3 צפייה בגלריה
המשטרה בבית בת"א
המשטרה בבית בת"א
המשטרה בבית בת"א
הזמר לירן דנינו שנדבק לאחרונה בנגיף הקורונה נחשד שהפר את הבידוד ואותר אתמול (יום ג') על ידי המשטרה בבית בתל אביב עם חברתו טיילור מלכוב, שאף היא נדבקה בקורונה. כך נחשף ב-ynet. דיווח הועבר למשרד הבריאות שיחליט כיצד לטפל בו. מטעמו של דנינו נמסר בתגובה כי מדובר ב"אי הבנה".
על פי הנחיות משרד הבריאות, נשאים של הנגיף מתבקשים למסור כתובת שבה ישהו במהלך התקופה. הזמר נתן כתובת בפתח תקווה, ואתמול הגיעו למקום נציגים של המשרד כדי לבצע מעקב ולוודא שמצבו תקין. אלא שהוא לא שהה שם וגם לא ענה לטלפון.
בעקבות זאת פנה משרד הבריאות למשטרה בבקשה לנסות לאתר את הזמר. הטיפול הועבר למשטרת מרחב יפתח, שפנתה לבני משפחתו והודיעה להם למסור לו שעליו ליצור קשר באופן מיידי.
3 צפייה בגלריה
יום הולדת דלית רצ'סטר
יום הולדת דלית רצ'סטר
לירן דנינו
(צילום: ענת מוסברג)

3 צפייה בגלריה
התחנה
התחנה
טיילור מלכוב
(צילום: ענת מוסברג)


זמן לא רב לאחר מכן אותר הזמר בבית בדרום תל אביב. צוות קורונה מיוחד של משטרת מרחב יפתח התמגן ויצא לכיוון הכתובת, שם הודיע לו כי הוא הפר את ההנחיות ויטופל בהמשך על ידי משרד הבריאות.
מטעמו של לירן דנינו נמסר: "דנינו היה בביתו מרגע שעזב את המלונית. הוא לא יצא ושמר על בידוד וההנחיות. המשטרה אכן הגיעה אתמול לבדוק שהוא אכן בביתו ואכן צילמה אותו במקום ואישרה שעמד בכל ההנחיות, לכן גם לא קיבל קנס או שום תלונה מצד המפקחים שהגיעו. המשטרה איחלה לו כל טוב ורק בריאות. הכתובת הרשומה ברשויות היא של ההורים של לירן ולכן הייתה אי הבנה. לירן וטיילור עושים את הבידוד יחד בביתו בתל אביב מרגע יציאתם מהמלונית".
מטיילור מלכוב נמסר: ״לא הפרנו בידוד. הכתובת הרשומה ברשויות היא של ההורים של לירן ואנו עושים את הבידוד יחד בביתו בתל אביב. לראיה כשבאו המשטרה לבדוק לא קיבלנו קנס".
בר זגה השתתף בהכנת הכתבה