אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

בראוני - כלבה מעורבת בת 3 שנים, עדינה ואוהבת חיבוקים. היא מקסימה, חברותית וזקוקה לבעלים שיחזקו לה קצת את הביטחון ויעניקו לה בית חם והמון אהבה.
12 צפייה בגלריה
בראוני
בראוני
בראוני
(צילום: אגודת צער בעלי חיים ת"א )
ויקטור - חתול מעורב בן 3 חודשים, סקרן וחמוד. הוא אוהב לשחק, נהנים להתפנק ולגרגר, וישמח להגיע לבית חם עם בעלים מחבקים.
12 צפייה בגלריה
ויקטור
ויקטור
ויקטור
(אגודת צער בעלי חיים ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

חץ - אנרגטי ושובב, מתלטף ומחבק. כלב מקסים וטוב לב. מצויין עם אנשים וילדים. נפלא עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנה, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבעלים סבלניים עם ניסיון בגזע. בעלים שידריך אותו וייתן לו את הזמן להיקלט כראוי בבית החדש.
12 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
שייני - עדין ומתמסר, גדול עם לב ענק. אוהב אנשים ורק מחכה לליטוף ויחס. מסתדר עם כל הכלבים. נמצא נטוש ועצוב בצפון הארץ ומחכה לבית שיפצה אותו על מה שעבר בחייו הקצרים. בן כשנתיים, מחוסן, משובב ומסורס.
12 צפייה בגלריה
שייני
שייני
שייני
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313*; לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

שלג- שלג המהמם שלנו, ילד נצחי שכל כך אוהב לשחק, להשתובב ובעיקר, בלי סוף להתפנק! אחד המהממים שיש, שמחכה יותר מדי זמן לבית הכי טוב שיש. בן 4.
12 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(תנו לחיות לחיות)

ציונה - נסיכה מהאגדות, שמחכה שנים ארוכות, לזכות לחיות באושר ואושר, בבית סבלני שיפנק בלי סוף. ציונה המהממת שלנו, חששנית עדינה, שאחרי הכרות קצרה נפתחת כל כולה לאהבה. היא תנבח בחשש כשתעברו ליד הכלוב שלה, אבל אם תתנו לה הזדמנות להסיר את החומות- תתאהבו בקלות מאוד. ציונה בת 6.
12 צפייה בגלריה
ציונה
ציונה
ציונה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

אס. או. אס. חיות

פיט - בן כמעט 4 שנים שהגיע מבית שלא יכל לטפל בו עוד. לברדור מעורב בצבע שוקולד. כלב טוב וחברותי שאוהב ונקשר לאנשים ויכול להתאים גם לבית עם ילדים קטנים. פיט מסתדר עם כלבים אחרים וכבר מחונך לצרכים.
12 צפייה בגלריה
פיט
פיט
פיט
(צילום: אס. או. אס חיות)
הוגו - כלב גדול ורגוע עם לב ענק. בן כ 5.5 שנים שהתגלגל במקומות קשים, הגיע להסגר עירוני בצפון ומשם נקלט בעמותה. גילינו כלב מהמם, עדין, שליו ורגוע. אוהב אנשים ונקשר מהר למטפליוץ מסתדר עם כלבים אחרים.
12 צפייה בגלריה
הוגו
הוגו
הוגו
(צילום: אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ של S.O.S חיות מתקיימים כל שישי ושבת יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים כל שבת בין השעות 10:00-14:00 חפשו ב -WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לכלבים בלבד כל שישי בין השעות 10:00-13:00 חפשו ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים בלבד כל שישי בין השעות 11:00-14:00 טאגור 38 רמת אביב ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010. בואו לאמץ במפגש אחד על אחד גם באמצע השבוע כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חץ - המתוק הזה חברותי וטוב עם אנשים, כרגע בכלביה מסתדר עם חלק מכלבים. כלבון אנרגטי וחזק, זקוק למשפחה פעילה שתצא איתו לטיולים שווים וארוכים ותעשה איתו המון כיף. רועה גרמני מעורב | בן 6 | גדול | מחכה בהרצליה
12 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
פני - נמצאה לבדה והובאה אלינו, הקטנה הזו מלאת שמחת חיים ואהבה, צמאה לתשומת לב ומתרגשת מכל ליטוף שמקבלת. זקוקה למשפחה רצינית וסבלנית שמבינה את האחריות והקושי בגידול גור, משפחה כזו שתעניק לה בית לכל החיים. לברדור מעורבת | בת 3 חודשים | תגדל לגודל בינוני-גדול | מחכה בהרצליה
12 צפייה בגלריה
פני
פני
פני
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
טלפון: 055-6675229; לפרטים נוספים ואימוץ פנו אלינו בטופס שבלינק ויחזרו בהקדם: ttps://bit.ly/3bvF78S עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות אימוץ בכלביה העירונית נתניה, שישי 13:00-15:00. שבת 10:00-13:00. בWaze רחוב הרכב 12, נתניה. אימוץ בכלביה העירונית הרצליה, שישי 14:00-16:00. בWaze מחלקה וטרינרית עיריית הרצליה

כלבים של החיים

רונה - גורה מהממת ופרוותית, שובבה ומלאת שמחת חיים, בת ארבעה חודשים , ממשיכה לחפש את הבית שלה לתמיד. רונה זקוקה לבית שמבין את המשמעות של אימוץ גור. גורה שמחה וחברותית שמשוועת לאהבת אמת.
12 צפייה בגלריה
רונה
רונה
רונה
(צילום: כלבים של החיים)
טוסיק - טוסיק המושלם חייב בית עכשיו. חתול מתפנק ומתלטף שממש מתחנן לבית. בית מאמץ או לפחות אומנה ביתית זמנית-ארוכת טווח.
12 צפייה בגלריה
טוסיק
טוסיק
טוסיק
(צילום: כלבים של החיים)
ניתן לראות את הכלבים ולשלוח הודעה בדף הפייסבוק של העמותה או לשלוח דוא"ל: dogsoflife12@gmail.com