב המקרים לקבל מהמדינה הלוואות לצורך קניית דירה, ליהנות מהטבות מס השמורות למקומיים ואפילו להיעזר במענקי סיוע לצעירים. תחום הנדל”ן הוא רחב ומגוון והוא מציע שלל אפשרויות, החל מהשכרת דירות לטווח ארוך, דרך קנייה וניהול של דירות המיועדות לתיירים, ועד רכישת נכסים למסחר או פיתוח של שטחים חקלאיים.
המומחים של פספורטוגו, החברה הוותיקה והמקצועית בישראל המתמחה במימוש הזכאות לאזרחות ודרכון אירופאיים, במדינות פורטוגל, רומניה ופולין - מסבירים על החוק שמאפשר ליהודים ברחבי העולם לממש את זכותם לאזרחות דרכון פורטוגליים, כיצד ניתן לבדוק את הסיכוי לזכאות, היתרונות עבור דור ההמשך ובני הזוג, ומדוע כדאי להיכנס לתהליך מוקדם ככל האפשר.
5 צפייה בגלריה
(קרדיט - שאטרסטוק)

מי זכאי לדרכון?

יהודים מעל גיל 18 וללא עבר פלילי, שמוצא משפחתם ממדינות אליהן הגיעו מגורשי ספרד ופורטוגל, זכאים להגיש בקשה לקבלת דרכון.
החוק בפורטוגל מאפשר קבלת דרכון לכל יהודי שמשפחתו גורשה מספרד לפורטוגל ומשם לעשרות מדינות ברחבי העולם - כך שאם המשפחה שלכם מגיעה מצפון אפריקה (לוב, מרוקו, תוניסיה ואלג'יר), המזרח התיכון (סוריה, לבנון, עיראק, טורקיה ומצרים), או מדינות אירופאיות כגון הולנד, יוון, קפריסין פורטוגל, ספרד, צרפת יוגוסלביה ובולגריה, סיכויים גבוהים לכך שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי-אירופאי. באתר של פספורטוגו מוצגת רשימה של שמות משפחה פופולאריים שעשויים להעיד על זכאות.
פספורטוגו מעמידה לרשותכם מספר דרכים לבדיקה בחינם וללא התחייבות ביניהן בדיקה אונליין באתר ב- 3 שאלות וקבלת תשובה מיידית ובדיקה טלפונית מיידית ב- *9723.

לדאוג גם לבני הזוג ולדורות הבאים, בעזרת דרכון אירופאי

מעבר לזכויות והיתרונות עבור בעלי דרכון פורטוגלי-אירופאי, ילדים קטינים של אזרחים פורטוגלים יהיו זכאים לקבל אזרחות פורטוגלית ויוכלו ליהנות מכל היתרונות הרלוונטיים לדור הצעיר - קריירה ומגורים באירופה, לימודים אקדמיים מסובסדים ומעבר בין מדינות ללא ויזה וביורוקרטיה. בנוסף, לאחר מאבק מתמשך, אושר לאחרונה תיקון לחוק המעניק זכאות לדרכון גם לבני הזוג של בעלי האזרחות לאחר 6 שנים, ללא קריטריון של ילדים משותפים, בניגוד לקריטריונים הקודמים.
5 צפייה בגלריה
(קרדיט - שאטרסטוק)
כיוון שתיקון החוק הנוגע לבני זוג ולצאצאים, הינו צעד טרי שאחוזי ההצלחה של מקבלי האזרחות הפורטוגלית דרכו אינם וודאיים; מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בנושא. המומחים של פספורטוגו, ישמחו לסייע לכם ולבני משפחותיכם לממש את מלוא זכויותיכם ולהוביל אתכם במקצועיות עד לרגע קבלת האזרחות הנכספת.

מדוע חשוב להתחיל את התהליך כבר עכשיו, בחברה מובילה, מנוסה ומומחית, כמו פספורטוגו?

תהליך בקשה לקבלת דרכון פורטוגלי-אירופאי דורש זמן, מומחיות וניסיון. לכן, כדאי להיכנס לתהליך כמה שיותר מהר, על מנת שלא להחמיץ הזדמנות היסטורית עבורכם ועבור בני משפחתכם. מי שנמצא בתוך התהליך מבטיח לעצמו את הזכות לממש את זכותו ההיסטורית, אך מי שיתעכב עלול להחמיץ את הזכות.
על מנת להיות בטוח בכך שהתהליך מתנהל בצורה המקצועית והיעילה ביותר, כדאי לבחור בחברה מובילה ומומחית בתחום הוצאת הדרכונים, כגון פספורטוגו.
פספורטוגו היא חברה בעלת וותק של יותר מ-30 שנה, המתמחה במימוש הזכאות לאזרחות ודרכון פורטוגליים ומאחוריה אלפי הצלחות מוכחות. בחברה עובדים למעלה מ-100 מומחים העובדים מסביב לשעון למען הלקוח, עד לקבלת הדרכון המיוחל. החברה צברה ניסיון ובקיאות בחוק הפורטוגלי ומחזיקה משרד מקומי גדול בפורטו שבפורטוגל המעסיק עורכי דין מקומיים, מה שמקל על התהליך והופך אותו ליעיל הרבה יותר.
5 צפייה בגלריה
(קרדיט - שאטרסטוק)
בעזרת הפעילות של פספורטוגו, נחסכת ללקוח בירוקרטיה רבה – נציגי החברה הם אלו שפועלים בשם הלקוח להשגת המסמכים הנדרשים על מנת להקטין את הטרחה מצד הלקוח למינימום האפשרי ומתנהלים מול הקהילה היהודית בפורטוגל עד לקבלת ההכרה לכך שהלקוח הוא צאצא למגורשי ספרד. בעקבות המומחיות שנבנתה עם השנים ושלב הסינון הראשוני, בפספורטוגו מבטיחים החזר כספי מלא אם התהליך מסתיים באי זכאות מצד הקהילה היהודית.
פספורטוגו מאופיינת גם בשירות ללא פשרות, עם נציג אישי שמלווה אתכם עד להגשת התיק לממשלת פורטוגל ותספק עדכונים שוטפים מרגע ההגשה כדי שלא תצטרכו לברר בעצמכם, לצד מחלקת שירות לקוחות הזמינה תמיד עבורם גם בטלפון, בדוא"ל ובוואטסאפ.
5 צפייה בגלריה
(קרדיט - שאטרסטוק)
עו”ד מוטי כהן, יו”ר ובעלים של פספורטוגו, אומר כי "בשנה האחרונה נרשמה עלייה משמעותית בהיקף הפונים אלינו למימוש הזכות לדרכון אירופאי, על רקע מגפת הקורונה ואי הודאות הכלכלית והפוליטית. יותר ויותר אנשים מבינים היום שאזרחות נוספת מהווה רשת ביטחון לכל מצב שלא יקרה, בנוסף ליתרונות המובנים הרבים של דרכון אירופאי. מדובר כמובן גם בתעודת ביטחון לדורות הבאים, שיוכלו לחיות, לעבוד וללמוד באירופה באופן חוקי, כשהם נהנים מתנאים סוציאליים מצוינים".

פורסם לראשונה: 13:01, 08.02.21