תאונה קטלנית ברגבים: גבר בשנות ה-40 לחייו נהרג הערב (שישי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית סמוך לקיבוץ שבצפון השרון. נהגת הרכב, אישה בת 43, נפצעה באורח בינוני-קשה ושישה נוספים נפצעו קל. צוות מד"א פינה באמצעות מסוק את האישה לבית החולים רמב"ם בחיפה, השישה האחרים פונו לבית החולים הלל יפה בחדרה. נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה לא נזקק לטיפול רפואי.

צוותי הכבאות שהגיעו למקום התאונה בכביש 6534 הסמוך לקיבוץ ראו כי הרכב הועף לוואדי בעומק כשלושה מטרים, ככל הנראה מעוצמת הפגיעה, והחלו בפעולות חילוץ. הגבר שנהרג חולץ במצב אנוש, אך לאחר זמן קצר נקבע מותו. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירות נסיבות התאונה.
הדיווח למוקד 101 של מד"א במרחב השרון התקבל בשעה 18:58. נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בשנות 40 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם אשה כבת 43 במצב בינוני עד קשה, בהכרה, עם חבלות בראש ובבטן. שישה פצועים נוספים פונו במצב קל לבית חולים הלל יפה".
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים סמוך לבא"ח רגבים
תאונת דרכים סמוך לבא"ח רגבים
זירת התאונה. המשאית פגעה ברכב הפרטי, שעף לוואדי בעומק שלושה מטרים
(צילום: דוברות המשטרה)
פראמדיק מד"א רפי שבע שהגיע למקום תיאר את זירת התאונה: "ראינו על הכביש משאית ובתעלה בצד הדרך ג'יפ מעוך, ברכב נלכד גבר בשנות הארבעים, הוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".
"אישה בשנות הארבעים שנהגה ברכב, יצאה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות בראש ובבטן, לאחר טיפול בשטח, פינינו אותה במסוק מד"א לבית חולים כשמצבה בינוני עד קשה. שישה פצועים מנוסעי הרכב פונו במצב קל. נהג המשאית גבר כבן 50 לא נזקק לטיפול".
המשטרה מסרה כי "כתוצאה מהתאונה נהרג תושב ערערה בן 49. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה".
בתאונה אחרת שאירעה הבוקר בין רכב פרטי למכלית במחלף חבצלת לכיוון דרום, על כביש 2, נהרג נהג הרכב הפרטי. המכלית נעצרה במרחק עשרות מטרים מהרכב הפרטי, שעלה באש. נהג המכלית נפצע קל. בעקבות התאונה נחסם לזמן מה כביש החוף לכיוון דרום באזור מחלף חבצלת.
2 צפייה בגלריה
הרוג בתאונת אופניים באשקלון
הרוג בתאונת אופניים באשקלון
זירת התאונה באשקלון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מאוחר יותר, רוכב אופניים חשמליים כבן 70 נהרג מפגיעת רכב בשדרות חיים בר לב שבאשקלון. הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש בשעה 20:36 על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בשדרות חיים בר לב באשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הרוכב ללא סימני חיים וקבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.
פראמדיק מד"א מקסים נזרי וחובש בכיר במד"א יואב וייס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש גבר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק, וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה מאוד, ולצידו אופניים חשמליים. לצערינו עקב חומרת הפציעה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופניים ברחוב בר לב באשקלון. כתוצאה מהתאונה נפגע רוכב אופניים באורח אנוש ומותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה. שוטרים ובוחני תנועה נמצאים במקום ונסיבות התאונה בבדיקה".