מדוע חשוב לטפל בצלקת?

צלקת היא השלב האחרון של תהליך ביולוגי חיובי בעיקרו, שבו הגוף מתקן חתך או פגיעה אחרת בעור ו"משלים את החסר" באמצעות רקמת צלקת, באיכות נמוכה יותר מהעור המקורי. הסיבות האסתטיות לטיפול בצלקת הן כמעט ברורות מאליהן (למשל, אף אחד לא רוצה שיכנו אותו "פני צלקת"), אבל מעבר לכך, צלקת יכולה לגרום לפגיעה בתפקוד (למשל: קושי בתזוזת מפרקים), לתסמינים לא רצויים (כאב, גרד, אודם וכד') ולבעיות נוספות.

לא גזירה משמיים

בעבר, התייחסו הרופאים לצלקות כאל גזירת גורל שאין מה לעשות איתה וניסו לנחם את המטופלים עם משפטים כמו "הרווחת את הצלקת הזאת ביושר", "זה סמל לאומץ" וכו'. בשנים האחרונות חלה תמורה בגישה הרפואית וכיום צלקת נחשבת למצב רפואי שניתן למנוע אותו ו/או לטפל בו.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ קלו קוט)

מתי כדאי להתחיל טיפול בצלקת?

רצוי להתחיל טיפול בצלקת מוקדם ככל האפשר, מייד עם הסרת התפרים ו/או נשירת הגלד מהפצע.

מה אומרים המומחים?

ההנחיות הקליניות הבינלאומית לטיפול בצלקות קובעות שג'ל סיליקון מתאים לטיפול בקו ראשון והוא הטיפול המועדף במניעת צלקות אבנורמליות (מוגבהות ובולטות). כמו כן, ג'ל סיליקון הוא טיפול מועדף במקרים של צלקות גדולות, צלקות באזורי המפרקים והפנים ובטיפול בצלקות במקומות עם אקלים חם ולח.

קלו קוט – ניסיון ששווה ביטחון

קלו קוט היה הראשון שהביא לישראל את בשורת הג'ל: עד להשקתו בארץ, היה נהוג להשתמש ביריעות סיליקון לטיפול בצלקות. הדבר היה מורכב ובחלק מהמקרים (כמו בצלקות בפנים) פחות מעשי. ג'ל הסיליקון של קלו קוט כבש את השוק במהרה, בין היתר בזכות קלות ונוחות השימוש בו והיכולת למרוח אותו גם באזור הפנים וגם באזורי המפרקים. הג'ל מתייבש במהירות ויוצר יריעה דקה, גמישה ונושמת, המאפשרת לגוף לטפל בצלקת ולזרז את החלמתה. מותג קלו קוט משווק בעולם עשרות שנים ובישראל חוגג 20 שנה של מניעה וטיפול בצלקות.

למנוע, לזרז, לשפר

קלו-קוט יכול למנוע התפתחות של צלקת אבנורמלית, כלומר צלקת אדומה ובולטת (בז'רגון הרפואי: "צלקת היפרטרופית" ו"צלקת קלואידית"). בנוסף, הוא יכול לזרז ולקצר את משך ההחלמה של הצלקת, משנה וחצי-שנתיים - לכ-3 חודשים; ולשפר את המראה של צלקת שקיימת עד שנתיים (לרכך, לשטח, להפחית אודם, כאב וגרד). מוצרי קלו קוט שקופים ומתייבשים במהירות ומתאימים גם לטיפול באזורי המפרקים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ קלו קוט)

כיצד מסייעת נוסחת הסיליקון הייחודית בקלו קוט לטפל בצלקת?

לקלו קוט נוסחת סיליקון ייחודית, המוגנת בפטנט. השילוב הייחודי של רכיבי הסיליקון נצמדים לעור, מתייבשים תוך דקות ומייצרים שכבה גמישה ונושמת. שכבת הסיליקון מסייעת ליצור סביבה אופטימלית לריפוי צלקת, עם רמת לחות מתאימה, שתסייע לייצר קולגן בכמות הנכונה. בנוסף, השכבה מונעת מחיידקים לחדור לצלקת ומאפשרת לגוף לבצע תהליכי ריפוי טבעיים.

מוצרי קלו קוט בהתאמה לסוג הצלקת

לקלו קוט מגוון מוצרים המתאימים לפי מצב הצלקת: קלו-קוט UV גם מטפל בצלקת וגם מכיל מסנן קרינה SPF30, ולכן מתאים במיוחד לטיפול בצלקות באזורים חשופים כמו פנים, צוואר, חזה עליון וידיים. קלו-קוט ג'ל מתאים לאזורי גוף מוסתרים וגם לילדים מגיל 3 חודשים ומעלה. קלו-קוט תרסיס מתאים במיוחד לצלקות כואבות ו/או גדולות, מאחר שמכיל כמות גדולה ואינו דורש מגע יד.
ניתן לרכוש את מוצרי קלו קוט בכל קופות החולים, רשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ואתרי האונליין. המחירים משתנים בהתאם למקום הרכישה.
לכבוד יום הולדת 20, קבלו קוד קופון ל-20% הנחה באתר שווה:
2. שם הקופון: kelo20 הקופון בתוקף עד לתאריך ה-1.5.21


פורסם לראשונה: 10:20, 21.03.21