אחרי החתימה ההיסטורית על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, כיום יכולים הישראלים להיכנס לאיחוד האמירויות ללא ויזה, בקלות ובנוחות. על רקע ההקלות האחרונות במגבלות הקשורות לקורונה, עכשיו הזמן המושלם לבקר באבו דאבי, יעד תיירותי נחשק עם אווירה מדברית, חופים מהממים וחוויה תרבותית וקולינרית של פעם בחיים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אספנו עבורכם את כל הסיבות להזמין את הטיסה הבאה שלכם לאבו דאבי עם איתיחאד איירווייז, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות:
1. שעות טיסה נוחות ורשת רחבה של יעדים
הטיסות של איתיחאד יוצאת בשעות נוחות מאוד לישראלים (יציאה בשעות הצהריים מתל אביב וטיסה חזרה בשעות הבוקר מנמל התעופה של אבו דאבי). תל אביב מצטרפת כעת ליותר מ-40 יעדים ברחבי אסיה, אוסטרליה והודו, אליהם מגיעה איתיחאד ואשר אליהם ניתן להגיע כעת בקלות ובנוחות עם טיסת המשך דרך אבו דאבי. הטיסה לאבו דאבי אורכת שלוש וחצי שעות, מה שהופך אותה לנקודת עצירה אידיאלית בדרך ליעד שלכם.
2. נוחות מיטבית ובידור איכותי בכל מחלקה
כל המחלקות על המטוסים של איתיחאד מציעים נוחות מרבית, לרבות שמיכות בגודל מלא וכריות, מושבים עם גב נשען לאחור ומרווח בין המושבים.
בטיסות הארוכות של החברה, מחלקת התיירים כוללת מושבי Smart Seats הכוללות מושב ראש ייחודי, תמיכה מתכווננת לגב ומרווח נדיב לרגליים.
רוצים עוד קצת מרווח? עבור תוספת תשלום קטנה, ניתן לשדרג למושב 'תיירים- מושב מרווח', עם מרווח רגליים מוגדל או אפשרות לקבל את שירות 'תיירים ללא שכנים', המאתר עבורכם מושב עם מושבים ריקים לידו.
מערכת הבידור בטיסות של איתיחאד מציעה מאות שעות של תכנים, לרבות סרטים שוברי קופות, סדרות טלוויזיה ועונות שלמות לצפייה בבינג'.

3. חוויה ידידותית למשפחות

איתיחאד עושה הכל כדי להפוך את הטיסה עם ילדים לחוויה נוחה ככל האפשר. צוותי המטוס מזמינים את המשפחות לעלות ראשונות לטיסה, כדי לקבל עוד קצת זמן להתארגנות. ניתן להזמין מראש ארוחות ילדים בריאות ומהנות. באיתיחאד לא שכחו את הילדים גם בכל הנוגע לבידור – סרטי ילדים, תוכניות ילדים ומשחקים זמינים לצפייה ומשחק על גבי המטוס. ההורים יכולים לשלוט בתכנים בהם צופים הילדים, באמצעות נעילת הורים מתקדמת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: איתיחאד )

4. אירוח מכל הלב, ארוחות כשרות בהזמנה מראש

באיתיחאד בוחרים להתייחס לנוסעים בתור 'אורחים', והחברה מצהירה כי המטרה שלה היא 'לגרום לכם להרגיש שמקבלים אתכם בברכה'. צוות הטיסה הצעיר והבינלאומי שתפגשו על המטוס הוא התגשמות האירוח הידוע של אבו דאבי, הכולל הרבה חום ומצוינות בשירות.
בכל טיסה ובכל מחלקה, תוכלו לבחור מתוך מגוון מנות, משקאות וקינוחים – כולם בהשראת היעד אליו מגיעה הטיסה. ניתן להזמין ארוחות כשרות עד 24 שעות לפני ההמראה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: איתיחאד )

5. בריאות ובטיחות

כל האורחים שעל המטוס מחויבים לעטות מסכה, וכל צוות הטיסה עוטה לבוש מגן אישי בכל רגע. כל צוות הטיסה והטייסים עבר חיסון נגד קורונה. בכל יעד אליו מגיע המטוס, הוא עובר ניקיון יסודי נוסף. ערכות בריאות ללא תשלום מחולקות לכל נוסע, אשר כוללות מסכה, כפפות וג'ל אלכוהול לחיטוי ידיים.
על גבי הטיסה תוכלו לקרוא מדריך מקוון עם כל התקנות העדכנית ביותר ביעד אליו אתם מגיעים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: איתיחאד )

6. שגרירי בריאות

איתיחאד מעסיקה צוות מיומן של שגרירי בריאות, שכל תפקידם הוא לדאוג לבריאותם ובטיחותם של הנוסעים.
ניתן לפנות לשגרירי הבריאות של החברה 24/7 בצ'אט אונליין בכל שאלה, עדכון וקבלת הנחיה לטיסה בטוחה. בשדה התעופה באבו דאבי, שגרירי הבריאות יהיו זמינים לכל שאלה, החל מהצ'ק אין ועד העלייה למטוס.
גם בטיסה עצמה, בכל מטוס נמצא שגריר בריאות של איתיחאד, המהווה איש קשר בכל הנוגע לעמידה בתקנות ובהנחיות הבריאות, על המטוס וביעד אליו מגיעים.

7. תוספת ללא תשלום לביטוח הנסיעות, המכסה על עלויות טיפול בקורונה במהלך הנסיעה

כל כרטיס של איתיחאד עד ה-31 במרץ 2022 כולל כיסוי ביטוחי נוסף לעלויות טיפול הנובע מהידבקות בקורונה (המתרחשת עד 31 יום מהיום הראשון של הנסיעה שלכם). מדובר בהרחבה לביטוח ביטוח הנסיעות שלכם, על מנת שתוכלו לטייל בעולם בראש שקט. אם אובחנתם עם קורונה בזמן השהייה בחו"ל, איתיחאד תכסה על ההוצאות הרפואיות ועל עלויות הבידוד.
8. הלב של פעילות החברה - שדה התעופה הבינלאומי באבו דאבי
הטיסה אל ומשדה התעופה הבינלאומי באב דאבי היא אחת החוויות הבטוחות והנוחות: הנוסעים עוברים בדיקת טמפרטורה ובדיקת קורונה (מעל גיל 12), שמירה על מרחק נשמרת בקפידה והאזורים הרלוונטיים בשדה התעופה מחוטאים באופן קבוע.
עבור נוסעים בטיסות מעבר מחכים לכם בשדה התעופה לאונג'ים מפנקים ואפילו תאי שינה. בשדה התעופה תוכלו ליהנות מחנויות דיוטי פרי, מזון ומשקאות, הכל על פי הנחיות הבטיחות והבריאות, כדי להגן על הלקוחות בכל עת. שדה התעופה מציע גם חיבור Wi-Fi ללא תשלום ונקודות הטענה בכל פינה.

9. שירות הסעות ללא תשלום לדובאי

שירות ההסעות של איתיחאד מחבר בין שדה התעופה הבינלאומי של אבו דאבי למאזאיה סנטר, הממוקם בליבה של דובאי וליד כל מוקדי העניין המרכזיים של העיר. ההושבה בהסעה נעשית עם מרווח מוגדל בין נוסעים, והנהגים עוטים מסכות וכפפות. כל הרכבים עוברים ניקוי עמוק וחיטוי לפני כל נסיעה.
10. קיימות
קיימות היא הליבה של הפעילות של איתיחאד. החברה מחויבת ל-Greener Together: הצהרה פשוטה המביאה את ההתחייבות שלה למזער את ההשפעה הסביבתית על ידי שילוב קיימות בפעילות היום-יום. בין היתר, החברה נקטה בצעדים להפחתת השימוש בפלסטיק לשימוש חד-פעמי בפעילות, והיא התחייבה ליעד של פליטת פחמן נייטרלית עד 2050.
החברה נוקטת בגישה מקיפה לקיימות, המבטיחה קיימות חברתית, סביבתית ופיננסית בכל תחומי הפעילות שלה. המשמעות היא שימוש יעיל יותר במשאבים של כדור הארץ, השפעה טובה יותר על הקהילות וצמיחה כלכלית טובה יותר.