נערה ונער נפצעו אחר הצהריים (שבת) באורח בינוני ונער ואישה נוספים נפצעו קל בקטטה שפרצה בבריכה במועצה האזורית מרחבים בדרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בפצועים והעבירו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שוטרי משטרת אופקים עצרו עד כה שני חשודים במעורבות בקטטה.
מבית החולים סורוקה נמסר כי הנערה שנפצעה בינוני, בת 16, הוכנסה לחדר ניתוח כשהיא סובלת מפגיעות באזור הפנים. הנער שנפצע בינוני, גם הוא בן 16, יועבר לאשפוז במחלקה לכירורגית לב חזה.
2 צפייה בגלריה
 תיעוד הקטטה בבריכה במרחבים
 תיעוד הקטטה בבריכה במרחבים
הקטטה בבריכה במרחבים
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה מחוץ לבריכה במרחבים
ניידת משטרה מחוץ לבריכה במרחבים
המשטרה הוזעקה ועצרה חשודים
(צילום: דוברות המשטרה )
האירוע התרחש במתחם הבריכה לפני 17:00 אחר הצהריים. במשטרת ישראל התקבל דיווח על אודות האירוע בבריכת השחייה שבמהלכו הועפו כיסאות פלסטיק וחפצים אחרים. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה. על פי הדיווח הראשוני, הקטטה פרצה בין שתי קבוצות צעירים. הרקע והנסיבות עדיין לא ידועים.
פרמדיק מד"א עודד דסקל סיפר: "בהגיענו למקום ראינו שני צעירים כבני 16 ועוד צעיר כבן 20 עם פציעות לאחר שהיו מעורבים בקטטה בבריכה. הענקנו להם טיפול רפואי הכולל עצירת דימומים ופינינו אותם לבית החולים כשהנערה מוגדרת במצב בינוני ושניים נוספים במצב קל".
ניסים צפרירי, הזכיין שמפעיל את הבריכה במרחבים: ״לצערנו, נקלענו לסיטואציה אלימה שיצאה מכלל שליטה. בכל 30 שנות עבודתי כאן לא היה אירוע כזה, ודווקא היום, כאשר בגלל מגבלות הקורונה היו מבלים מעטים לא מהאזור, אירע האירוע הקשה. ניסינו לעצור את האלימות. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".