כבר למעלה מ־125 שנה אנחנו נהנים ממוצרי המותג ג'ונסונס בייבי, שמתמחה בתחום טיפוח העור לתינוקות. מראשית הייצור, הוגדר הייעוד שלו ככזה, שייצר את מוצרי התינוקות העדינים ביותר בעולם, רמת עדינות שנקבעה כתקן. אבל זו לא רק העדינות, שהפכה את המוצרים האלו למותג מוכר ואהוב. זה גם הניחוח הנפלא שלהם, העובדה שמרביתם נקיים מפרבנים ופטלטים, נבדקים דרמטולוגית, ומיוצרים מפורמולות, הממזערות את הסיכון לאלרגיות.
זאת ועוד. מוצרי התינוקות של המותג הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מהרגעים המיוחדים של התינוק, ובמקביל חלק בלתי נפרד מהרגעים המרגשים של ההורה עם התינוק, למשל, בזמן טקס הרחצה באמבט, ושיטות השלבים שלפני השינה. זמן האיכות הזה הופך לחוויה משותפת של התינוק וההורה בזכות התרחיצים והשמפו מסדרת ® No More Tears, ובזכות התחליבים והשמנים, שעדינותם הוכחה מדעית. יתרה מכך, חלק גדול מההורים של היום, טופחו בילדותם שלהם במוצרי ג'ונסונס. הריח הנוסטלגי והמגע העדין על העור והשיער, שזכורים להם מילדותם, מביא אותם לא לוותר על הפינוק שלהם את עצמם, וג'ונסונס בייבי מקבל מעמד של תכשיר טיפוח לכל המשפחה.

3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

תהליך הייצור של כל המוצרים קפדני במיוחד: הוא מתחיל ברכישת חומרי גלם באיכות גבוהה, שעומדים בתקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר, וממשיך בחקירה לעומק, כדי לדעת אם קיימים בהם מזהמים. לאחר שנוצרות נוסחאות המוצר, בודקים אותן על מתנדבים בבדיקת מעבדה.
המומחים בודקים כל בעיה אפשרית, לרבות גירוי בעור ובעיניים, ואז עוברים לבדיקה בחיים האמיתיים באמצעות לקוחות אמיתיים. וגם כשהמוצר המוגמר מגיע לחנות המקומית, ממשיך הקשב למשוב של לקוחות, אם בזמן שיחה עם שירות לקוחות ואם בקריאה בעיון הערה ברשתות החברתיות. בהתאם לזה מתבצעים עדכונים נדרשים.

עדינות: כלפי התינוק, כלפי כדור הארץ, כלפי עצמנו

בג'ונסונס מאמינים בכוחה העצום ומחולל השינוי בעולם של העדינות, ערך חשוב בפני עצמו, ודרך חיים, שהופכת אותנו בטוחים בעצמנו ושמחים. החשיבות של העדינות באה לידי ביטוי בהיותנו עדינים עם ילדינו ועם חלומותיהם ושאיפותיהם, בעדינות כלפי כדור הארץ, וגם כלפי עצמנו: בדברינו, במחשבותינו ובמעשינו. המוצרים של ג'ונסונס מתכתבים עם תפיסת חיים זו. ומכיון שייצרני המותג מחויבים לפתח את מוצרי התינוקות העדינים ביותר בעולם, הם פיתחו תהליך יסודי, שגם מבטיח את הבטיחות והאיכות של מוצרי התינוקות. אם נוסחה מסוימת נפסלת בשלב כלשהו בתהליך, חוזרים ללוח השרטוט. זה הרף לפיתוח מוצרי התינוקות העדינים ביותר בעולם כבר למעלה ממאה שנה.
3 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(צילום: shutterstock)

בג'ונסונס מעניקים גם לריחות משמעות עצומה, מתוך ידיעה, שגם הם ממלאים תפקיד חשוב בהתפתחות התינוק לאדם שמח ובריא. לכן כל הריחות בהם משתמשים נטולים מאלרגנים ידועים של ריחות. בנוסף, ידוע, שחומרים משמרים הם חלק חיוני במוצרי התינוקות ובמוצרים לטיפוח יופי אישי. בלעדיהם, תוקף המוצרים היומיומיים עלול לפוג תוך שבועות או אפילו ימים. לכן במוצרים של ג'ונסונס כלולים רק חומרים משמרים, שזוכים לתמיכת מנהל המזון והתרופות האמריקאי ולתמיכת גופי תקינה אירופאים.

לא לתינוקות בלבד. גם מבוגרים צורכים את ג'ונסונס

אומנם, מגוון המוצרים מיועד בראש ובראשונה לתינוקות, לטיפול בעורם ובשיערם העדין, אבל, כאמור, גם עולם המבוגרים נהנה ממוצרים אלו, ומתברר, שהוא צורך אותם בשגרה. נתונים חדשים שהתגלו מבדיקה שערך המותג באירופה, הציגו תוצאות מפתיעות במיוחד: לפחות 1 מתוך 2 בתי אב שרוכשים את מוצרי ג'ונסונס בייבי, הם משפחות ללא ילדים מתחת לגיל 15! מתוצאות סקר שהתקיים באיטליה עלה, כי 72 אחוזים מהמשפחות שרוכשות את שמפו ג'ונסונס בייבי באיטליה הן ללא ילדים, וכך גם 39 אחוזים מהמשפחות בספרד.


התופעה מוכרת גם בישראל. נשים וגברים בגילאים בוגרים צורכים את "שמפו גולד" של ג'ונסונס בייבי, שאינו מכיל סולפאטים (מלחים),צבעים ופרבנים, שומר על רכות השיער מול השמש הישראלית ונמכר במחירים נגישים. מבוגרים גם משתמשים בג'ונסונס שמן לתינוק, כדי להותיר את עורם לח ובוהק, ולא מעט נשים בוחרות לנקות את מברשות האיפור שלהן בקצף העדין של השמפו לתינוק.
אם תשאלו את יצרני ג'ונסונס בייבי לפשר התופעה, התשובה תהיה פשוטה והגיונית: מוצרי התינוקות מוכרים בזכות הבטיחות והאיכות המעולה שלהם, ומכאן המגמה של אימוץ מוצרים אלו לשימוש כל המשפחה. 