בשנה וחצי האחרונות היינו כפופים, יחד עם כלל האנושות, למגבלות הריחוק החברתי ועטינו מסכות להגנה מפני נגיף הקורונה. בימים אלה אנו חושפים מחדש את פנינו לעולם. הקיץ שבפתח – שהוא ללא ספק העונה החמה בתחום טיפולי האסתטיקה - מסמן את שובם של האירועים, המסיבות והמפגשים החברתיים, כולם ללא הגבלות.
לאחר שבמהלך המגפה הצטמצמו הטיפולים האסתטיים לשליש העליון של הפנים, לאזור העיניים והמצח, עכשיו הפנים שוב גלויות, ואין עיתוי טוב יותר להחזיר להן את הרעננות והזוהר שכה חסרו להן מתחת למסכות.
ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, מציגה את קדמת הטכנולוגיה בתחום הטיפולים האסתטיים באמצעות מכשירים וחומרי מילוי ייחודיים ופורצי דרך: "אנחנו מבינים היום, שכדי לקבל תוצאה מיטבית בתחום האסתטיקה לפנים, אנחנו נדרשים להשתמש בשילובים טכנולוגיים, כך שמצד אחד תתקבל תוצאה טובה, כלומר יפה, צעירה ורעננה, ומצד שני ולא פחות חשוב, שזה ייראה טבעי ושלא נאבד את ההבעה. כמו כן אנשים מעוניינים לקבל טיפולים ולשוב מייד לשגרת חייהם. אם אנחנו לא מעוניינים בשלב זה בניתוח, הטכנולוגיה והקדמה מאפשרות לנו באמצעות שיטות לא פולשניות לטפל בבעיות שלא יכולנו לטפל בהן קודם באמצעים מספיק טובים, למשל בצלקות אקנה, הרמת עפעפיים, קו לסת וצוואר רפוי".
3 צפייה בגלריה
ד"ר להבית אקרמן
ד"ר להבית אקרמן
ד"ר להבית אקרמן
(צילום: יח"צ)
לצורך כך ד"ר אקרמן מיישמת על מטופלותיה ומטופליה טכנולוגיות מתקדמות ומהפכניות.
לדבריה, אחת מהטכנולוגיות המועדפות עליה ביותר היא ULTHERAPY – מכשיר מבוסס אולטרסאונד ממוקד, המעניק אפקט הרמה ומתיחה בטיפול אחד בלבד. "יתרונה של השיטה על פני לייזר וגלי רדיו הוא שהמכשיר מצליח לחדור לעומק העור, שם הוא מייצר חום מבלי לגרום לפציעה בשכבת העור העליונה. בעזרת ULTHERAPY אנחנו מצליחים לייצר חימום ממוקד ומדויק בשכבות עור השונות, שיוביל בסופו של דבר לבניית קולגן חדש וליצירת אפקט מתיחה מרשים.
מדובר באחד מהטיפולים המובילים בתחום האסתטיקה זה שנים רבות, המאושר על ידי ה־FDA", מסבירה ד"ר אקרמן ומוסיפה, כי יתרון משמעותי נוסף הוא שההליך אינו דורש החלמה או התאוששות, והתוצאות ניכרות בתוך חודשיים־שלושה. הטיפול מתאים לשימוש באזור הצוואר, מחשוף, עפעפיים, סנטר וקו לסת.
בטיפולים המיועדים לצוואר, קו הלסת, צלקות אקנה, סימני מתיחה, קמטים בצידי העיניים ומעל השפתיים, ד"ר אקרמן משלבת מכשיר נוסף: "אני אוהבת לשלב עם מכשיר ה־ULTHERAPY מכשיר נוסף בשם MORPHEOUS 8 - פיתוח ישראלי מטאורי שכבש את העולם מבית ענקית המיכשור INMODE. מדובר בטיפול המבוסס על טכנולוגית גלי רדיו מהפכנית בשם מיקרו נידלינג. במהלך הטיפול אנו מחדירים מחטים דקיקות המשדרות גלי רדיו ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור. כתוצאה מכך העור נראה מהודק, מוצק וזוהר יותר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

היות שזמן ההתאוששות הינו מינימלי, החזרה לשגרה מיידית, כאשר לצורך השגת תוצאה מיטבית נדרשים בין שניים לשישה טיפולים. הטיפול מלווה בכאב קל ובצורך באלחוש מקומי.

החומר שמתניע ייצור קולגן

הטיפולים הבסיסיים בתחום האסתטיקה הם עדיין חומרי המילוי, אבל כדי לקבל תוצאות מיטביות, המטפלות במגוון רחב של מקרים, מומלץ לשלבם עם הטכנולוגיות המוצעות.
למשל, לקבלת תוצאה מיטבית של קו הלסת או לשיפור מראה כפות הידיים משתמשת ד"ר אקרמן בחומר מילוי בשם RADIESSE, המבוסס על סידן: "ההרכב הכימי הייחודי של החומר מאפשר לייצר בעור הרמה ומתיחה. החומר מוזרק כמצע תמיכה, מעין יסודות לבניין העור, ולמעשה, מתניע תהליך של ייצור קולגן חדש. זו הסיבה לכך שהתהליך טבעי יותר והתוצאה נשמרת זמן ממושך, בדרך כלל כשנה־שנה וחצי".
ד"ר אקרמן מוסיפה, כי לעיתים מומלץ לשלב את הרדיאס עם חומצה היאלורונית. אני אוהבת להשתמש בסדרת מוצרי STYLAGE מבית מעבדות VIVACY שבצרפת.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Dr.-P.-Rovatti)
מגוון מוצרי STYLAGE מיועדים לאינדיקציות שונות, משחזור נפחים, שפתיים ועד שיפור מרקם העור. STYLAGE הינו חומר המילוי היחיד המכיל חומצה היאלורונית בשילוב של מניטול, אנטי אוקסידנט טבעי. מגוון המוצרים מוצע בדרגות סמיכות שונות, בהתאם לאזורים השונים בפנים. למשל STYLAGE S ישמש לאזור העדין שמסביב לעיניים, יטשטש את השקעים והכהויות שמתחתיהן וייצור מראה אחיד, רענן וטבעי. STYLAGE S מאופיין בסמיכות עדינה, מתפזר באופן אחיד בהזרקה ומכיל נוגד חמצון שמעכב את תהליך ההזדקנות ומעשיר את העור העדין בלחות.
סדרת המוצרים של STYLAGE כוללת מוצרים המיועדים לטיפול בכל סוגי הקמטים ולטיפול פנים מקיף ומותאם אישית.
"יש לנו כיום טכנולוגיות רבות, והמטרה היא לתפור לכל אחד תוכנית שמותאמת בדיוק לצורך שלו. השילוב מייצר מראה טבעי שנשמר לאורך זמן רב יותר מאשר כל טיפול, אם נעשה בנפרד", מסכמת ד"ר אקרמן.
כמה זמן לפני אירוע מומלץ להתחיל בטיפול?
"ברגע שנקבע תאריך לאירוע, מומלץ לקבוע תור לייעוץ ולתכנן תוכנית טיפולים".