בהשקעת עתק של כ-150 מיליון ₪, נבנה פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר במזרח התיכון בימים אלו בסמוך לירושלים. Magic Kass משתרע על שטח של כ-12 דונם ומעוצב בהשראת ספינת חלל עם כיפת זכוכית בקוטר 70 מטר.
ל-Ynet נודע כי נחתמה העסקה בין החברה היזמית Kass Group, אשר בונה את ה-Magic Kass, לבין חברת Larson International, לרכישת רכבת ההרים Fire-Ball הנחשבת לאחת מהאטרקציות האהובות והנדירות ביותר בעולם.
3 צפייה בגלריה
Magic kass
Magic kass
Magic kass
(הדמיה: באדיבות Magic kass)

פארק שעשועים בסטנדרט המזכיר את יורו דיסני ודיסניוורלד

פארק השעשועים החדש יציב סטנדרט חדש של גני שעשועים בישראל המזכיר את היורו דיסני והדיסניוורלד. למעלה מ-30 מתקנים חדשים יותקנו במקום, בנוסף למתחמי חדרי בריחה, חדרי משחקי ארקייד, מתחמים לפעוטות ועוד. כמו כן, תבנה קומת מסעדות ייחודיות. אחת מהמסעדות, המעוצבת בסגנון ג'ונגל, תהיה הראשונה בישראל שתשלב טכנולוגיות של חיות ורובוטים זזים.
הפארק יכיל יותר מ-5000 מ"ר של מסחר אשר מיועד לחנויות ילדים בלבד. גם החנויות יהוו אטרקציה עיצובית עם עיצוב בהשראת ממלכת הילדים, מה שצפוי למשוך הורים עם ילדים מכל ישראל לערוך את קניותיהם בכל מה שקשור לעולם הילדים.
בשונה מאטרקציות רבות הנבנות בשטחים פתוחים ונאלצות לסגור במהלך חודשי החורף, Magic Kass נבנה בחלל עצום ומקורה המאפשר למבקרים להגיע בכל מזג אוויר.
3 צפייה בגלריה
Magic kass
Magic kass
Magic kass
(הדמיה: באדיבות Magic kass)

שבחים רבים באתרי התקשורת בחו"ל על פארק השעשועים החדש בירושלים

השמועה על רכבת ההרים החדשה שתנחת בירושלים הגיעה כבר לאתרי החדשות באירופה ובארה"ב וסחפה את הרשת. כאמור, רכבת ה-FireBall נחשבת לנדירה במיוחד ונמצאת רק ב-4 פארקים מובילים ברחבי ארה"ב. כעת, הרכבת החמישית תותקן בישראל.
"מדובר באטרקציה שאנשים מגיעים אליה מכל רחבי העולם", מספר גורם בענף.
3 צפייה בגלריה
Magic kass
Magic kass
Magic kass
(הדמיה: באדיבות Magic kass)