אחרי שהתמחנו בבישול הביתי ולכלכנו סירים במהלך השנה האחרונה, הגיע הזמן להתכונן לשגרה בה נוכל לארח ארוחות משפחתיות עם הכוסות והכלים הכי מבריקים שיש. מדיחי הכלים התקדמו מאוד מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות והדגמים העדכניים כוללים מאפיינים שהופכים את משימת ניקוי הכלים לפשוטה, יעילה וחסכונית יותר. אספנו 5 חידושים יצירתיים שאסור לכם להתפשר על פחות מהם:

מדיח חכם עם חיבור לבית החכם - החופש לשלוט במדיח בקלות מכל מקום

בעלי בתים חכמים שולטים מרחוק בתאורה, מערכת השמע ושואב האבק הרובוטי – וכעת הגיע הזמן של המדיחים להתחבר לבית החכם. כיום אפשר למצוא דגמים מתקדמים במיוחד עם אפשרות להפעלה דרך אפליקציה, כך שאפשר להפעיל את המדיח מכל מקום ובכל זמן שתרצו.
3 צפייה בגלריה
( קרדיט: סימנס ישראל)
גם המדיחים עצמם זוכים לפונקציות חכמות מאי פעם - הדגמים של היום כוללים חיישנים המתאימים באופן אוטומטי את הכמות והטמפרטורה של המים לרמת הלכלוך של הכלים, על מנת לספק תוצאות אופטימליות.

התאמה אישית - הגדירו את הכלים שהכנסתם, וקבלו המלצה לתכנית הנכונה

היום כבר לא מספיק מדיח עם מגוון תכניות - הדור הבא של המדיחים כולל אפשרויות להתאמה אישית מוחלטת. למשל, תוכלו למצוא מדיחים שעוזרים לכם להחליט על התכנית המתאימה ביותר עבורכם - כל מה שצריך הוא להגדיר להם את סוג הכלים שהכנסתם, והמדיח יציע תכנית מתאימה.
ניתן למצוא במגוון המדיחים עוד אפשרויות להתאמה אישית כמו, האצת תהליך השטיפה מבלי להתפשר על איכות הניקוי, ומצד שני פונקציה ייחודית להפעלה דרך הנייד שהופכת את עוצמת הרעש של המדיח לחרישית בתמורה להארכת משך הניקוי.

חיסכון באנרגיה - הפעלת 'חצי כמות' וניקוי עצמי

מעבר להתאמה האישית שהופכת את המדיח ליעיל יותר, דגמי המדיחים העדכניים מציעים אפשרויות חסכוניות נוספות. למשל, אחת האפשרויות שהפכו לנפוצות יותר ויותר היא הפעלת תכנית הדחה למדיח עם חצי מכמות הכלים. חלק מהמדיחים המתקדמים של ימינו יכולים לזהות היכן אותם הכלים נמצאים ולנקות אותם באופן ממוקד, תוך חיסכון במים ובאנרגיה.
גם ניקוי עצמי של המדיח יכול להוביל לחיסכון, בעקבות הארכת חיי המדיח וניצול מקסימלי של חשמל ומים בכל הדחה. תכניות ניקוי עצמי מנקות את שאריות האבנית והשומן מכל חלקי המדיח והמדיח אף מזכיר למשתמש להפעיל את תכנית הניקוי לאחר כ-30 מחזורי הדחה.

ייבוש אופטימלי - דלת נפתחת אוטומטית ושימוש במינרליים טבעיים

כלים נקיים זה נפלא, אבל השאיפה היא לקבל כלים יבשים ומבריקים עם סיום הפעולה של המדיח.
גם לבעיה זו תוכלו למצוא כיום פתרונות יצירתיים, החל משימוש במינרל הטבעי זיאוליט, המובנה בתוך המדיח ומאיץ את תהליך הייבוש, ועד פונקציה פשוטה אך גאונית - פתיחת הדלת באופן אוטומטי לאחר סיום התוכנית, כדי לאוורר את הכלים, למנוע אדים ולהאיץ את הייבוש.
3 צפייה בגלריה
( קרדיט: סימנס ישראל)

אסור להתפשר על עיצוב וחוויה - פתרון אינטגרלי עם חיווי נוח ופתיחה קלה

גם אם בחרתם בדגם עם הטכנולוגיות הכי חדשות, אתם לא צריכים לוותר על עיצוב מודרני וחוויית משתמש נוחה. למשל, כיום ניתן למצוא מדיחים אינטגרליים המציגים למשתמשים תאורה על דופן המדיח כל עוד הוא עובד או הקרנת הזמן שנותר לפעולת המדיח וסטטוס התוכנית על הרצפה.
בדגמים המתקדמים ביותר הדלת נפתחת בלחיצה במקום עם ידית, על מנת שהמדיח ישתלב בצורה חלקה בעיצוב המטבח.

העתיד כבר כאן - כל החידושים נמצאים במדיחי הכלים המתקדמים של סימנס

עבור כל מי שמחפש את החידושים שהם העתיד של מדיחי הכלים, כדאי לדעת שהעתיד כבר כאן - ליין המדיחים החדש של סימנס מציע שורה ארוכה של טכנולוגיות שהופכות את ניקוי הכלים ליעיל, נוח וחסכוני יותר מאי פעם.
סימנס מכניסה את המדיחים לעולם הבית החכם עם חיבור ב-WiFi לאפליקצייתHome Connect המאפשרת שליטה מרחוק במדיח ומגוון תכניות ייחודיות למשל, פונקציה המנהלת את מספר הטבליות ומתריעה כאשר נדרש לחדש את המלאי.
כל הדגמים החדשים של סימנס כוללים גם את פונקציית easystart שעוזרת לכם לבחור בתכנית המועדפת עליכם או לבחור בתכנית אוטומטית, המוגדרת על פי סוג הכלים שהכנסתם למדיח. טכנולוגיה לפתיחה אוטומטית של דלת המדיח בסיום התכנית, כדי לקבל ייבוש אופטימלי. עוד אמצעי יצירתי לייבוש מיטבי בחלק מדגמי מדיחי סימנס הוא שימוש במינרל זאוליט, מינרל טבעי הנמצא במדיח, מאיץ את הייבוש ולעולם לא נשחק.
3 צפייה בגלריה
( קרדיט: סימנס ישראל)
בעזרת האפליקציה תוכלו גם להפחית את עוצמת הרעש של המדיח תוך כדי פעולה, עם פונקציית Silence on Demand ולהפעיל תכנית להדחת חצי כמות עם חיישנים מיוחדים המזהים את מיקום הכלים ודואגים לניקוי מושלם. לחצן להדחה עוצמתית מיועד לסירים וכלים מלוכלכים במיוחד וכפתור להדחה מהירה מאפשר ניקוי איכותי של הכלים תוך פחות מחצי שעה.
תכנון הפנים החכם של דגמי סימנס החדשים כולל אזור שטיפה מיוחד לכוסות עדינות, מעצור לסלסלה התחתונה ומפלס שלישי לסכו"ם וכלים קטנים.
המדיחים האינטגרליים של סימנס מהדור החדש כוללים חיווי חכם ונוח של פעולת המדיח בדופן המכשיר ועל הרצפה, לרבות הצגת הזמן הנותר לסיום ההדחה וסטטוס התכנית.
לצד הטכנולוגיה המתקדמת, מגוון המדיחים החדש כולל עיצוב חסר פשרות, נקי ומודרני, לרבות פתיחת דלת בלחיצה רכה, ללא לחצנים וידיות, ופאנל פיקוד מתקדם ונוח לשימוש.
הטכנולוגיות, העיצוב והחידושים מצטרפים לאמינות הידועה של סימנס, במדיחים תוצרת גרמניה שמציעים שקט נפשי לאורך שנים. ועכשיו גם עם הטבה של 5 שנות אחריות ב-199 ₪ בלבד ברכישה מיבואן רשמי BSH.