שכירים, עצמאים ובעלי עסקים בישראל עומדים בפני מצב כלכלי קשה מאוד. נגיף הקורונה והסגרים שהביא הותירו את מרביתנו במצב כלכלי בלתי אפשרי. נראה כי הגרוע מכל עוד לפנינו בגלל שהעולם החדש הוא שונה לחלוטין. לקוחות ישמרו מרחק, יוציאו פחות כסף, מקצועות רבים ייעלמו או ישתנו לגמרי. ייקח הרבה זמן עד שהכלכלה הישראלית תשתקם. הפחד, הלחץ והחרדה הם מנת חלקם של רבים מאיתנו שיצטרכו לתכנן מחדש את הקריירה והפרנסה. קשה לעשות לבד את ההתאמות הנחוצות לקראת העתיד כדי לשמור על העסק הקיים. אולי בכלל נצטרך למצוא לבד ובעצמנו אפיק חדש שמתאים לכישרון שלנו ושיש לנו בו יתרון וסיכוי מצוין להתפרנס בכבוד. אם אנו צריכים מימון ביניים לפעילות, הלוואה חוץ בנקאית - גם זו משימה חשובה!
לשם כך בדיוק הקים היזם ברק רום (52) את קבוצת הייעוץ החדשה שלו. בקבוצה חברים אסטרטגים, כלכלנים, אנשי שוק הון ויועצים מנוסים.
2 צפייה בגלריה
 ברק רום
 ברק רום
ברק רום
(צילום: ניר פקין)
רום הוא יזם מוכר, כתב ארבעה ספרים ופעיל בתחומי התקשורת, הנדל"ן ועולם הטכנולוגיה. הוא מרצה מבוקש באוניברסיטה הפתוחה (בבית הספר תפנית ללימודי תעודה) וביחידה ללימודי חוץ. בעבר הוביל קורסים עצמאיים, אחד מהם באונ' בר אילן והגיש תכנית משפט ונדל"ן ברדיו תל אביב.
רום הוא מומחה עצום במציאת ה-DNA המיוחד לכל אחד ובהתאמת תחום העיסוק ביחס לפוטנציאל האישי. הוא זה שהביא אלון גל לתחום הקואוצ'ינג. בקריירה שלו יש עשרות דוגמאות להכוונת אנשים לעיסוק שמתאים להם מבחינת מימוש פוטנציאל אישי וכלכלי.
המסלול שרום מגיש לעזרתכם מסובסד ומתאים למצב. מדובר בתהליך מלא עם אבחנה, ניתוח, בניית תכנית עבודה וליווי ליישום. תהליך מורכב שכזה מושקע בעשרות שעות עבודה ומתבצע אישית עבור כל לקוח בנפרד. עד לפני כמה חודשים התהליך עלה 15,000 שקלים לפני מע"מ. כרגע מסבסד רום את המהלך ונותן לכם הזדמנות לקבל סיוע תמורת רבע מהמחירון - 3,800 שקלים ומע"מ בלבד.
המסלול המשולש כולל שיחת היכרות וניתוח מצב, הכנת תכנית עבודה ודוח עשייה מפורט ואסטרטגי שיכוון אתכם מחדש לאפיק המתאים לכם, או יעזור לעסק הקיים שלכם להסתגל למצב החדש ופגישה מסכמת ליישום ההמלצות. המפגשים ייערכו בזום.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אתר pexels)
יש פתרונות גם למי שמחפש משקיעים או זקוק להלוואה לשם קיום העסק לטווח קצר וארוך. רום נותן מצד שני מענה גם למי שרוצה להשקיע את כספו ולהרוויח תשואה מצוינת באפיקים חדישים ומניבים.
ברק רום: "המסלול מתאים למי שהייתה לו משרה טובה או עסק טוב ושרוצה להסתגל לעולם החדש ולשמור על העסק או המקצוע שלו. מי שמבין שעליו לשנות כיוון, כדאי לו לנצל את זמן הקיפאון הנוכחי ולהתארגן מחדש ואנו נלווה אותו אישית. הקמנו דירקטוריון פרטי לכל אחד מכם, כמו שיש בכל עסק גדול בו המנכ"ל מקבל המלצות ועצות מהמומחים שסביבו לפני שהוא מחליט מה לעשות. החבורה הזו תגיש דו"ח המלצות מדויק ואחראי. קשה להיות לבד בעסק קטן, להבין, לתכנן ולעשות הכל בעצמנו. זה זמן קריטי בו נדרשת התארגנות מחדש בצורה מבוקרת, חכמה ויעילה".
ליצירת קשר חייגו עכשיו 052-8431144
או שלחו מייל: barak@barakrom.com