בן 47 מבני ברק נעצר בחשד שרצח את אמו בת ה-72. במשטרה הודיעו הבוקר (רביעי) כי האם הובאה שלשום לבית החולים במצב קשה, ובהמשך נקבע מותה. מעצרו של הבן הוארך עד ל-4 באוגוסט, והוא נשלח לאבחון פסיכיאטרי.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
(צילום: shutterstock)
כאמור, האישה הגיעה לבית החולים שיבא בתל השומר כשעל גופה חבלות, מה שהעלה את החשד שבנה הלוקה בנפשו ביצע את המעשה. הבן שוחרר לפני כמה ימים מאשפוז בכפייה.
בבית החולים דיווחו על כך שקיים חשד לפלילים, ובעקבות כך נפתח צוות חקירה מיוחד שבסופו של דבר הוביל למעצרו של הבן. החשוד נכלא בתום החקירה, ויובא היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.
עורכת הדין חגית רחמני וייס, שמייצגת את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה כי "הבן נמצא במצב נפשי קשה, ורק לפני כמה ימים שוחרר מאשפוז כפוי בבית חולים פסיכיאטרי. לאחר השחרור בני משפחתו התריעו שמצבו הנפשי קשה. במהלך הדיון הבן לא תקשר עם הסובבים איתו. לאור מצבו הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ואנו נמתין לקבלת תוצאות הבדיקה".
בתחילת החודש נרצחה ופאא ג'והר (40) בביתה שבטייבה. לפי החשד, בעלה דקר אותה למוות. הוא נעצר והועבר לחקירה. היא הותירה אחריה תאומות בנות חמש.
קודם לכן, בחודש מאי, נרצחה מאיה ווישניאק, בת 22, בדירה ברמת גן. בן זוגה, עמית אלמוג (21) נאשם שחנק אותה למוות. אלמוג הודה במיוחס לו בחקירת המשטרה. סנגורו אמר כי יש סימנים ל"מורכבות נפשית" בעברו.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.
פורסם לראשונה: 08:17, 29.07.20