מבוגרים רבים בגיל השלישי נאלצים להתמודד עם בעיות ראייה לא סטנדרטיות, חלקן תורשתיות, אך מרביתן נובעות מגיל מתקדם, שהשלכותיו הן מחלות כגון ניוון רשתית או גלאוקומה.
הקשיים שבהם נתקלים אנשים אלה רבים ומאתגרים ובאים לידי ביטוי בקושי ממשי לקרוא מסמכים או הודעות טקסט, לצפות בטלוויזיה, לנהוג ברכב או פשוט - להתמצא במרחב.
במצב הזה שבו רופאי עיניים אינם יכולים לסייע, ישנו מגוון רחב של אביזרים אלקטרוניים ואופטיים פורצי דרך, שביכולתם לשנות את איכות חייהם של כבדי הראייה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
"באופטיקה געש הצלחנו לייצר קשת של פתרונות מהפכניים שמשפרים ללא היכר את יכולת הראייה במקרים של כבדות ראייה ואף עיוורון", אומרת בת אור יחזקאלי, אופטומטריסטית מומחית באופטיקה געש, המספקת פתרונות ראייה מתקדמים. "כל מטופל עובר אצלנו תהליך אבחון מקיף, שבסופו אנחנו מתאימים עבורו את הפתרון האופטי או האלקטרוני שיעזור לו".

הפתרון האופטי: עדשות מגדילות

פתרון זה כולל עדשות מגדילות, המורכבות על משקפיים טלסקופיים או מיקרוסקופיים. עדשות אלו מאפשרות לחזור לזהות עצמים מרחוק או לקרוא טקסטים מקרוב.
העדשות מותאמות אישית והן יכולות להגיע עם תאורת לד מובנית או עם עדשות מודולאריות למיקוד פוקוס.

טכנולוגיה שמגדילה טקסטים עד פי 70

באופטיקה געש מספקים גם מכשירים חכמים, אשר מגדילים ומפענחים טקסטים. הטכנולוגיה במכשירים אלה מגדילה טקסטים עד פי 70 (!) מגודלם המקורי, והופכת אותם לברורים ונגישים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

"שיפור הראייה אצל אלו שהיו בטוחים שלא ניתן לעשות דבר"

היתרון הגדול של הטכנולוגיה החדשנית הוא שיפור הראייה אצל אנשים שכבר הרימו ידיים.
הטכנולוגיה מסייעת במקרים של עיוורון צבעים, הרחבת שדה ראייה, בעיות ניוון רשתית ועוד.
"אין צורך לסבול מירידה ברמת החיים, היום אפשר לשפר את ההתמצאות במרחב, להמשיך לתפקד באופן עצמאי וליהנות מהחיים", מסכמת יחזקאלי.
אופטיקה געש. המרכז המסחרי חוצות שפיים
יש לתאם פגישת אבחון מראש: 09-9529376
א'-ה': 09:00-18:00, ו': 09:00-14:00