לאחר כמעט שנה שלמה של סגרים והגבלות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה לישראל בתחילת 2020, והודות להצלחה המסחררת של מבצע החיסונים הנוכחי, המשק הישראלי חוזר בימים אלו סוף סוף לשגרה המיוחלת - ובגדול. בשעה שמקומות העבודה, בתי הספר והגנים, חנויות הרחוב ויתר חלקי המשק נפתחים מחדש, גם ענף התיירות חוזר לשגרה. ובמילים אחרות: החופשה המשפחתית שחיכיתם לה כל כך - כבר כאן!
אבל האמת היא שאם מסתכלים אחורה על כל מה שעברנו בשנה האחרונה, לא הכל היה שלילי. גם בענף התיירות, שספג מכה לא קטנה בעקבות הקורונה, ניתן לראות כמה תוצאות מעניינות ובלתי צפויות. אחת מההשפעות של הקורונה בתחום התיירות הייתה הביקוש הגובר לחופשה מסוג אחר: חווית אירוח אינטימית ומפנקת בחיק הטבע, המשלבת בין מרחבים ירוקים, פעילויות בשטח הפתוח ואינספור אטרקציות לכל המשפחה. מסוג החופשות שאחרי שניסיתם פעם אחת – אי אפשר שלא להתמכר ולחזור שוב ושוב.

על גלמפינג שמעתם כבר?

אז אם עדיין לא יצא לכם - הכירו את הטרנד החדש והלוהט בעולם התיירות שתפס תאוצה במיוחד בימי הקורונה: "חופשת גלמפינג". מדובר למעשה בחווית קמפינג משודרגת, המשלבת בין חופשה באוויר הפתוח על רקע נופי הטבע ובין אירוח מפנק באוהלים מרווחים ומאובזרים ברמה הגבוהה ביותר, כולל מזרונים, נקודות חשמל, מקרר, מזגן ופינת ישיבה. בקיצור: תנאים שלא מביישים אף חדר בבית מלון.
3 צפייה בגלריה
(צילום: רמי זיוי)
בדומה לטרנדים עולמיים נוספים לאורך השנים, בימים אלו גם הישראלים מתחילים (גם אם באיחור) לאמץ את טרנד הגלמפינג, ובגדול.

חווית הרוכבים – חופשת גלמפינג בצפון הארץ

אחד ממתחמי הגלמפינג הוותיקים ובולטים בישראל הוא מתחם "חווית הרוכבים" - חוות הסוסים הגדולה והוותיקה בארץ, שמציעה במקביל גם מתחם בילוי, נופש ולינה יחיד מסוגו. החווה שוכנת במרכז "שוויצריה הקטנה" בצפון הארץ, על רקע הנופים עוצרי הנשימה של הר הכרמל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עוזי פורת)
במהלך השהות במתחם הייחודי והמרהיב ביופיו תזכו להכיר מקרוב לינת שטח בסגנון מיוחד. לא מדובר על אוהלים מרופטים ותנאי שדה בסגנון צבאי, אלא על "סוויטה בטבע" - מתחם קמפינג מפנק הכולל 20 אוהלי נוחות יוקרתיים ומשודרגים מדגם Camp-let, המציעים אירוח מפנק בתנאי "מלון בשטח". כל האוהלים ממוזגים, מצוידים בשירותים ומקלחת פרטיים וכוללים 2 מיטות זוגיות, מיטת יחיד, מצעים, כריות, שמיכות, מקרר אישי, מחצלת, שקעי חשמל ופינת ישיבה מוצלת ובה שולחן ו-4 כיסאות קמפינג. האוהלים המרווחים מתחלקים לאוהלי הבייסיק, המותאמים למשפחות ולקבוצות קטנות, ולאוהלי ה-VIP שמספקים חווית לינה משודרגת במיוחד.
וזה לא הכל. מתחם "סוויטה בטבע" כולל בנוסף גם סצנה קולינרית תוססת לאורך כל היום ואינספור אטרקציות לכל המשפחה. והכל על רכס הכרמל, בפסגה הצופה לים התיכון, בין פריחות צבעוניות וחורש טבעי.

למי זה מתאים?

"היתרון בחופשת גלמפינג זה שמדובר בחופשה שמתאימה לכולם" סיפרו לנו בחווית הרוכבים. החל מזוגות ומשפחות עם ילדים קטנים, דרך משפחה בוגרת עם בני נוער, המשך בקבוצות מאורגנות וכלה בפעילויות גיבוש עבור ועדי עובדים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עוזי פורת)
חווית הרוכבים מציעה מגוון רחב במיוחד של אטרקציות ופעילויות, כולל מסע רכיבה על סוסים, נסיעת שטח בנהיגה עצמית על גבי טום קאר, חלוקה לקבוצות ויציאה לקרב רובי לייזר (לייזר טאג), מטווח חץ וקשת בסגנון רובין הוד, סדנאות יצירה ופעילות לילדים ועוד ועוד.
ולא פחות חשוב: בחווית הרוכבים תיהנו מחופשה בראש שקט; מגוון האטרקציות השוות של חווית הרוכבים כוללות ביטוח מקיף ומדריך מוסמך שילווה אתכם לכל אורך הדרך. כל מה שנותר לכם לעשות זה להזמין מקום, לארוז מזוודה ולצאת לחופשת גלמפינג בלתי נשכחת, ולחוויה אמיתית של פעם בחיים.
חופשת גלמפינג לכל המשפחה בחווית הרוכבים: לפרטים ולהזמנות

פורסם לראשונה: 15:00, 07.04.21