1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב ראש העין נעצר אמש (שני) לאחר שקרוב משפחתו התלונן שניסה לרצוח אותו בעקבות סכסוך על ירושה. קרוב המשפחה פנה למשטרה אחרי שהותקף לדבריו בסכין כשישב עם אימו במרפסת ביתם. "הייתי עם הראש בטלפון, כששמעתי את קרוב המשפחה נכנס לחצר וצועק: 'אני ארצח אותך, אני אגמור אותך'".
הרקע, לדבריו, הוא סכסוך על ביתה של הסבתא רבתא. "האחים של אמא שלי מסוכסכים בגלל ירושה, אבל אני ואמא שלי לא קשורים לזה. אני לא יודע למה הוא רצה לרצוח אותי, אבל לפחות שלא יעשה את זה מול אמא שלי". בינתיים, האם ובנה עזבו את ביתם מחשש שקרוב המשפחה יחזור.
"ראיתי את האירוע במצלמת האבטחה, ומרגיש שאני חי בסרט", אמר. "הוא החזיק את הסכין ביד ונצמד אליי, הספקתי לזוז ולמזלי הסכין רק שפשפה אותי לפני שהוא ברח מהמקום", סיפר. לדבריו, המשטרה התעכבה בטיפול באירוע, ולמרות שנשלחה ניידת למקום, ביקשו השוטרים לגשת לתחנה כדי להתלונן.
"המתנתי בתחנה יותר משלוש שעות", אמר. "לא הבנתי למה לא גבו ממני תלונה במקום ויצאו לחפש את החשוד שמסתובב חופשי. אחרי שלוש שעות התייאשתי ונסעתי לתחנת המשטרה בפתח תקווה".
קרוב המשפחה, שמחזיק בעבר פלילי על עבירות דומות, נעצר בינתיים, ובית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים. למרות התלונה על ניסיון רצח, המשטרה מייחסת לחשוד החזקת סכין, איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.
בתגובה לטענות על הזמן הממושך שהמתין למסירת העדות, במשטרה ציינו כי " עם קבלת התלונה שוטרים איתרו ועצרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך היום התקיים דיון בהארכת מעצרו של החשוד בבימ"ש השלום בפ"ת. בשל עומס קבלת מתלוננים, זמן ההמתנה היה ארוך מהרגיל והנושא ייבדק. משטרת ישראל מטפלת בכל תלונה במקצועיות וביסודיות וכך נהגה גם במקרה זה".