דלקת חניכיים היא אחת מהתופעות המטרידות ביותר בכל הנוגע לבריאות הפה, הדורשת מאיתנו טיפול יסודי יום-יומי על מנת למנוע ולהפחית את התסמינים.
אחד הפתרונות המפתיעים בהתמודדות עם דלקת ודימום מהחניכיים הוא מלח. רבים לא יודעים, אבל מלח הוא כלי אפקטיבי ומוכח להתמודד עם מגוון תופעות המתרחשות בפה שלנו. מהן התועלות של מלח בשמירה על בריאות הפה שלנו? והיכן תוכלו למצוא סדרת מוצרים המשלבת מלח אקטיבי לצד חיסול והגנה מפני התפתחות רובד חיידקים על השיניים?
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)


נפלאות המלח - אנטי דלקתי, מפחית דימומים ונפיחות, ואפילו מטפל בריח מהפה

רובנו לא מכירים את ההיסטוריה של הטיפול הרפואי, אך כשמביטים אל העבר הרחוק, מגלים שכבר בתקופות של מצרים ויוון העתיקה הכירו את המאפיינים האנטי דלקתיים של המלח, ונעשה בו שימוש במגוון טיפולים רפואיים, במיוחד נגד זיהומים.
בכל הנוגע לבריאות הפה, המלח משמש ככלי אפקטיבי לטיפול ובחניכיים ושמירה על חלל הפה:
• המלח ידוע כמכווץ כלי דם וכך מסייע לעצירת דימומים.
• המלח סופח נוזלים וכך מסייע להפחתת נפיחות בחניכיים.
• המלח ידוע בתור חומר אנטי בקטריאלי טבעי, המסייע בהרגעת אדמומיות.
• המאפיינים האנטי דלקתיים שלו מסייעים לחיטוי הפה.
• מלח מפחית את רמת ה-p.H באופן זמני ונלחם בחיידקים, מה שמפחית את ריח הפה.
• המלח מסייע בהקלה על פצעים בפה, ובכך מאיץ תהליכי ריפוי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)


כל היתרונות הטבעיים של המלח, במשחת שיניים ושטיפת פה

על מנת לספק לחלל הפה שלכם טיפול מקיף בפעולה אחת, פותחה סדרת המוצרים הייחודית Orbitol Protective Salt, הכוללת משחת שיניים ושטיפת פה. מוצרי הסדרה מכילים מלח אקטיבי, המסייע בעצירת דימומים ושמירה על בריאות החניכיים.
על פי מחקרי יעילות ובטיחות שנערכו לפני ואחרי השימוש במוצרי הסדרה, נמצא כי הסדרה מחסלת 99.9% מהחיידקים בחלל הפה תוך 5 דקות מהשימוש, מעלימה או מקטינה את סימני הדימום והנפיחות מיד עם השימוש, ומספקת 12 שעות הגנה מפני התפתחות רובד חיידקים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אז אם אתם מתמודדים עם דימום ודלקת חניכיים, או שאתן סובלות מדימום מהחניכיים במהלך ההריון כדאי לנצל את התועלות של המלח להקלה והפחתה של התופעות הנובעות מדימום ודלקת חניכיים באמצעות סדרת Orbitol Protective Salt. במקביל, כדאי ומומלץ לבקר אצל השיננית ורופא השיניים לטיפול וקבלת המלצות רפואיות.
רוצים לדעת עוד על השילוב של תועלות המלח והגנה של משחת שיניים ושטיפת פה? לפרטים ולרכישה ישירה של מוצרי סדרת Orbitol Protective Salt>>