צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

חץ - אנרגטי ושובב, מתלטף ומחבק. כלב מקסים וטוב לב. מצוין עם אנשים וילדים. נפלא עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנה, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבעלים סבלניים עם ניסיון בגזע. בעלים שידריך אותו ויתן לו את הזמן להיקלט כראוי בבית החדש.
12 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
שייני - עדין ומתמסר, גדול עם לב ענק. אוהב אנשים ורק מחכה לליטוף ויחס. מסתדר עם כל הכלבים. נמצא נטוש ועצוב בצפון הארץ ומחכה לבית שיפצה אותו על מה שעבר בחייו הקצרים. בן כשנתיים, מחוסן, משובב ומסורס.
12 צפייה בגלריה
שייני
שייני
שייני
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

כלבים של החיים

לונו - אחרי חמש שנים בבית (ניצל מהסגר בגיל שנה וחצי) וכשהוא בן שבע, לונו נאלץ לחפש שוב בית. לונו מחפש בית רציני ואחראי , ללא ילדים קטנים. רצוי בית שמבין בכלבים. הוא מחונך לחיים בדירה .חכם. יפהפה. והוא פשוט צריך יד מנוסה לצד אהבה ללא תנאי, עד יומו האחרון. בבקשה עזרו ללונו כדי שיומו האחרון לא יהיה בעוד חודש מהיום.
12 צפייה בגלריה
לונו
לונו
לונו
(צילום: כלבים של החיים)
פיבי, פרו ופיבר - שלוש אחיות מתוקות בנות כמעט שנה לאימוץ ביחד או לחוד. נאספו מהרחוב כשהיו יונקות ונמצאות כרגע בפנסיון. הן רגילות לחיות בבית ולכן חזרה לרחוב זה גזר דין מוות בשבילהן. אנא צרו קשר לאימוץ אחת מהן או שלושתן. מובטח כיף ואושר.
12 צפייה בגלריה
פיבי (מימין) ופרו (משמאל)
פיבי (מימין) ופרו (משמאל)
פיבי (מימין) ופרו (משמאל)
(צילום: כלבים של החיים)
ניתן לראות את בעלי החיים ולשלוח הודעה בדף הפייסבוק של העמותה או לשלוח דוא"ל: dogsoflife12@gmail.com

אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

סקאי - כלב מעורב בן שנה, בינוני-גדול פיסית, מתוק וחברותי. הוא אוהב אנשים וילדים, מסתדר עם כלבים אחרים, ומבטיח לתת את כל מה שיש בו לבעלים מסורים שיידעו לחנך, לאלף ולהקנות לו הרגלים נכונים לחיים בבית.
12 צפייה בגלריה
סקאי
סקאי
סקאי
(צילום: אגודת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
אנטוניוס - כלב מעורב בן 4 חודשים, שיהיה גדול פיסית. גור מתוק וחביב, שאוהב לשחק ונהנה מתשומת לב, זקוק לבעלים שיחנכו, יאלפו, ימצו את כל הפוטנציאל שיש בו ויגדלו אותו באהבה כל חייו.
12 צפייה בגלריה
אנטוניוס
אנטוניוס
אנטוניוס
(צילום: אגודת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

תנו לחיות לחיות

שוקו- הנשיקושוקו שלנו עצוב, הכלב שכל כך אוהב לחלק נשיקות כבר שנים מחכים לזכות בהזדמנות לחלק את אהבתו מחוץ לכלבייה ולזכות בבית שיפנק בלי הפסקה. שוקו שלנו, הגיע בגיל שנתיים והיום הוא כבר בן 7. הפנים נעשו לבנות, אבל הוא לא מוותר על משחקים וממש לא מוכן להזדקן בין הסורגים.
12 צפייה בגלריה
שוקו
שוקו
שוקו
(צילום: תנו לחיות לחיות)
פיט- נסיך שחור ויפהפיה שכבר 5 שנים נמצא בסגר ומחכה. חששן עדין וכל כך מתוק, מצפה שכבר יגיע הרגע שלו לזכות לאהוב. פיט זקוק למאמצים סבלניים, שיתנו לו זמן להכיר ולהיפתח. הוא בן 8 והגיע הזמן מזמן שיצא מכאן לחיים.
12 צפייה בגלריה
פיט
פיט
פיט
(צילום: תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

אס. או. אס. חיות

ענתי - אוהבת לאהוב ותשמח תמיד לחיבוק ויחס. בת כשנה ו 8 חודשים שהגיעה מהסגר עירוני במסגרת פרויקט הצלת כלבים מהסגרים. כלבה טובה וחברותית שמחפשת אהבה.
12 צפייה בגלריה
ענתי
ענתי
ענתי
(צילום: אס. או. אס. חיות)
שאול - בן כשנה וחצי, הגיע אלינו מבאר שבע במסגרת פרויקט הצלת כלבי הדרום כלב צעיר, שמח וספורטיבי שאוהב לשחק ולהוציא אנרגיות. חברותי לאנשים ומחפש ליטופים ויחס. הוא כל כך נקשר לאנשים וכשהוא נשאר לבד בבית הוא נלחץ. לכן צריך בית עם חצר שם הוא פחות לחוץ כשנשאר לבד. כלב רגוע בבית ומחונך לצרכים. צריך בית ללא כלבים נוספים. הוא מלא באהבה וכל כך ישמח להיות כבר חלק מהמשפחה.
12 צפייה בגלריה
שאול
שאול
שאול
(צילום: אס. או. אס חיות)
תהליך האימוץ יתבצע בשיחה טלפונית ובמפגש אימוץ אישי בבית האומנה, לאחר מילוי טופס פניה לאימוץ. לאימוץ ופרטים מלאו את הטופס פה: https://bit.ly/3kN3TGz כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ז'ורז'ט - מחכה לבית אוהב לתמיד! כלבונת מהממת, שרירית, חזקה ומלאת אנרגיה ומרץ! תשמח ללמוד דברים חדשים וזקוקה להרבה השקעה מצד המאמצים שלה. היא צריכה ותשמח לצאת לטיולים מהנים וארוכים והוצאת אנרגיה בבית חם ואוהב לכל חייה! כרגע לא מתאימה לבית עם ילדים קטנים או בע"ח נוספים, וזקוקה לבית מנוסה בלבד. פיטבול מעורבת | בת שנתיים | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
12 צפייה בגלריה
ז'ורז'ט
ז'ורז'ט
ז'ורז'ט
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
נפתול- כל כך לא מגיע לו לחכות בכלוב אחרי סיפור טראגי כמו שלו. נמצא כשכמה נערים בקריית גת שיחקו איתו כדורגל, הוא היה הכדור. משפחתו החליטה להיפטר ממנו, סגרו עליו את הדלת והשאירו אותו ברחוב, והנערים בשכונה היו מתעללים בו. כיום נמצא באומנה, הוא מקסים עם בני הבית ועם אנשים שהוא מכיר אך עדיין חושש מאנשים זרים, לכן פחות מתאים למשפחה עם ילדים קטנים. כלבלב מאוד מתוק, מחונך לצרכים, מתנהג מאוד יפה בבית, ומתפנק עם אנשים שהוא מכיר. פינצ׳ר מעורב | בן 4 | קטן | מחכה בכלביה באזור השרון
12 צפייה בגלריה
נפתול - מועמד לאימוץ
נפתול - מועמד לאימוץ
נפתול
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
טלפון: 055-6675229 לפרטים נוספים ואימוץ פנו בטופס שבלינק ווהם יחזרו בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות