ביישוב זמר שנמצא מדרום לבאקה אל-גרבייה שבאזור השרון זועמים בעקבות הרצח הכפול שאירע ביום שלישי ביישוב. באירוע נרצחו סעיד עסאף (62) ובנו ראמי (27) לאחר שקרוב משפחתם, גבר בן 70, ירה בהם. החשוד ברצח הוא מוניר עומר, דודו של ראמי וגיסו של סעיד.
אתמול (שישי) התקיימה הפגנה בכניסה ליישוב שבה השתתפו עשרות בני אדם, בהם גם רואא גאנם, ארוסתו של ראמי, שהייתה עדה להירצחו.
2 צפייה בגלריה
ראמי וסעיד שנורו למוות על ידי קרוב משפחתם
ראמי וסעיד שנורו למוות על ידי קרוב משפחתם
ראמי וסעיד שנורו למוות על ידי קרוב משפחתם
"קשה לי לתאר את ההרגשה", אמרה גאנם בהפגנה. "תכננו לאן נלך ומה נעשה בחיינו, החזקנו ידיים והיינו מאושרים. פתאום רכב פגע בנו. עצרנו בצד ואז ראמי אמר לי: 'זה דוד שלי, אל תפחדי'". רואא סיפרה כי ארוסה ירד לדבר עם דודו, לדבריה, "הוא אמר לו שהוא כמו הבן שלו, הוא האמין לו אבל לצערי הוא טעה".

2 צפייה בגלריה
זירת הירי בזימר
זירת הירי בזימר
זירת הירי בזמר
היא מספרת כי אחרי שסיימו לדבר ראמי הסתובב חזרה לכיוונה ואז נפגע מירי בכל חלקי גופו: "לא קליע אחד, שניים, שלושה או ארבעה אלא תשעה. זה היה רצח בכוונת תחילה. הוא לא התכוון לפגוע רק בו הוא רצה לפגוע בנו. הוא לא רק רצח את ראמי ולקח לנו אותו, הוא רצח אותנו, רצח משפחה שלמה, כפר שלם".
"לאחר מכן הוא הלך לביתו של סעיד חמי, הוא קרא לחמותי ואז רצח אותו מול עיניה. אני לא יכולה לחשוב איך היא הרגישה כשאחיה רוצח את בעלה מולה. לא יודעת איפה אנחנו חיים ובאיזו עולם", המשיכה גאנם.
"למה הוא עשה את זה? בגלל חלקת אדמה? אנחנו בני אדם ובסוף כולנו נהיה מתחת לאדמה", אמרה בכאב. "קח את כל האדמות וקח את כל התכשיטים וקח את כל הבתים וקח אותנו אבל תשאיר לנו את ראמי. אין מקום לפשע, רק שלום, אין מקום לפשע".
מעצרו של החשוד ברצח הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. עורכי דינו דורון נוי ושחר חצרוני אמרו כי "מדובר באירוע מצער בו החשוד ניסה להגן על עצמו. אנחנו בטוחים שהיחידה החוקרת תעשה עבודתה נאמנה ותגיע לאותה המסקנה".