מה אתם עושים כשאתם צריכים לחדש את ביטוח הרכב, הדירה או העסק?
יש כאלו שמחדשים אוטומטית מול הסוכן הקבוע או חברת הביטוח הישירה - כי למי יש ראש להתעסק עם זה יותר מידי? אחרים יעשו סקר שוק קצר, ישוו מחירים, ויבחרו את ההצעה שנראית להם הכי זולה מבין 2 או 3 המוצרים הביטוחיים, שמציעים אתרי השוואת המחירים.
אבל מה אם יגידו לכם שאפשר להרכיב ביטוח שהותאם לכם במיוחד על ידי סריקה מקצועית של מאות חברות ביטוח בארץ ובעולם? נשמע הרבה יותר אטרקטיבי, נכון? לאפשרות הזאת יש שם - "ברוקר ביטוח", או MGA, ומהיום היא זמינה בישראל לכל מוצר ביטוחי: מביטוח הרכב, הדירה והעסק, ועד ביטוחי נסיעות לחו"ל, משכנתא, קורקינטים, ביטוח בריאות, ואפילו ביטוח כלי שיט ובעלי חיים. מי שהביא את הבשורה לארץ הוא היזם ובעל סוכנות הביטוח הוותיקה אודי דגן, שמאחוריו ניסיון של 30 שנים ו-90 אלף לקוחות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מודל ברוקר הביטוח קיים בארצות הברית ובאירופה משנות ה-90, אבל בשנים האחרונות, בעקבות המהפכה הדיגיטלית בענף הביטוח ועלייתם של מיזמי אינשורטק (Insuretech), שמציעים פתרונות ושירותים דיגיטליים חדשניים ותחרותיים, חלה עלייה דרמטית במודל ברוקר הביטוח. המהפכה הדיגיטלית לא רק מוזילה משמעותית את מוצרי הביטוח בשל התחרותיות הגבוהה, היא גם הופכת את ענף הביטוח להרבה יותר שקוף וממוקד לקוח. זו בדיוק ההתמחות של ברוקר הביטוח, ולכן המודל זוכה להצלחה מטאורית.
"הברוקר, או ה- MGA, הוא נותן שירות ביטוחי והוא עושה הכל מא' ועד ת' - מהרכישה ועד הטיפול בתביעה", מסביר אודי דגן. "הברוקר עובד בשיתוף פעולה אידיאלי ללקוח עם חברת הביטוח. בעוד חברת הביטוח דואגת לניהול הסיכון, לרגולציה וכדומה, הברוקר דואג אך ורק ללקוח. הוא בודק את הניואנסים של כל פוליסה, ומביא לו את זו עם התנאים הטובים ביותר. כלומר, חברת הביטוח והברוקר חולקים את הטיפול בלקוח, והוא בתמורה מקבל שירות של 360 מעלות במחיר תחרותי. היתרון של הברוקר הוא היכולת שלו להפוך את מוצר המדף הגנרי של חברת הביטוח למוצר חדש עם תנאים ייחודיים. חברות הביטוח בישראל בחרו לעבוד עם מודל הברוקר של Touch , שנכון להיום יש לו 100 מוצרי ביטוח שונים, בגלל הוותק והניסיון".

המהפכה של Touch: ביטוח חכם מבוסס בינה מלאכותית

ביטוח Touch מביא את המקצועיות והניסיון רב השנים של סוכנות אודי דגן הוותיקה, בשילוב עם מערכת דיגיטלית מתקדמת, והוא מעניק שירות של ברוקר דיגיטלי חדשני ומותאם אישית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
המהפכה הגדולה של ביטוח Touch היא היכולת לבצע באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית שלו התאמות מדויקות מבוססות בינה מלאכותית. מערכת המחשוב של הברוקר ב-Touch מורכבת יותר מזו של סוכני ביטוח, היא מאפשרת להגדיר צרכים ספציפיים, ולקבל חבילת ביטוח משתלמת ומותאמת אישית.
הממשק הדיגיטלי הנוח והיעיל של Touch מרכיב את התמהיל המדויק של הפוליסה לכל לקוח באמצעות שאלון אפיון מותאם אישית. לאחר מילוי השאלון הקצר, המערכת סורקת ומחפשת את מוצר הביטוח האטרקטיבי ביותר בשוק המקומי, שהוא המועדף עליה. במקרה של מוצר ביטוחי נדיר או מורכב, כזה שהשוק המקומי לא מעוניין לקחת בו חלק, המערכת תפנה לשוק הבינלאומי, למאות חברות ביטוח גדולות ברחבי העולם, שעובדות בשיתוף פעולה עם Touch.
במקרים של מוצרי ביטוח מורכבים, נציג הברוקר של Touch יוצר קשר תוך שעה ממילוי הפרטים (במהלך שעות העבודה), ומלווה את הלקוח להתאמה אישית של הכיסוי הנכון ולרכישת הפוליסה. נציג הברוקר של Touch ימשיך ללוות את הלקוח לכל אורך תקופת הביטוח. במקרה של הפעלת הפוליסה, נציג הברוקר עובד ישירות מול חברת הביטוח. כלומר, לא עוד מרכזי שירות וטלפנים חסרי ניסיון, שלוקחים הודעות או מעבירים אותך מאחד לשני, אלא נציג אישי וישיר שמטפל בך מא' ועד ת'.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

החזון: מינימום אותיות קטנות

ביטוח חכם ומשתלם זה טוב ויפה - אבל מה עם האותיות הקטנות? בעולם הביטוח, הסעיפים והאותיות הקטנות הופכים את העסק למסורבל ומורכב. כל מוצר ביטוחי מגיע עם רשימה אינסופית של סייגים ותנאים. לפעמים ההצעה הזולה ביותר, שמראה לנו אתר השוואת המחירים, היא לא בהכרח המשתלמת ביותר כשבוחנים באופן יסודי את האותיות הקטנות. יותר מזה - לפעמים לפוליסות דומות יכולים להיות תנאים שונים לחלוטין.
החזון של ביטוח Touch הוא להרכיב את תנאי הפוליסה הטובים ביותר ללקוח, ולצמצם את האותיות הקטנות למינימום. כלומר - פוליסה עם תנאים ברורים, קצרים ופשוטים. "השאלה היחידה שאנחנו רוצים לשאול את הלקוח היא: האם קרה נזק או לא. שום דבר מעבר לזה", מסביר אודי דגן.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)



בעולם שדורש שקיפות, אמינות ומקצועיות, מודל ברוקר הביטוח הדיגיטלי של Touch מבית סוכנות אודי דגן, הוא הפתרון האידיאלי. Touch מציע את הביטוח האטרקטיבי ביותר מבין מאות חברות ביטוח בארץ ובעולם, מתאים אותו אישית לצרכיו של כל לקוח, ומעניק לו שירות אישי, מקצועי וזמין.
פורסם לראשונה: 12:50, 09.11.20