מהרגע שהגיע לבית החולים יושבת אמו של מוחמד (חמודי) מראר בן השמונה ליד מיטתו. שלשום בלילה הוא נמצא פצוע קשה בשולי כביש 6. "חמודי הוא ילד עם תסמונת דאון ואיננו מבחין בסכנות", אמרה אמו חלימה.
היום הוא צפוי לעבור ניתוח נוסף. "חמודי ילד מאוד שובב, לכן התקנו שערים חשמליים בכניסות לבית כדי שלא ייצא. למרות שיש לי שבעה ילדים העיניים שלי כל הזמן עליו. גם באמצע הלילה אני קמה לבדוק שהוא בסדר. מאז הקורונה הוא בבית, ואני כל הזמן איתו", אמרה האם ל"ידיעות אחרונות".

2 צפייה בגלריה
חמודי מראר מג'לג'וליה שנמצא פצוע בשולי כביש 6
חמודי מראר מג'לג'וליה שנמצא פצוע בשולי כביש 6
מוחמד (חמודי) מראר שנפצע קשה בכביש 6
2 צפייה בגלריה
קטין בן 7 נמצא בשולי כביש 6 פצוע קשה
קטין בן 7 נמצא בשולי כביש 6 פצוע קשה
הזירה בכביש 6 שבה נמצא חמודי
(צילום: שאול גולן)
מה קרה שלשום בלילה? לטענתה, הילד הצליח לצאת דרך פרצה בגדר. "תוך חמש דקות שמתי לב שהוא נעלם, התחלתי לחפש אותו והשכנים הצטרפו".
זמן מה לאחר מכן נמצא הילד על ידי עוברי אורח שוכב פצוע בשולי כביש 6 הסמוך לבית המשפחה בג'לג'וליה. אמו משוכנעת שהוא נדרס על ידי נהג שנמלט מהמקום. "אין בין הכפר לכביש גדר. כשהבנתי שחמודי הגיע לכביש צעקתי הילד מת. אבל אלוהים אוהב ילדים עם תסמונת דאון ושומר עליהם. אני כועסת שהמשטרה לא מחפשת את הנהג שפגע בחמודי. הגוף שלו מרוסק מפגיעת רכב. אני בטוחה שהוא נדרס".

במשטרה חוקרים את המקרה ועד אמש לא קבעו שמדובר בתאונת דרכים. אביו של הילד נחקר אתמול בחשד לרשלנות, זאת משום שהוא הצליח לצאת מהבית מבלי שהבחין בכך. האם אמרה: "אם הם רוצים לחקור גם אותי, שיבואו לכאן. אני מהמיטה של חמודי לא זזה".
האב חסן אמר אתמול ל"ידיעות אחרונות": "מי פגע בילד? אני מקווה שהמשטרה תצליח להבין מה קרה. אחרי שהוא נעלם אמרו לי שהייתה תאונה בכביש 6. מוחמד לפעמים היה יורד לשם. כשהגעתי ראיתי את הנעליים שלו והבנתי שהוא נפגע".