משרדו של עו"ד אביעד גלס, בעל הבנה יסודית וניסיון מקצועי מקיף בליווי משברים כלכליים, היה שותף לעיצוב נורמות ותקדימים משפטיים בבתי המשפט והוביל לקוחות רבים לשיקום כלכלי, תוך סטנדרט שירות גבוה וייחודי, לפיו; "כל אדם הוא עולם ומלואו".
מה מבדל אותך מעורכי דין אחרים ?
ראשית, גדלתי והתחנכתי בבית שאן כך שצברתי חספוס וכישורי חיים. לא הורגלנו לחיי רווחה ומותרות ואני בהחלט יכול להזדהות עם המצוקות הכלכליות והרגשיות של אותם לקוחות שמגיעים אליי.
מעבר לכך ובצניעות, אני חושב שעשיתי דבר אחד או שניים בחיי שתרמו להתפתחותי האישית ורכשתי כישורים שמאפשרים לי להילחם ולשקף את אינטרס הלקוחות שלי; שירתי בסיירת מובחרת בצה"ל, התגייסתי לשירות הביטחון הכללי ונטלתי חלק בפעילויות בלתי שגרתיות, לרבות שליחויות מעבר לים, כך שאין לי חשש משום אתגר!
1 צפייה בגלריה
עו"ד אביעד גלס
עו"ד אביעד גלס
עו"ד אביעד גלס
(צילום: קובי דוברת)
מה תחומי העיסוק המרכזיים של המשרד?
אני מומחה ל"קטסטרופות כלכליות". אני מייצג יחידים ותאגידים שנקלעו למשברים כלכליים-משפטיים ומוביל אותם באמצעות כלים משפטיים לשיקום כלכלי ושילוב שלהם בחזרה למרקם החיים החברתי. אנחנו עושים זאת בצניעות וערכיות, תוך תחושת אחריות עמוקה ביותר.
מהי הייחודיות של המשרד שלך?
אני חושב שמעבר לשירות משפטי איכותי, אנחנו מעניקים ללקוחות מעטפת ותמיכה נפשית בגישה הוליסטית. כל לקוח מקבל את הנייד האישי שלי, אנחנו מסבירים ומפשטים להם את ההליכים המשפטיים ומדברים בשפה שלהם עם המון רגישות והכלה, מאחר ומדובר בדיני נפשות. הדרך מבחינתי לא פחות חשובה מהתוצאה. חשוב לי מאוד שהלקוחות יישנו בשקט בלילה בידיעה שהם מטופלים הכי טוב שאפשר.
ספר על הישגים מקצועיים שריגשו אותך?
זכיתי לתקדים משפטי במסגרת ערעור שהגשתי מטעם לקוח. זו הייתה תחושה של סיפוק אדיר לאחר שהושקעו מאמצים כבירים בניהול התיק.
לאחרונה גם מוניתי מטעם בית המשפט כבעל תפקיד בתיק מאוד מתוקשר, כך שזה ביטוי להכרה ביכולותיי המקצועיות והאמון שמביעים בי. ובכלל, כל תיק שמסתיים בבית המשפט בשיקום כלכלי וחיבוק של אושר מצד הלקוח, מרגש וממלא אותי.
האם אתה מרגיש את השפעות הקורונה?
אם בימים כתיקונם היה ברור שאף אדם לא חסין בפני קריסה כלכלית, אין ספק שמגפת הקורונה מהווה קטליזטור להחרפת המצב הכלכלי. יש עליה של כ-40% במספר הבקשות לפתיחת הליכי חדלות פירעון בהשוואה לשנה הקודמת ואני מעריך שאנחנו נחווה את ההשלכות של המשבר במשך פרק זמן לא מבוטל.
כיצד היית ממליץ לאנשים שנתקלים בבעיה בתחום העיסוק שלך לפעול לפני שהם נוקטים בצעד משפטי?
אחת מהתחושות הקשות שבניהול הליכי חדלות פירעון, היא חוסר הוודאות שמאפיינת כל הליך משפטי.
אנחנו מרגישים שהשליטה על חיינו נלקחה מאתנו יחד עם כבודנו העצמי וההתמודדות הזו יכולה להיות מורטת עצבים ורוויה במתחים. לכן, קודם כל לנשום עמוק ולקבל החלטות בשקילות הדעת! לחץ ומתחים לא יובילו לקידום פתרון, וכמו כל משבר, יש לנהל אותו בכלים הקיימים; פיננסיים ומשפטיים, שכן אין תחליף לבריאות הגוף והנפש ואנחנו עדים לכך ביתר שאת בימים אלו.
**המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.