ספרי לנו קצת על הפעילות שלך
אני עורכת דין שגם מנהלת משרד עורכי דין. תפקידי הוא לנהל עסק מצליח שבמהותו נועד לעזור ללקוחות שלי ולפתור להם את הבעיות שבגינן הם הגיעו אליי.
המשימות שלנו הן כאמור לעזור ללקוחות וזאת בעזרת הידע המקצועי שלנו - למקסם את מה שניתן להשיג.
מטרתי היא להיות היועץ והמלווה של הלקוח בדרך המורכבת שמחכה לו בעולם הנזקין. להילחם מול בתי חולים, ביטוח לאומי וחברות ביטוח.
מה הכשרתך המקצועית?
עו"ד, תואר שני במשפטים, התמחות במשפט ובריאות, בוגרת אוניברסיטת חיפה, בנוסף אני חשבת שכר, מגשרת, רכזת נגישות, ואופטיקאית.
מהי הייחודיות שלך?
לקוחותינו הם הלב הפועם של המשרד, אנחנו נרד לדקויות ונמצה את מלוא זכויותיו של הלקוח. כל תיק זוכה לתשומת לב מקסימאלית ללא קשר לגודלו.
אני מאוד עקשנית, אני לא מוותרת עד שהלקוח יקבל מלוא זכויותיו. היות שהטיפול בתיקים עם פגיעות גופניות מורכבות צפוי להיות ממושך יותר, אני מקפידה לעקוב אחר התיקים שבטיפולי ולהזכיר ללקוח אחת למספר שבועות לגבי מסמכים נחוצים ופעולות שיש לבצע. במקביל אני מנהלת קשר מול חברות הביטוח על מנת לוודא שהתיק מטופל. בדרך זו, היעלות בטיפול בתיקים הינה מרבית.
בימים אלה אני מטפלת בתאונת עבודה המצריכה להתנהל מול מספר גופים בו זמנית. תאונת עבודה המותירה אחוזי נכות דורשת לא רק טיפול מול ביטוח לאומי אלא גם ייצוג בוועדות רפואיות, ופוליסות פרטיות (ככל שיש ללקוח): ביטוח תאונות אישיות, ביטוח שברים, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד. מטרתי לייעל כל הזמן תהליכים, להתעדכן בפסיקות חדשות ולהתמקצע בקורסים והשתלמויות.
1 צפייה בגלריה
עו"ד פיירוז מעלוף עבסאוי
עו"ד פיירוז מעלוף עבסאוי
עו"ד פיירוז מעלוף עבסאוי
(צילום: Q Elite Beauty)
מתי הבנת שאת רוצה להיות עורכת דין?
התחלתי כאופטיקאית למרות שידעתי שזה לא המקצוע שילווה אותי כל החיים, הכרתי את בעלי בלימודים ופתחנו חנות אופטיקה ביחד, רכשתי המון ניסיון ולקחתי לי צידה להמשך הדרך. לאחר שבע שנים ושלושה ילדים החלטתי להגשים את החלום הישן וללכת ללמוד משפטים. יצאתי נחושה להצליח כעורכת דין, בעלי מאוד עזר לי לממש את החלום שלי.
זה לא קל לאישה בעלת משפחה במגזר שלי לעזוב את הכל וללכת ללמוד, אנשים מסביב הרימו גבה אבל כאישה עצמאית ודעתנית לא היה מקובל עליי לוותר על עולם המשפטים בגלל לחץ חברתי.
מה האני מאמין שלך?
קידום זכויות אדם ושוויון בזכויות, בעיקר בקרב אוכלוסיות מוחלשות באמצעות משפט אזרחי אשר מעניק כוח לנפגע הן מבחינת השליטה על ההליך והן מבחינת פיצויים. מטרת העל היא להתקדם קדימה ולהפיק לקחים ממקרים בהם לא הצלחתי מבלי לאבד את הנחישות והביטחון.
מה החלומות לעתיד?
כאישה שאפתנית ומאמינה, מבחינתי ידע זה כוח, אני שואפת לצמיחה ומצוינות בכל תחומי החיים. למדתי שני תארים במשפטים, ובקרוב מתחילה לימודי דוקטורט.
אני רוצה להמשיך להיות במקומות שאני יכולה לנצל את הידע והכישורים של כדי להשפיע, להתפתח ולא להישאר במקום. ארצה גם להקדיש זמן נוסף למעשים שיכולים להטביע חותם על אנשים ולהמשיך לגדל ולהצמיח את משרדי.
  • עו"ד פיירוז מעלוף עבסאוי עוסקת בדיני נזיקין
**המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.




פורסם לראשונה: 12:43, 26.04.21