מגפת הקורונה פרצה לחיינו בישראל בפברואר 2020 עת התגלה החולה המאומת הראשון במדינה. כיום, למעלה משנה אחרי ניתן לעשות סיכום ביניים: יותר מ–700 אלף איש אובחנו כחולים בקורונה מפרוץ המגפה בישראל, מספר המתים מהנגיף חצה את רף ה–6,000 ואזרחי המדינה נאלצו לחוות שלושה גלים של המגפה שלווו בסגרים, בתי חולים שכרעו תחת העומס, מערכת חינוך שנסגרה למשך חודשים ארוכים, וכמה גרסאות שונות של הנגיף.
בעולם כידוע המגיפה לא עוצרת לרגע, והיא גבתה עד כה 2.6 מיליון מתים, למעלה מחצי מיליון מהם, רק בארה"ב. על רקע התחלואה הגוברת במדינות כמו ברזיל, גרמניה ואיטליה, והחשש הכבד בישראל מפני פתיחתו העתידית של נתב"ג על הווריאנטים השונים היכולים לחדור דרכו לארץ, יוצא בית החולים אסותא (רמת החייל, תל אביב) בקול קורא לניסוי קליני בחולי קורונה או חשודים בקורונה, להקלת תסמינים של חולי קורונה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: depositphotos.com)

להלן פרטי הניסוי במלואם :

קול קורא לניסוי קליני לחולי קורונה או לחשודים בקורונה בית חולים אסותא (רמת החייל, תל אביב):

בימים אלו מתנהל ניסוי קליני בבית חולים אסותא )רמת החייל, תל אביב) להקלת תסמינים של חולי קורונה.
שם הניסוי: מחקר אקראי, כפול סמיות, בביקורת פלצבו, לבדיקת היעילות של פורמולת ויראליס לטיפול בסימפטומים של חולי קורונה במצב קל שאינם מאושפזים.
קריטריונים להכללה: גברים ונשים בגילאי 18-85 אשר הגיעו לבדיקת קורונה וקיבלו תשובה חיובית בבדיקת קורונה. סובלים מלפחות שניים מהסימפטומים הבאים: חום, שיעול, עייפות, כאבי שרירים, כאבי ראש, כאבי גרון, שלשולים, בחילות, הקאות, דלקת בלחמית העין, אובדן חוש טעם או ריח, פריחה בעור או שינוי בגוון האצבעות בידיים או ברגליים, אחרים.
לאחר קבלת תשובה חיובית בבדיקת אבחון (מטוש), המתנדבים יקבלו לביתם תכשיר בשם "ויראליס" המיוצר על ידי היזם: גלעד – בריאות ויופי בע"מ או תכשיר פלצבו (אינבו(.
תכשיר זה מורכב מ 20 תמציות צמחים ושמנים, הידועים בספרות המחקרית ככאלו המחזקים את המערכת החיסונית וכולו עשוי מחומרים טבעיים. התכשיר ניתן בצורה של טיפות אשר יש לקחת אותן בכוס מים בהתאם למינון שמוצמד לבקבוק.
התכשיר נרשם במשרד הבריאות כתוסף תזונה והוא מיוצר במפעל בעל רישיון ייצור מטעם משרד הבריאות ותקן IQC ו- GMP הניסוי הקליני קיבל אישור ועדת הלסינקי של בית החולים אסותא ביום 7/1/2021 ונרשם במשרד הבריאות כניסוי קליני.
מידע בנוגע לצמחים המרכיבים את התכשיר ניתן לראות באתר החברה: www.viralis.com
מתנדבים אשר קיבלו תשובה חיוביות בבדיקת קורונה המעוניינים בפרטים נוספים
ליצירת קשר 03-7644979 או 03-7644016 או jasmines@assuta.co.il

פורמולת ויראליס – העוצמה שבטבע

פורמולת ויראליס פותחה על ידי ממציאתה ורד גלעד מתוך מחקר לימודי מעמיק אשר נעשה במהלך 20 השנים האחרונות. גלעד שהתה במשך 12 שנה ביפן, שם למדה והתמחתה בשיטות הרפואה האלטרנטיבית וסגולות צמחי המרפא. במהלך שנים אלו למדה בבתי ספר באוסקה (יפן) וכן הוכשרה והתמחתה אצל המאסטרים בפיטו-הומאופתיה, קמפו-יאקו, נטורופתיה, שיאצו, רפואה תזונתית וכן טיפולי ארומתרפיה. במקביל לעבודתה ברפואה האלטרנטיבית ביפן ובישראל, עסקה במחקרים ופיתוח מוצרים לפתרון בעיות שונות, כולל פורמולת ויראליס מתוך הכרה בכך שמרבית המחלות והמכאובים הינם תולדה של חוסר איזון בגוף האדם הגורם לדלקות.
תמציות ושמנים המוכרים בקהילייה המדעית כבעלי יתרונות בריאותיים
פורמולת ויראליס מורכבת מתערובת תמציות צמחיות הידועות ומוכרות זמן רב בזכות פעילויותיהם הביולוגיות על מערכות הגוף השונות. הפורמולה מכילה תערובת של צמחי מרפא, תמציות צמחים מרוכזות וכן שמנים שונים והיא מסייעת למערכות הגוף להתמודד כראוי עם גורמים מחוללי-מחלות, פועלת כנוגדת חמצון עוצמתית, מצמצמת תהליכים דלקתיים וממריצה את מערכת החיסון.
במחקרים מדעיים שנעשו על הפורמולה נמצא כי השמנים המצויים בה מראים פעילות חזקה כנגד מגוון רחב של חיידקים ופטריות (anti-microbial activity). בנוסף, דווח על כך שהשמנים עשויים לשמש כחומרים המגנים על פעילות ותפקוד הכבד. יתרונותיהם הבריאותיים של החומרים מהם עשויה הפורמולה מוכרים ואף מתוארים במסמכי המונוגרפים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) ושל הסוכנות האירופאית לתרופות (EMEA). כן הם מחוזקים ומאוששים על ידי פרסומים מדעיים רבים שעברו ביקורת-עמיתים (peer-reviewed scientific publications).