בעשר השנים הקרובות תספק חברת חלל תקשורת פתרון כולל לאספקת שירותי תקשורת ללקוח גדול באפריקה, בהיקף כספי של כ-92 מיליון דולר. כך הודיעה הבוקר (יום ב') החברה הישראלית. במסגרת ההסכם תספק החברה ציוד, התקנה, תחזוקה וניהול של שירותי תקשורת, למגוון רחב של צרכים ודרישות, באמצעות הלוויין "עמוס 17" - ששוגר לחלל לפני כשנה. החברה הדגישה שההסכם יכנס לתוקפו לאחר שהלקוח ישלים את הליך המימון הצפוי להסתיים בחודשים הקרובים.

2 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(הדמיה: חלל תקשורת)
הלוויין "עמוס 17" יועד מלכתחילה לספק שירותי תקשורת מתקדמים ליבשת אפריקה. לשיגור שלו מקייפ קנוורל באוגוסט אשתקד הגיעו נציגים רבים מחברות תקשורת ביבשת. לחברה יש היכרות רבת שנים עם לקוחות באפריקה בתחומי האינטרנט, תקשורת נתונים, וידאו, טלוויזיה ועוד. בחלל תקשורת אמרו כי הניסיון שנצבר ביחד עם יכולותיו המתקדמות של הלוויין "עמוס 17", מאפשרים אספקת פתרונות כוללים, מתקדמים וגמישים למגוון רחב מאד של צרכים, שנותנים מענה יעיל וייחודי ולמגוון רחב של לקוחות. צרכים אלו נמצאים במגמה של עלייה מתמדת בצריכת נתונים בשוק האפריקני, מגמה שרק מתעצמת לאור מגפת הקורונה.
הלוויין "עמוס 17" ממוקם בנקודת השמיים 17°E , הינו לוויין HTS (High Throughput( חדשני ודיגיטלי, שתוכנן במיוחד עבור צרכי התקשורת הגדלים והמשתנים של השוק האפריקני. הטכנולוגיות שהוטמעו בו ומיקומו האידיאלי - מעל היבשת - מאפשרים לו לכסות מדינות ואזורים באפריקה באלומה ייעודית, בפס רחב במיוחד וברמת זמינות ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר.

2 צפייה בגלריה
דן זיצ'ק, המנכ"ל החדש של חלל תקשורת
דן זיצ'ק, המנכ"ל החדש של חלל תקשורת
דן זיצ'ק, מנכ"ל "חלל תקשורת"
(צילום: חלל תקשורת)


מנכ"ל החברה, דן זיצ'ק, אמר: "הפרויקט הכולל שירותי אפיון, אספקת ציוד, ניהול פרויקט, תחזוקה ואספקה של שירותי תקשורת לאורך זמן, מהווה אבן דרך חשובה במימוש האסטרטגיה של חלל לאספקת מענה כולל לצרכי לקוחות שונים באפריקה עם צרכים מגוונים. ההתפתחות ביכולות החברה לצד יכולותיו המתקדמות של 'עמוס 17', נותנות מענה מצוין לצרכי השוק המתפתח באפריקה ולצרכי ארגונים ממשלתיים, גופים בינלאומיים וחברות הפועלות באזור".