אחת המשימות החשובות ביותר עבור מתאמנים היא הגעה ליעדי החלבון האישיים. מתאמנים, במיוחד מתאמני כוח, יודעים כמה חלבון הם צריכים לצרוך בכל יום כדי להגיע לבניה אפקטיבית של השרירים. העמידה ביעדים באמצעות תזונה בלבד היא משימה לא פשוטה, ולכן רבים מהמתאמנים נעזרים באבקות חלבון בתור תוסף תזונה יעיל להשגת יעדי החלבון.
כעת, מותג GO של תנובה מצטרף לעולם אבקות החלבון, עם סדרת המוצרים החדשה אשר פותחה בשיתוף ד"ר שון פורטל, פיזיולוג ודיאטן ספורט קליני מהמובילים בישראל. אבקות החלבון של GO מיוצרות בישראל תחת בקרת איכות מחמירה, ומציעות התאמה של סוג החלבון לצרכי המשתמש, וזאת לצד טעמים מובילים.

מדוע חשוב לבחור את סוג החלבון בהתאם ליעדים ולצרכים שלכם?

מתאמנים ותיקים ומנוסים אולי מכירים את הנושא, אך עבור מתאמנים בתחילת דרכם, חשוב לדעת שיש חשיבות לסוג החלבון שצורכים אחרי האימון - ישנם חלבונים שנספגים מהר ומומלצים לצריכה בצמוד לאימון (חלבוני Whey, חלבוני מי גבינה), וישנם חלבונים הנספגים לאט ומומלצים לצריכה לפני השינה או ביום ללא אימון (חלבוני קזאין).
הייחודיות של GO היא ההפרדה לשני סוגי אבקות, המתאימות לסוג הצריכה הרצוי. האבקה הראשונה מבוססת על חלבוני Whey, החלבונים האיכותיים ביותר בתחום, שעברו פירוק חלקי (hydrolysed), מה שמבטיח זמינות גבוהה לגוף וספיגה מהירה יותר של החלבון.
אבקת חלבוני ה-Whey של GO מגיעה בשלושה טעמים: שוקולד, וניל וללא תוספת טעם. מבחר הטעמים מאפשר למתאמנים לגוון - להוסיף לשייק וניל או שוקולד מצד אחד, ולהשתמש באבקה ללא תוספת טעם לגמישות הוספת טעמים באופן אישי או בבישול מצד שני.
אבקת החלבון השניה של GO מבוססת על חלבון הקזאין, וכוללת 80% קזאין ו-20% חלבוני גבינה Whey - שניהם מופקים מחלב במפעלי תנובה.
חלבון הקזאין הוא החלבון העיקרי הנמצא בחלב והספיגה שלו בגוף איטית יותר, כך שהצריכה שלו מומלצת ביום שלא מתאמנים בו, או לפני השינה, בעקבות מחקרים המראים כי הספיגה שלו אופטימלית במהלך הלילה.
מעבר לכך, הערכים התזונתיים של האבקות של GO מורכבים מחלבון נטו, כמעט ללא מקורות קלוריים אחרים - מה שמבטיח מקסימום אפקט וערכים תזונתיים רלוונטיים בעת השימוש.
היות ומדובר לא רק בכמות חלבון גבוהה אלא גם בחלבון איכותי, האבקות מכילות רמה גבוהה של BCAA, חומצות האמינו החיוניות שהגוף איננו יודע לייצר בעצמו ותורמות להגנה ולבניית השריר והפחתת עייפות במאמץ ולכן מגבירות את אפקטיביות האימון.
האבקות גם ללא גלוטן וגם דלות בלקטוז ולכן מתאימות גם למי שמגלה רגישות ללקטוז.

לא רק למתאמנים - אבקת חלבון משמשת את מי שצריך להשלים את כמות החלבון היומית

בעקבות תכולת החלבון הגבוהה והכמעט בלעדית, אבקות החלבון של GO יכולות לשמש למטרות שונות ומגוונות: עבור מבוגרים הנזקקים ליותר חלבון ככל שהגיל עולה, או לאלו שרוצים להיעזר באבקות כחלק מתהליך ירידה במשקל, ועוד.

האבקות של GO - ייצור מקומי, איכותי ומקצועי, מחומרי גלם ממפעלי תנובה

אבקות החלבון החדשות של GO מיוצרות במפעל 'בעמק טכנולוגיות מתקדמות', ממי גבינה המיוצרים במפעלים של תנובה, עם כשרות 'חלב ישראל'.
האבקות מיוצרות בפיקוח ובקרת איכות מחמירה, לרבות בדיקת פרופיל חומצות האמינו של המוצרים.
הכשרות, איכות הייצור, המגוון וההתאמה לצרכי המתאמנים לפי סוג החלבון - הופכים כולם את האבקות של GO לבחירה הבאה שלכם במדף אבקות החלבון.
אבקות החלבון החדשות של GO נמצאות בחנויות המתמחות בתזונה לספורטאים, ברשתות קמעונאיות, ברשתות פארמה ובאתר המותג של GO לרכישה ישירה.