זה החל בסגר הראשון של חודשי מרץ – אפריל ונראה כי המגמה הזו הפכה כעת בימי הסגר השני לסוג של עובדה בשטח: יותר ויותר ישראלים משפרי דיור מעדיפים לרכוש דירות 5 חדרים, על פני דירות קטנות בנות 3 או 4 חדרים. מדוע זה קורה? נתחיל בכך שאנשים מבינים היום שבעיתות משבר, כמו משבר הקורונה הנוכחי, הם ייאלצו לשהות בבית למשך ימים ושבועות ארוכים, ומי מאיתנו לא רוצה שהבית, המבצר הפרטי אם תרצו, יהיה המקום האידיאלי לשהייה ממושכת כזאת.

גם וגם: חדר משחקים – לילדים, חלל עבודה - בשבילכם

שנית, עבור משפחות ממוצעות עם שניים או שלושה ילדים, דירות 4 חדרים או פחות כבר לא מספיקות שהרי מלבד חדרי השינה הילדים צריכים חדר פרטי לכל אחד עם עמדת מחשב שיוכלו להתרכז בזום ולשחק במשחקי המחשב שלהם. ולבסוף, ואולי זו הסיבה החשובה מכל: משבר הקורונה היווה את הטריגר למגמה העולמית של מעבר לעבודה מהבית. מודל עבודה זה חוסך לחברות דמי שכירות מיותרת ומצד שני מעניק לעובדים איכות חיים של עבודה נוחה בסביבה הטבעית שלהם. התוצאה: הרוכשים מעדיפים בתים גדולים יחסית - דירות 5 חדרים בהן יוכלו להקצות חדר או מרפסת לטובת עמדת עבודה נוחה ומפנקת.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה של דירת 5 חדרים בפרויקט בצוותא חריש
אילוסטרציה של דירת 5 חדרים בפרויקט בצוותא חריש
(צילום: באדיבות שפיר הנדסה ותעשיה בע"מ)

דירות 5 חדרים בשכונת "בצוותא" שבחריש במחירים שכבר לא רואים בשוק!

אחת הנקודות שמרתיעות עדיין אנשים מלרכוש דירות 5 חדרים נוגעת כידוע לעניין המחיר, וכאן בדיוק מגיעה הבשורה החדשה והמבטיחה מבית חברת הנדל"ן הוותיקה, שפיר נדל"ן: החברה משווקת בימים אלו דירות 5 חדרים בשכונת צוותא בחריש, השכונה השיתופית הראשונה בישראל. החברה מציעה בשכונה המבטיחה דירות 5 חדרים מרווחות במיוחד במחיר של החל מ-1,160,000 ₪ בלבד לדירות 5 חדרים, מחיר שאי אפשר כמובן למצוא כמוהו לדירות בגודל הזה, בטח כשמדובר על שכונה הנמצאת במיקום אסטרטגי במיוחד : 30 דקות נסיעה ממרכזי התעסוקה של כפר סבא, רעננה וערי השרון, 45 דקות נסיעה מתל אביב וחיפה המרכזיות, 20 דקות נסיעה מיוקנעם ועמק יזרעאל ו-15 דקות בלבד מחדרה וקיסריה.
המשמעות: בתוספת קטנה יחסית לעומת דירות 4 חדרים, ניתן לרכוש בפרויקט המבוקש דירות 5 חדרים שיתאימו לגידול הטבעי של המשפחה וישולב בהן חדר עבודה, וכל זה במיקום ונגישות אופטימאליים.

נכס נדל"ני שערכו רק ילך ויעלה

אבל זה לא מסתכם רק בזה: כידוע לכולנו מחירי הנדל"ן רק הולכים ועולים בעשרים השנים האחרונות, בטח בעיר מתפתחת כמו חריש, ולכן מומלץ לא לפספס את ההזדמנות ולרכוש במחיר זול יחסית דירת 5 חדרים שתהיה לא רק דירה נוחה ומפנקת אשר תתאים למשפחה גם בטווח הארוך, אלא גם נכס נדל"ני שערכו ילך ויעלה בשנים הבאות.

חברת הנדסה מובילה, איתנות פיננסית גבוהה

שפיר הנדסה נמנית על אחת מקבוצות התעשייה, ההנדסה והתשתיות המובילות והגדולות בישראל עם וותק וניסיון של מעל ל-50 שנה. הקבוצה בעלת האיתנות הפיננסית הגבוהה פועלת בתחום הייזום והביצוע של פרויקטים רחבי היקף בתחום הנדל"ן למגורים וכן בתחומי התשתיות. לאורך השנים ביצעה הקבוצה עשרות פרויקטים והיא מיישמת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחומי ההנדסה והתשתיות, לצד הקפדה מרבית על דיאלוג מתמשך עם ערכי הטבע הנושקים לעבודתה.

בצוותא, חריש – שכונה קהילתית עם ערבות הדדית, שותפות וחברות

אם איך שהוא לא שמעתם עדיין על שכונת בצוותא בחריש אז הנה לכם כמה נקודות מעניינות על השכונה הייחודית: השכונה נבנית על ידי שפיר הנדסה כ"שכונה הוליסטית" במסגרת מסלול “תכנן ובנה” של משרד השיכון. מדובר על פרויקט מורכב, המאגד הקמת התשתיות, הכבישים, מבני הציבור, מבני המגורים והפיתוח הנופי, והכל תחת קורת גג אחת – יציבה, אמינה ובעלת ניסיון רב בהובלת פרויקטים אסטרטגיים בעלי חשיבות לאומית.
השכונה עצמה תשלב בין שתי התופעות הבולטות כיום בתחומי המגורים והעבודה: ה-Co Living וה-Co Working. כיצד זה יבוא לידי ביטוי? תפיסת המגורים של "בצוותא" מאפשרת לתושבי השכונה לבנות יחד קהילה איכותית, המעצימה את תחושת השייכות ומספקת חווית מגורים עשירה ומלאת עניין. הרעיון לבניית השכונה השיתופית הראשונה בישראל הכוללת תמהיל של דירות בנות 3 חדרים, 4 חדרים ודירות 5 חדרים נולד מסקר מקיף בו השתתפו משפחות צעירות אשר התבקשו לתאר את חווית המגורים האידיאלית מבחינתן. הנקודות החשובות ביותר אותן העלו הזוגות היו כי סביבת מגורים אופטימאלית תהיה כרוכה בערבות הדדית, שותפות וחברית בין כלל התושבים.
"בצוותא" מביאה בדיוק את זה בתוספת טאצ' מודרני: חללי עבודה משותפים, מרכז מצוינות והעשרה לילדים, חנות שיתופית, סופרמרקט שיתופי, אולם שיתופי לאירועים, גינת ירק קהילתית ופארקים. וכל אלה בנוסף לשירותים קהילתיים כמו מרכז מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות.
מחפשים דירת 5 חדרים במחיר שפוי? רק בשכונת בצוותא שבחריש תמצאו דירות החל מ-1,160,000 ₪ בלבד לדירות מפנקות בשכונה השיתופית הראשונה בישראל!