ריח נעים בבית מוביל לאווירה נעימה ורגועה הרבה יותר. לריח יש השפעה כימית על הגוף שלנו, וריח אהוב משפיע על כל בני הבית באופן חיובי. אלקטרה, חברת המזגנים המובילה, משיקה בימים אלו סדרת מזגנים חדשה ואיכותית, Electra Exclusive Air, שמחברת בין הפצת ניחוח יוקרתי לבין פעולת המזגן שלכם. בעזרת שיתוף פעולה עם רשת ישרוטל, המזגנים מהסדרה החדשה כוללים קפסולות בלעדיות עם הניחוחות של מלונות היוקרה של הרשת, המופצים בכל חלל הבית.
סדרת המזגנים החדשה נולדה מתוך החזון של אלקטרה בהענקת איכות אוויר ללא פשרות, יחד עם תחושת חופש בכל יום ובכל שעה. מה הופך את Electra Exclusive Air לבחירה הנכונה עבור הבית שלכם לקראת הקיץ? ומדוע חשוב להזמין מזגן רגע לפני גל החום הראשון?

בחרו את מלון היוקרה שאתם רוצים להכניס אליכם הביתה

סדרת המזגנים הייחודית כוללת קפסולות ריח של ארבעת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל: יערות הכרמל, כרמים, בראשית או מצפה הימים - כל מלון והניחוח הייחודי והחוויה המיוחדת שלו. כל מה שנותר הוא לבחור את המלון שאתם חולמים להיות בו - ולהתעורר בכל בוקר מחדש לניחוח היוקרתי והנחשק.
הקפסולות של Electra Exclusive Air מחזיקות לאורך זמן, ובנוסף תוכלו לרכוש קפסולות בנפרד כדי לגוון בין המלונות השונים ולרענן את הניחוח שאתם מפיצים בבית.
2 צפייה בגלריה
( צילום: ירון ברסקי)

איכות ללא פשרות - כל החידושים והטכנולוגיות המתקדמות בסדרה אחת

בנוסף לקפסולות הריח, סדרת מזגני Electra Exclusive Air לא מתפשרת על אף טכנולוגיה מתקדמת: ראשית, ה-Boost Mode העוצמתי מאפשר קירור בזק של החלל, מה שמתאים במיוחד לאקלים הישראלי. בנוסף, הדגמים של הסדרה החדשה מציעים שליטה מרחוק באמצעות אפליקציית SMART, תפוקות קירור מעולות, פיזור אוויר 4D, מצב שבת מובנה, דירוג אנרגטי A, ציפוי הידורפילי מוזהב למניעת קורוזיה וריחות רעים, ניקוז דו צידי, כיבוי תצוגה לפי בחירה, מצב לילה עם פעולה שקטה ופקד המותקן על הקיר (אופציונלי).

רגע לפני שהלו"ז של המתקינים מתמלא - זה הזמן להזמין מזגן איכותי לקראת הקיץ

הקיץ הישראלי ממש מעבר לפינה, וכבר עכשיו מתחילים ימי השרב, הלחות והזיעה. כדי להתכונן כראוי לעונת הקיץ, מומלץ להזמין מזגן חדש ואיכותי כבר בתקופה הנוכחית, רגע לפני שמתחילים גלי החום המשמעותיים. ככל שהעונה החמה מתקרבת, הלו"ז של המתקינים מתחיל להתמלא עד אפס מקום, מה שיגרור זמני המתנה ארוכים במיוחד עד להתקנה המיוחלת.
על מנת להבטיח לעצמכם קיץ נעים, עם ניחוחות יוקרתיים ותחושה של מלון יוקרה אצלכם בסלון, הזמינו כבר עכשיו את הדגם המתאים לכם מסדרת Electra Exclusive Air. המלאי של סדרת Electra Exclusive Air מוגבל - אל תחכו לתחילת הקיץ.