התקופה הנוכחית מאופיינת באי ודאות לגבי העתיד, מה שמוביל לשיקול דעת בכל הוצאה של משק הבית. לכן, ישראלים שרוצים לקנות רכב חדש 'מהניילונים' אך מחפשים דרך לחסוך על מחיר המחירון, פונים יותר ויותר לאופציה שקיבלה את הכינוי 'רכב אפס ק"מ'. מה עומד מאחורי השיטה שצוברת פופולאריות בישראל?

כוח המיקוח של חברות הליסינג מאפשר לכם לקבל מחיר מופחת

מאחורי היכולת להציע רכב חדש במחיר מופחת עומדים היקפי הרכישות ומערכת היחסים המיוחדת של חברות הליסינג עם יבואניות הרכב. חברת הליסינג "מגלגלת" את ההנחה שקיבלה אל הלקוח וכך יכולה להציע מחירים אטרקטיביים בהנחה של עד עשרות אלפי שקלים בהשוואה למחיר היבואן. עוד סיבה להנחות המפליגות היא התחזקות השקל בשנים האחרונות, שהגדילה את הרווחיות של היבואניות ובכך הרחיבה את טווח ההנחות שחברות הליסינג נהנות מהן. על פי ההערכות, רכבי 'אפס ק"מ' עומדים על יותר מ-10% ממכירות הרכבים החדשים בישראל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: מאגר יבואני הרכבים, shutterstock)

ככל שתחזיקו את הרכב יותר - כך העסקה תשתלם יותר

המרכיב אשר מאפשר את הוזלת המחיר הוא העובדה שחברת הליסינג היא 'יד ראשונה' של הרכב, כך שהלקוח מקבל רכב חדש לחלוטין, 'מהניילונים', אך עם בעלות קודמת. ככל שהלוקח מחזיק ברכב יותר זמן, כך פוחתת ההשפעה של תוספת היד על מחיר המכירה העתידי. ישראלים רבים מחזיקים היום רכב במשך 5 שנים ויותר, וכך יכולים למכור את הרכב עם השפעה מינימלית של סעיף ההפחתה במחירון. בשורה התחתונה, אחרי כמה שנים בהם הרכב נמצא אצלכם, מחיר הרכב נקבע על בסיס המצב המכני, כמות הק"מ והתאונות שעבר ופחות על ההפחתה "מחברת ליסינג" המופיעה במחירון

מגוון מותגים ודגמים תחת קורת גג אחת

במקום לצאת למסע מפרך בין אולמות התצוגה לערוך אינסוף שיחות עם נציגי מכירות שישכנעו אתכם שהמותג שלהם הוא המותג הטוב ביותר, תוכלו לבחור בין כל מותגי הרכב בשיחת ייעוץ אחת עם אחת מחברות הליסינג. כך תוכלו להשוות, לבחון ולבחור את הרכב שבאמת מתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

שירותים נוספים שחוסכים כסף וזמן יקר

חלק מחברות הליסינג מציעות מסלולי מימון מגוונים, כולל מימון המסופק על ידי חברת הליסינג עצמה. בחלק מהמקרים ניתן גם לעשות ביטוח לרכב מול חברת הליסינג, ובכך לפטור מעצמנו את הטרחה וההתעסקות במרדף אחרי חברות מימון, בנקים וחברות ביטוח למיניהן.

טרייד אין לרכב הישן

כיום ידוע שמכירת רכב משומש היא תהליך שלוקח הרבה זמן, בעקבות ההיצע הגדול של רכבים משומשים באתרי המכירות. על מנת לחסוך מכם את התסכול, ההמתנה וההפיכה לסוחרי מכירות, חברות הליסינג מציעות שירותי טרייד אין לרכב הישן.
עסקת טרייד אין מאפשרת לכם לחסוך זמן יקר ולמנוע תקופה בה אין לכם רכב בכלל או לחלופין תקופה עם שני רכבים ולחץ גדול למכור את הרכב הישן.
2 צפייה בגלריה
(צילום: מאגר יבואני הרכבים, shutterstock)

הדגמים החדשים ביותר, בזמינות מיידית

הדגמים הנמכרים על ידי חברות הליסינג זהים לרוב לדגמים העדכניים של יבואניות הרכב, כך שהלקוחות לא מתפשרים על עיצוב עכשווי ומערכות בטיחות מתקדמות.
ברכישה דרך יבואן צריך לרוב להמתין מספר שבועות עד להגעת הרכב המיוחל. חברות הליסינג, לעומת זאת, מוכרות רכבים הנמצאים אצלן במלאי, כך שהזמינות יכולה להיות כמעט מיידית – בחלק מהמקרים אפשר לשלם ולקחת את הרכב באותו יום אחרי הסדרת התשלום והביטוח.

סופרמרקט אחד וגדול לעולם הרכב החדש – קבוצת שלמה

קבוצת שלמה היא קבוצת הרכב הגדולה בישראל, המציעה את מגוון המותגים הגדול בארץ של רכבי 'אפס ק"מ' מכל קטגוריות הרכב לרבות דגמים בלעדיים ואף דגמי יוקרה למיניהם. בנוסף למגוון העצום וההנחות הגדולות שהקבוצה משיגה עבור לקוחותיה, קבוצת שלמה מציעה גם חבילת שירותים הכוללת מימון מטעם הקבוצה, פוליסת ביטוח של שלמה ביטוח ושירות טרייד אין – הכל במחירים אטרקטיביים ובתנאים מותאמים אישית לפי צרכי הלקוח.
אחד הדגמים הבלעדיים בקטלוג של קבוצת שלמה הוא יונדאי i10 בגרסת Prime Plus, המגיע עם שילוב צבעים של גג שחור וגוף רכב בשלל צבעים. לכל מי שרוצה מכונית מיני מרווחת, בטוחה ועם הרבה סטייל - i10 Prime Plus הוא הדגם עבורו.
זה הזמן להצטרף לישראלים שמצליחים לחסוך עד עשרות אלפי שקלים ברכישת רכב, ונהנים מחבילות שירותים שמורידים את כאב הראש מתהליך הרכישה.



פורסם לראשונה: 15:58, 02.02.21