בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ב') על עבד אלעזיז אלטורי, תושב רהט, שש שנים ושמונה חודשי מאסר בגין תקיפה בכוונה מחמירה. אלטורי הודה במסגרת עסקת הטיעון במשפט כי תקף במוט קשיח את סאמי אלהוזייל וגרם לו חבלה חמורה שהצריכה הליכי אשפוז ושיקום ממושכים.
2 צפייה בגלריה
רהט
רהט
רהט
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום עלה כי ב-14 במאי 2018, נסע אלהוזייל עם אחיו ברכבו ברהט בשעות הערב. במהלך הנסיעה התנגשו רכביהכם של אלהוזייל ושל אלטרוי וכתוצאה מכך מראת רכבו של אלטורי נפגעה. על רקע זה פרץ ביניהם ויכוח.
2 צפייה בגלריה
בית המשפט המחוזי בבאר שבע
בית המשפט המחוזי בבאר שבע
בית המשפט המחוזי בבאר שבע
(צילום: רועי עידן)
מאוחר יותר הגיע אלטורי עם שלושת קרובי משפחתו, סאלם, זאה ואברהים, שבינם ובין אלהוזייל הייתה היכרות מוקדמת, לבית אביו של הוזייל. אלטורי יצא לעברו של אלהוזייל והיכה אותו בראשו באמצעות מוט קשיח מכה אחת שבעקבותיה אלהוזייל נפל על גבו ודימם.
אלהוזייל הובל לבית החולים סורוקה בבאר שבע והתברר כי נגרמו לו שברים מרובים בעצמות הגולגולת, דימום, לחץ על רקמת המוח, בצקות ופגיעות נוספות. הוא עבר כמה ניתוחים דחופים, אושפז כשהוא מורדם מונשם ולאחר מכן הועבר למוסד שיקומי.
תחילה ארבעת הנאשמים כפרו אך מאוחר יותר הודו במסגרת עסקת הטיעון והורשעו. שלושת קרובי משפחתו של אלטורי ירצו שנה ועשרה חודשי מאסר כל אחד. כמו כן, אלטורי יפצה את אלהוזייל בסכום של 200,000 שקלים.