המורות והמורים, הגננות וכלל עובדי ההוראה - הם לא רק המנוע שמקדם את החברה הישראלית, אלא גם קהילה עם כוח צרכני אדיר, שנהנה מהטבות אטרקטיביות בכל תחומי המשק. בכל הנוגע לתחום הבנקאות, המורים זוכים לבית משלהם כבר עשרות שנים - בנק מסד, הנמצא בבעלות של קבוצת הבנק הבינלאומי והסתדרות המורים, אשר מתמחה בגיבוש פתרונות והטבות בהתאם לצרכים הייחודיים של עובדי ההוראה בישראל.
הבנק מלווה את עובדי ההוראה לאורך כל הדרך עם הטבות מותאמות אישית - החל משלב הלימודים, דרך השנים הראשונות של הקריירה ועד לתקופת הגמלאות.
מהם המסלולים והתנאים המועדפים למצטרפים ולמחזיקי חשבון בבנק מסד? מהם התנאים עבור בני משפחה? וכיצד פועל הבנק לקידום המורים בישראל?
מגוון מסלולים אטרקטיביים לבחירה עבור עובדי הוראה ומשפחותיהם, מורים חדשים וגמלאי משרד החינוך

מסלול יהלום למורה

המסלול כולל את מועדון מורים חופשי, המאפשר פעולות עו"ש ללא הגבלה עבור 10 ₪ לחודש בלבד.
בנוסף, המסלול מאפשר הלוואת 4U של עד 30,000 ₪ ללא ריבית.

מסלול טופז למורה

המסלול כולל את מועדון מורים חופשי, המאפשר פעולות עו"ש ללא הגבלה עבור 10 ₪ לחודש בלבד.
בנוסף, בעל החשבון מקבל משיכת יתר (אוברדראפט) ללא עלות בגובה המשכורת לתקופה של 3 שנים.

מסלול ענבר למורה

המסלול כולל פטור מעמלות עו"ש (על פי תנאי המסלול והיקף מינימום של עסקאות בכרטיס אשראי), ובנוסף מציע גם פיקדון 'ריבית במיידית', המציע למורים לסגור פיקדון של עד 50,000 ₪ ל-3 שנים ולקבל מראש את הריבית לעו"ש, בשיעור של 1.5%.
הבנק מציע מסלול מצוין למורים חדשים וסטודנטים לחינוך והוראה, אשר מותאם לשנתיים הראשונות בתפקיד. גמלאי משרד החינוך נהנים מאותם תנאים מצוינים גם לאחר הפרישה.
בבנק מסד לא שוכחים את בני הזוג והמשפחה של עובדי ההוראה, עם הטבות ייחודיות למצטרפים לחשבון זוגי, לצד התנאים המועדפים בעמלות ניהול העו"ש:
במסלול יהלום לחשבון זוגי, הלוואות 4U עומדת על 50,000 ש"ח ללא ריבית והצמדה לתקופה שלשנתיים.
במסלול ענבר לחשבון זוגי, ניתן לסגור בפיקדון "ריבית במיידית" עד 100,000 ₪ ולקבל ריבית מראש לעו"ש.
במסלול טופז לחשבון זוגי, משיכת היתר ללא ריבית עומדת על גובה סכום שתי המשכורות (ל-3 שנים).
גם בני משפחה הפותחים חשבון נוסף בבנק מסד, מקבלים הטבות כגון פטור מעמלת פקיד לשנה, הלוואת 4U, פיקדון "ריבית במיידית" ומשיכת יתר חינם בגובה המשכורת, על פי המסלול הנבחר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות בנק מסד)

מגוון הטבות אטרקטיביות לבעלי חשבון ומצטרפים חדשים

בנוסף למסלולים המותאמים אישית, כל עובדי ההוראה המחזיקים בחשבון בבנק מסד זכאים להטבות אטרקטיביות ותנאים מועדפים, ביניהם הלוואה דיגיטלית עד 150,000 ₪, עד 5 פנקסי שיקים חינם בשנה הראשונה ו-50% הנחה בדמי ניהול פיקדון ני"ע ל-3 שנים.
בעלי חשבון מעבירי משכורת מקבלים עוד שלל הטבות, כגון כרטיס אשמורת 360 עם הטבות, מבצעים ופטור מדמי כרטיס, הלוואת אשמורת עד 25,000 ₪ ב-25 תשלומים בתנאים מועדפים, הלוואה לרכישת רכב חדש עם מימון של עד 100% ועד 150,000 ₪ בריבית אטרקטיבית, הלוואה לרכישת רכב מיד שניה בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בשוק, הנחות בתכניות חיסכון, פיקדונות, ני"ע ומטבע חוץ ועוד.

שירותים מתקדמים בדיגיטל ובשוק ההון, מקבוצת הבינלאומי

בנק מסד שייך לקבוצת הבינלאומי, ולכן נהנה משירותי דיגיטל המתקדמים, החדישים והנוחים ביותר במערכת הבנקאית. הפלטפורמה של הבנק הבינלאומי, המשרתת גם את לקוחות בנק מסד, ידועה בידידותיות שלה ובמגוון הפעולות שניתן לעשות דרכה בקלות ובנוחות.
בנוסף, לקוחות בנק מסד נהנים משירותים מתקדמים מאוד בשוק ההון, בעזרת הפלטפורמות של הבינלאומי, אחד מהבנקים המובילים בתחום בישראל.
כחלק מהחוויה הדיגיטלית, כיום ניתן להצטרף ולפתוח חשבון בבנק מסד בלחיצת כפתור, בתהליך דיגיטלי מהיר ונוח, בלי ביורוקרטיה וניירת מיותרת.

הבית של המורים מקרב אתכם לבית משלכם - עם הטבות ייחודיות בלקיחת משכנתא

הבית של המורים עוזר להם גם בסלילת הדרך לבית משלהם, עם הטבות מיוחדת ותנאים מועדפים לכל הלוקח משכנתא בדלפקי המשכנתאות של בנק מסד.
עובדי הוראה יכולים לקבל הלוואה של עד 100,000 ₪ (או 10% מגובה המשכנתא, הנמוך מביניהם) ללא ריבית, לתקופה של עד 5 שנים.
בין אם מדובר על רכישת דירה למגורים או להשקעה, מחזור משכנתא קיימת או שיפוץ הדירה, צוות המומחים המקצועיים של מסד ישמחו לייעץ ולבנות את הפתרון המתאים בדלפקי המשכנתאות בסניפים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות בנק מסד)

המומחים למורים - בנק מסד שומר על קשר הדוק ותומך במורים במגוון מישורים

מנהלי ועובדי בנק מסד גאים בקשר ההדוק שיצרו ושמרו עם עשרות אלפי מורים ברחבי ישראל, ובמומחיות שצברו במשך השנים בכל הנוגע לצרכים הפיננסיים של המורים ועובדי ההוראה.
בין כלל הפעילויות והיוזמות, הבנק הוא שותף מרכזי בקרן אתנה המעניקה מחשב לנייד לכל מורה, טאבלטים ואייפדים למורי החינוך המיוחד ומורי המדעים, הוא נותן חסות ליוזמת 'המורה של המדינה' ומעניק מחשבים ניידים לזוכים, ולוקח חלק בכנסים ואירועים מקצועיים למורים ועובדי הוראה לאורך כל השנה.
בתור בנק 'קטן ואינטימי המתמחה במורים, לקוחות הבנק זוכים לרמת שירות מהגבוהות במשק, והבנק מוביל בסקרי שביעות רצון הצרכנים כבר מספר שנים.
בנק מסד הוא הבנק היחיד שיוצא מתוך דאגה לציבור המורים, המורות, הגננות ועובדי ההוראה בישראל ולכן, התנאים המוצעים לעובדי הוראה הם הטובים ביותר בפער עצום בהשוואה לכל בנק אחר, והיחס שהמורים מקבלים בבנק הוא יחס של בית.
מורים, אתם משקיעים כל-כך הרבה זמן בתלמידות ובתלמידים שלכם, אבל מתי בפעם האחרונה חשבתם על עצמם והשקעתם מספר דקות כדי להשוות תנאים ולעבור לבנק שמציע את ההטבות הטובות ביותר לטווח הרחוק, עבור העתיד שלכם?
*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור לריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל