1 צפייה בגלריה
דן טאון פתח תקווה
דן טאון פתח תקווה
דן טאון פתח תקווה
בימים אלו, על צירי הכבישים המרכזיים של פתח תקווה, ז'בוטינסקי ורבין, הולך ונבנה מתחם העסקים הגדול של העיר – דן טאון, אשר יכלול תמהיל ייחודי של מסחר, עסקים ובילוי.
הקו האדום של הרכבת הקלה, שיעבור בסמוך למתחם, מחבר את דן טאון לכל תושבי אזור המרכז - מפתח תקווה ועד בת ים. עירוב השימושים, לצד הפיתוח המשמעותי של האזור כולו, מבטיחים כי דן טאון יהווה מוקד משיכה משמעותי לעשרות אלפי איש בכל יום.
שוחחנו עם רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, צביקה רושו מ-'רושו הנדסה ויזמות בע"מ' ויובל ליבלינג, מנכ"ל ובעלים רשת חדרי הכושר פרופיט, על העתיד של פתח תקווה, על המיקום של דן טאון בצירים המרכזיים של העיר, ועל התמהיל הייחודי שמבקרי המתחם ייהנו ממנו.

אם כן, אין ספק שמדובר באחד המתחמים המסקרנים ביותר באזור המרכז. הנגישות התחבורתית המצוינת עם רכבת קלה בכל 3 דקות, לצד מסעדות ומקומות בילוי 24/6, יהפכו את דן טאון למרכז החדש של תושבי האזור, שלא יצטרכו לנסוע לתל אביב בחיפוש אחר בילוי.
הפרויקט כולל 26 אלף מ"ר של מסחר וקרוב ל-156 אלף מ"ר של משרדים. המתחם כולו ממוקם מעל פיאצה ענקית לרווחת המבקרים והעובדים, ומתחתיו יפעל חניון של 2,500 רכבים. "רמת הפיתוח של הבניינים והפיאצה גבוהה במיוחד, מה שמבטיח חוויה לכל המבקרים והעובדים במתחם", לדברי רושו.
ליבלינג, בעל רשת חדרי הכושר פרופיט, מספר כי דן טאון יכלול את הסניף השלישי של הרשת בפתח תקווה, בתור חלק מהסינרגיה של תעסוקה ופנאי תחת קורת גג אחת. "השילוב של משרדים וחדר כושר יאפשר לכל מי שעובד במתחם לעשות אימון ולהמשיך ביום העבודה, או להתאמן בסוף היום כדי להגיע הביתה רגוע", לדבריו.
ראש העיר גרינברג מסכם ואומר בגאווה כי "פתח תקווה מתפתחת בכל היבט: תעשייה, תעסוקה, תחבורה ובילוי - בתור המטרופולין הבאה של גוש דן".