אנשי מקצוע המשתמשים במחשבים הניידים שלהם, כמו מתכנתים, מהנדסים, מעצבים, אדריכלים, מעצבי פנים ויוצרי תוכן, תמיד מחפשים את החידוש העדכני שיהפוך את העבודה שלהם לנוחה יותר וכך גם פרודוקטיבית יותר.
כעת מגיע הדור הבא של המחשבים הניידים: Asus מציגה את דגמי ה-ZenBook, ה-Duo וה-Pro Duo, מחשבים ניידים עם מסך מגע כפול, המיועדים לכל מי שמשתמש במחשב לעיצוב, תכנות ושרטוט על תכנות מקצועיות ומורכבות. דגם ה-ZenBook Pro Duo 15 מביא את טכנולוגיית ה-OLED ישירות למחשבים הניידים, עם חוויית שימוש שטרם נראתה בתחום.
מהם המאפיינים שהופכים את מחשבי ה-ZenBook של Asus, הכוללים את טכנולוגיית ה-OLED, לכלי העבודה הבא שלכם?

המפתח ליצירתיות ותפוקה מהמחשב הנייד - נוחות שימוש, צבעים חדים ואמיתיים והגנה על העיניים מקרינה

כדי לוודא שהמחשב הוא כלי שתורם לאפקטיביות ופרודוקטיביות שלכם, חשוב לוודא שהוא מאפשר עבודה נוחה ופשוטה, לצד תצוגה איכותית במיוחד, שתאפשר לכם לצלוח יום עבודה שלם מול המסך.
טכנולוגיית ה-OLED נחשבת לטכנולוגיה המובילה הבלתי מעורערת בעולם הטלוויזיות, וחדרה בשנים האחרונות גם לעולם המכשירים הסלולריים. כעת היא מגיעה לעולם המחשבים הניידים.
מסך המגע של דגם ה-ZenBook Pro Duo 15 בטכנולוגיית OLED מציג תכנים ברזולוציה גבוהה במיוחד של 4K, עם תמיכה ב-HDR לצבעים אמיתיים יותר. לעומת טכנולוגיית ה-LCD הוותיקה, טכנולוגיית ה-OLED פועלת באופן שונה לחלוטין, עם שימוש בתאי LED אורגניים עצמאיים לתצוגה של כל פיקסל בנפרד וללא צורך בתאורה אחורית נפרדת. עובדה זו מאפשרת למסכי ה-OLED להציג תמונה עם צבעים באיכות גבוהה במיוחד, ניגודיות גדולה וצבע שחור אמיתי, באמצעות כיבוי של הפיקסל עצמו.
עבור משתמשים במחשבים ניידים, מסך OLED מאפשר לעבוד וליצור בצורה ברורה הרבה יותר, בכל רגע נתון ומכל זווית. עבור בעלי המקצוע אשר מעצבים, משרטטים וזקוקים לדיוק מקסימלי ברמת הפיקסל והגוון - מדובר ביתרון עצום. התצוגה החזקה והבהירה גם מפחיתה את קרינת האור הכחול הנובע מהמסך, ובכך מונעת מהעיניים להתעייף גם אחרי יום עבודה ארוך מול המחשב.
בכל הנוגע לדיוק בגווני הצבע, המחשב מגיע עם אישור כיול צבעים של PANTONE, הסמכות העולמית בתחום, מה שמבטיח איכות תמונה מדויקת במיוחד.
המסך המשני של הדגמים, ScreenPad Plus, מעוצב ארגונומית בזווית קלה מול המסך הראשי, על מנת להפוך את השימוש לנוח יותר. האפליקציות המובנות בדגמים העדכניים מאפשרות לתמרן בין משימות מרובות ולשדרג את הפרודוקטיביות שלכם. בין היתר, המסך תומך בעט סטיילוס המאפשר שרטוט וציור באופן מדויק ונוח.
לוח בקרה חכם המוצג על גבי המסך המשני מאפשר שליטה מדויקת ואינטואיטיבית בתוכנות המקצועיות המובילות, ביניהן Premiere Pro, Lightroom Classic, Adobe Photoshop ו-After Effects.

בלי להתפשר על מפרט טכני - מעבדי אינטל מהדור החדש וכרטיס מסך מתקדם

במקביל למאפיינים המספקים נוחות עבודה ופיצ'רים מיוחדים למקצוענים, חשוב מאוד לוודא שהמפרט של שהמחשב שבחרתם כולל את המעבד וכרטיס המסך מהדורות החדשים והחזקים ביותר, שיעמדו במשימות מרובות ויעזור לכם להמשיך עם המחשב שלכם לטווח זמן ארוך יותר.
המסך הכפול הבלעדי ואיכות התצוגה המיטבית לא באים על חשבון המפרט הטכני שמסתתר "מתחת למכסה המנוע" של ה-ZenBook Duo ו-הZenBook Pro Duo.
הדגמים החדשים של Asus מגיעים עם מעבדים עוצמתיים של אינטל מסוג Tiger Lake, הדור ה-11 של המעבדים, עד Intel® Core™ i9, לצד כרטיסי מסך המתקדמים של RTX NVIDIA מסדרת 3000 (עד 3070). המפרט הטכני העשיר מאפשר למחשב להתמודד בהצלחה ובקלות עם התוכנות המקצועיות הכבדות ביותר ולהוות קנייה לשנים רבות קדימה.
העבודה שלכם חשובה - שמרו על אבטחה ופרטיות עם זיהוי פנים ותמיכה ב-Windows Hello
עבור מי שעובד על מחשב נייד בדרכים, בחללי עבודה ובפגישות עם לקוחות, חשוב מאוד לשמור על אבטחה מקסימלית ושמירה על החומרים הנגישים מהמחשב. לכן, חשוב לדעת כי דגמי ה-ZenBook Duo מגיעים עם מצלמה מובנית לטובת זיהוי פנים ותמיכה מלאה ב-Windows Hello, הדרך האישית והמאובטחת לקבלת גישה מיידית למחשב עם Windows 10 באמצעות PIN, זיהוי פנים או טביעת אצבע.
רוצים לשדרג את הפרודוקטיביות? דגמי ZenBook Pro Duo 15 שמים בקצות האצבעות שלכם את כל הטכנולוגיות של המחר - כבר היום. לפרטים>>