מרכך אהוב שמציע גם ג'ל כביסה, עגלת תינוק שניתנת לתפעול ביד אחת, שקית רב פעמית לאריזת אוכל, מזגן שמטהר את האוויר ותנור שמאפשר לאפות בו-זמנית מגוון תבניות ועוד, אלה רק חלק מהמוצרים החדשניים שיעשו לכם את 2021 מהנה ומוצלחת.
לאחרונה, ערך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר מדיה מחקר בקרב יותר מ-2,000 ישראלים, בדק באיזה מוצרים ושירותים חדשים הם השתמשו לאחרונה, ושאל אותם האם הם היו שבעי רצון מהשימוש בהם והאם הם ממליצים עליהם?
בכל קטגוריה, המוצר או השירות החדשניים שהישראלים הכי אהבו – זכה ב-Bravo.
ריכזנו עבורכם מספר זוכים בפרס החדשנות של Bravo לשנת 2021. זה המקום להכיר את המוצרים והשירותים החדשנים, שחבריכם הצרכנים ממליצים עליהם, ולהוסיף אותם בפעם הבאה לסל הקניות שלכם.

מסטיק Airwaves - בטעמי מלון-מנטה ודובדבן-מנטה

אם חיפשתם השנה דרכי אוויר חדשות, מסטיק Airwaves, המאופיין בטעם ייחודי וחזק המתפרץ בעת הלעיסה, השיק השנה שני טעמים חדשים מרעננים במיוחד המעניקים תחושת רעננות בפה ולמעשה כמעט בכל הגוף.

עגלות תינוק bugaboo bee

לא פשוט לגדל תינוקות, אבל להסיע אותם דווקא כן. עגלת תינוק סטייליסטית, קלה לקיפול ולפתיחה ביד אחת וללא מאמץ, עם עיצוב קומפקטי וגלגלים משופרים לנסיעה קלה, נוחה וללא קפיצות.

שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה

מהיום קל, נוח ובריא יותר גם לחזור לבית הספר ולעבודה וגם לשמור כריכים, חטיפים ומוצרי מזון! שקית זיפלוק הרב-שימושית, שומרת על הטריות בזכות פס הסגירה לאטימה מושלמת. מה לארוז לכם?

סדרת "פינוק לילדים"

מותג הטיפוח האהוב ממשיך לרענן והשיק השנה את הסדרה החדשה: "פינוק לילדים". הנוסחה המשופרת מותאמת במיוחד לילדים ומכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים, עדינה לעור ולעיניים, ללא צבעים מלאכותיים וללא פראבנים. גם העיצוב עבר מתיחת פנים, עם מראה חדש, קליל ומהנה במיוחד.

ג'ל לכביסה של בדין

מכורים לריח של בדין? מהיום: לא רק מרכך! משפחת מוצרי המותג האהוב התרחבה והשיקה ג'ל כביסה בניחוחות בדין. הג'ל החדש מסיר כתמים ביעילות, עדין לסיבי הבגד ועדין לצבעי הבגד.

Gummies של אלטמן - גם ויטמינים, גם טעימים

זקוקים לוויטמינים? הם יכולים להיות גם טעימים! לראשונה בישראל, סדרת גאמיס של אלטמן מציעה ויטמינים ומינרלים למבוגרים בצורת סוכריות גומי טעימות וללא תוספת סוכר, הודות לפיתוח פטנט ייחודי על בסיס סיבים תזונתיים. עם תו vegan friendly הוויטמינים החדשניים מתאימים גם לטבעונים.

סדרת תנורי אלקטרולוקס INTUIT בנפח ענק

גיליתם לאחרונה מולטי יכולות אפייה? תנורי אלקטרולוקס עם מערכת טורבו SurroundCook יאפשרו לכם לבשל ולאפות עם מספר תבניות בו-זמנית. לתנורים תא אפייה ענק בנפח של 71 ליטר, הגדול ב-20% מתא אפייה סטנדרטי, וניתן לבחור תוספת אדים, חיישן Food Probe לבישול מדויק, מגוון תוכניות אוטומטיות ועוד. לכל התנורים דלת זכוכית קרה ונעילת ילדים, וניתן לבחור בצבע נירוסטה, לבן או שחור זכוכית.

סיליט באנג מסיר שומנים טבעי המכיל סודה לשתייה

רוצים יותר נקי ויותר טבעי? באנג! קיבלתם! סיליט באנג השיק חדש ואקולוגי המכיל סודה לשתייה שהיא רכיב טבעי הידוע ביעילותו להסרת שומנים ולכלוכים עיקשים. מרססים, מנקים, והלכלוך נעלם בקלות ובנוחות.


מזגן Supreme בטכנולוגיית AIRCARE של תדיראן

כשכולנו היינו יותר בבית, עלה הצורך לנקות ולחטא את האוויר יותר. בדיוק בשל כך השיקה תדיראן סדרת מזגנים חדשנית עם טכנולוגיית Air Care. המזגנים המתקדמים מחממים ומקררים את חדרי הבית כמובן, אך גם קוטלים חיידקים ובקטריות, מנטרלים ריחות, מטהרים את האוויר הביתי והופכים אותו לנקי ונעים יותר לנשימה.