הולך רגל בן 48 שצעד על המדרכה ברחוב "אור יום" באור יהודה נפגע בצהריים (ו') באורח קשה מאוד, כתוצאה מפגיעת דלת של מכולת משאית שנפתחה תוך כדי הנסיעה ופגעה בראשו.
האירוע החמור התרחש קצת לפני השעה 13:00, כאשר במוקד מד"א התקבל דיווח מעוברי אורח על אדם שנמצא שוכב על הכביש. חובשים ופרמדיקים העניקו להולך הרגל טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה.
1 צפייה בגלריה
הולך רגל בן 60 נפגע מפגיעת דלת משאית באור יהודה
הולך רגל בן 60 נפגע מפגיעת דלת משאית באור יהודה
הולך הרגל אחרי שנפגע. מתוך התיעוד
בשעה זו צוות הרופאים נלחם על חייו. יוני חדד, חובש רכוב על אופנוע מד"א שהגיע למקום, סיפר כי "כשהגענו ראינו המולה רבה ברחוב, מיד הבחנו בגבר שוכב מחוסר בהכרה, במרכז הכביש, עם חבלת ראש קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, הנשמות, ועצירת דימומים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".
לידי ynet הגיע תיעוד ממצלמות האבטחה של העירייה ובה נראה רגע הפגיעה בהולך הרגל. לאחר נפילתו על המדרכה ממשיכה המשאית לנסוע ברחוב כשדלת המכולה בחלקה האחורי נותר פתוח. כעבור מספר שניות, כשזיהו עוברי אורח את האדם מוטל ברחוב, החלו לטפל בו עד להגעת כוחות ההצלה.
מחקירה ראשונית של חוקרי מרחב דן במשטרה עלה כי נהג משאית פגע בהולך הרגל שעמד על המדרכה באמצעות דלת המכולה שנפתחה במהלך הנסיעה. כוחות משטרה רבים ובכללם בוחני תנועה פתחו בחקירת האירוע.
תאונה קשה נוספת התרחשה היום בחניון סמוך לסינמה סיטי בראשון לציון. תינוקת בת שנה ושלושה חודשים נדרסה על ידי רכב מסוג מרצדס. לפי חקירה ראשונית, התינוקת התנתקה מהוריה והלכה בחניון בשעה שמכונית שנסעה שם לא הבחינה בה.