מצלמת אבטחה בחנות משחקים ביישוב יפיע הסמוך לנצרת תיעדה בשבוע שעבר ירי לעבר צעיר ששהה במקום, לעיני נערים ששיחקו בחנות. המשטרה מסרה כי עצרה כמה חשודים במעורבות במעשה וכי החקירה עדיין מתנהלת. צפו בתיעוד שבפתח הכתבה.
3 צפייה בגלריה
תיעוד הירי ביפיע
תיעוד הירי ביפיע
תיעוד הירי ביפיע
3 צפייה בגלריה
סימני הירי באירוע בכפר יפיע
סימני הירי באירוע בכפר יפיע
הקליעים חדרו גם לתקרה. תיעוד מחנות המשחקים
בתיעוד נראה רעול הפנים נכנס לחנות, מסתובב – ומתחיל לירות לעבר אחמד עלי מסארווה בן ה-26. בהמשך הוא נכנס לרכב שעמו הגיע למקום ונמלט. הנערים ששיחקו במקום תועדו בורחים בבהלה מהירי, אולם הם הזעיקו בהמשך תושבים אחרים שהזמינו את כוחות ההצלה.
הפגיעות במסארווה, שפונה לבית החולים האנגלי בנצרת, לא תועדו. בהמשך, לאור פציעתו, הוא הועבר לבית החולים איכילוב בתל אביב.
נסרין מסארווה, אמו של הפצוע, סיפרה ל-ynet כי לא ברור לה מה הרקע לירי. "הוא לא עשה כלום. הוא אדם טוב, מכובד. בחיים לא חשב לפגוע באחרים", אמרה. "הוא וכולנו מופתעים. למה בחרו לירות בו? כמעט רצחו אותו. תודה לאל שהוא נשאר בחיים כי המקרה הזה יכול היה להסתיים באסון".
האם הוסיפה כי היא ממתינה לעדכון מהמשטרה על חקירת הירי. "המצב מאוד מפחיד. עד מתי נסבול מאירועי הירי והאלימות? אתמול זה בני ומחר אני לא יודעת מי יהיה בתור. היורה אפילו לא התחשב באף אחד – לא בבני ולא בנערים שנבהלו".
ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה כל מקרה אלימות וירי. עם קבלת הדיווח במוקד 100 הוזעקו למקום שוטרים שאספו ממצאים ונפתחה חקירה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשה הירי".