המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאונס של ילד בן 9 במלתחות הקאנטרי בחולון, סמוך למרכז הרישוי בעיר. אימו של הילד התלוננה בסוף השבוע והעידה כי האירוע התרחש ביום רביעי, כיומיים לפני הדיווח על כך.
לדבריה, היא שלחה את בנה לראשונה להתקלח לבד, ולאחר כ-10 דקות ראתה את בנה יוצא עם גבר זר, בשנות ה-50 או ה-60 לחייו, מהמלתחות. כששאלה את בנה מה קרה, השיב לה "אמא, תהיי בשקט".
1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
בפורום של תושבי חולון כתבה האם כי כששאלה את בנה מה קרה במקלחות הוא סיפר לה שהגבר נכנס איתו למקלחת, סתם את פיו ואמר לו שאם ידבר - זה יהיה "מאוד לא טוב". האם כתבה כי "מכאב של אמא ושמירה על הפרטיות מכאן לא אמשיך לפרט, אבל בטוחה שאתם מדמיינים את תרחיש האימה", הוסיפה כי שיתפה את הדברים כדי למנוע את המקרה הבא.
ל-ynet נודע כי האם הגיעה מיד לאחר האירוע למשרדי הנהלת הקאנטרי - והצליחה לברר את זהותו של הגבר באמצעות מצלמות האבטחה שתיעדו אותו ביציאה מהמלתחות. מאחר שאין מצלמות בתוך החדר מטעמי פרטיות, המעשה עצמו לא תועד - ובשלב זה החקירה מתבססת על עדות הילד.
בשל שביתת העובדים הסוציאליים, שחוקרי הילדים נמנים עימם, הילד טרם מסר עדות באמצעות חוקר ייעודי - כך שבמשטרה מתקשים להתקדם בחקירת האירוע. החשוד זומן לחקירה באזהרה, שלאחריה שוחרר בתנאים מגבילים, בהם איסור הגעה לקאנטרי בשבועיים הקרובים.