כבר יותר מעשור, פרויקטים של התחדשות עירונית מחיים מחדש את מרכזי הערים, משדרגים בניינים ישנים ומציעים בנייה חדשה תוך התחשבות בצרכי הציבור ושמירה על איכות חיים גבוהה.
ככל שהפרויקטים קרובים יותר למוקדי תעסוקה ותרבות ומציעים נגישות תחבורתית טובה יותר, כך הם הופכים להזדמנות ייחודית יותר לאיכות חיים גבוהה במיקום מרכזי.
2 צפייה בגלריה
(הדמיה: דני שמש 3Ddesign)
רמת גן מהווה יעד אידיאלי להתחדשות עירונית - הקרבה לתל אביב, תוואי הרכבת העתידי שיעבור בעיר, רמת החינוך הגבוהה, מוקדי תעסוקה קרובים ופעילות תרבותית ענפה. אחד הפרויקטים המסקרנים ביותר בעיר הוא הפרויקט בעלומים 38-40, הממוקם בשכונת הבילויים האיכותית.
שוחחנו עם נחמה בוגין, שמאית מקרקעין ומשפטנית, ועם עירית מעייני, מנהלת השיווק של 'בית וגג', על החזרה של המשפחות למגורים בלב הערים, הפרמטרים שקובעים את איכות החיים במיקום מרכזי ועל הייחודיות של שכונת הבילויים והפרויקט ברחוב עלומים ברמת גן.


אם כן, אפשר לראות בבירור כיצד התחדשות עירונית מהווה דרך לבזבז פחות זמן על הכביש, לבלות יותר זמן עם המשפחה וליהנות מחיים עם "הכל מתחת לבית". נגישות לצירי תנועה וקהילות איכותיות הפכו למצרך מבוקש בקרב ישראלים שרוצים לשדרג את מקום המגורים מבלי להתפשר על איכות חיים.
שכונת הבילויים הירוקה היא אחת השכונות המבוקשות ברמת גן, בעקבות הקהילתיות המגובשת, האוכלוסייה החזקה והנגישות התחבורתית המצוינת. בלב השכונה המשפחתית מוקם בימים אלו פרויקט רחוב עלומים 38-40 ברמת גן על ידי חברת 'בית וגג', אחת מהחברות המובילות בישראל להתחדשות עירונית.
2 צפייה בגלריה
(הדמיה: דני שמש 3Ddesign)
הפרויקט ממוקם ברחוב קטן ושקט ובמיקום נגיש, קרוב ליציאה לתל אביב ולקניון גבעתיים. בבניין בן 12 הקומות קיים מועדון דיירים, חניון תת קרקעי עם חנייה לכל דירה ולובי מפואר. מגוון הדירות, המצוידות במפרט עשיר וסטנדרט גבוה, כולל דירות גן של 3.5 חדרים ו-4 חדרים, דירות 3.5-5 חדרים ופנטהאוזים מרהיבים המשקיפים על השכונה מלמעלה.