תושבי היישוב זמר שבאזור השרון מתאבלים על הרצח הכפול שאירע היום (ג') במקום, שבו סעיד עסאף (62) ובנו ראמי (27) נורו למוות - לפי החשד בעקבות סכסוך במשפחה. החשוד ברצח הוא גיסו של האב ודודו של הבן - אח מוסמך שהתארס לפני כחודש.

(הנרצחים, סעיד עסאף ובנו ראמי)
"אנחנו מגנים את הרצח, נהיה סבלניים ונאפשר לרשויות החוק לעשות את עבודתם", מסרה המשפחה. קרוב משפחה סיפר: "הם נרצחו בדם קר. מדובר באנשים טובים שהיו בקשר טוב עם כולם. חבל שזה נגמר ככה, סכסוך קטן שיכלו לפתור בקלות נגמר באסון מזעזע". על ראמי, הבן, הוא אמר: "הוא התארס ובנה בית יפה, אבל לצערי הוא לא הגשים את חלומו ונפל קורבן לאלימות".
קרוב משפחה של הנרצחים אמר: "הם נרצחו בדם קר. מדובר באנשים טובים שהיו בקשר טוב עם כולם. חבל שזה נגמר כך. סכסוך קטן שהיה יכול להיפתר בקלות נגמר באסון מזעזע".
הוא הוסיף: "לפני כחודש התארס המנוח ראמי, שעבד בענף המסעדנות. הוא אפילו בנה בית יפה, אבל לצערי הוא לא הצליח להגשים את חלומו ונפל קורבן לאלימות".
מפרטים ראשונים של חקירת האירוע עולה כאמור כי החשוד, בן משפחה שהחזיק ברישיון נשק, חזר מעבודתו כאשר פגש בדרך, בכביש ראשי, את הנרצח ראמי - שיצא ממכוניתו. אז נראה כי הדוד ירה בו למוות - לעיניי ארוסתו. לאחר מכן היורה המשיך לבית המשפחה ודפק על הדלת. האב סעיד יצא לקראתו, ואז נורה לעיני אשתו - אחותו של החשוד.
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח הכפול ביישוב זמר, היום
4 צפייה בגלריה
עורך הדין דורון נוי
עורך הדין דורון נוי
עורך הדין דורון נוי
(צילו: עידו ארז)
4 צפייה בגלריה
עורך הדין שחר חצרוני
עורך הדין שחר חצרוני
עורך הדין שחר חצרוני
תושבים סיפרו כי "היורה עזב את הזירה והלך לתחנת דלק. משם הוא נסע לתחנת המשטרה והסגיר את עצמו".
ראש המועצה, תמים יאסין, התייחס לאירוע: "אין לנו הרבה נתונים, היישוב שלנו שקט בדרך כלל. בלי רציחות ובלי פשיעה. לפי מה שידוע לנו הרקע הוא סכסוך משפחתי קטן בין שתי משפחות מוכרות, להן קשר חברתי, משפחתי וכלכלי מצוין". יאסין ציין כי החליט להקים מחלקה ייעודית במועצה שתהיה אחראית על "סולחות" בין משפחות מסוכסכות: "במטרה לחסל את הפשע על בסיס משפחתי. גם אם משרד הפנים לא יסכימו - אני אקים את המחלקה".
יאסין הוסיף: "אנחנו נפתור את הבעיות שלנו בתוך זמר בלבד, ואני מקווה שלא נצטרך עזרה חיצונית. אני בטוח שיש לנו אפשרות לשמור על קשרים טובים ולהביא לאווירה טובה בין כולם, כמו שהתושבים רגילים תמיד".
עורכי דינו של החשוד, דורון נוי ושחר חצרוני ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, מסרו: "מדובר באירוע מורכב שרוב הפרטים לגביו כלל לא ברורים. אנחנו סמוכים ובטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותבדוק את טענותיו כבדות המשקל של מרשנו".