כולנו רוצים מראה צעיר, זוהר וטבעי לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. חלק מהטיפולים דורשים זמן עד לקבלת התוצאות המושלמות, ולכן עכשיו הזמן הנכון לבחור בשילוב הנכון של הטיפולים לפי הצרכים והחלומות שלנו: טיפול לעור זוהר, הזרקות או כל טיפול אסתטי אחר.
אלו הם הטיפולים שחייבים להכיר:

STYLAGE LIPS PLUS - שפתיים מעוצבות במראה טבעי

עיצוב ומילוי שפתיים הוא טיפול נפוץ בעולם האסתטיקה, אשר מכתיב טרנדים גלובליים בכל הנוגע ליופי נשי בעידן של ימינו. STYLAGE LIPS PLUS – חומצה היאלורונית ייעודית המותאמת לספק תוצאה אופטימלית של שפתיים עם מראה מלא סימטרי והומוגני, תוך שמירה על מראה עדין וטבעי.
מכיל אנטי-אקסידנט טבעי המגן על השפתיים מפני רדיקלים חופשיים המפרקים את החומצה ההיאלורונית, וכך מובטחת תוצאה הנשמרת לתקופה של שנה לכל הפחות.
בנוסף, STYLAGE LIPS PLUS מעשיר בלחות את אזור השפתיים כולו. מכיל לידוקאין לאלחוש והקלה משמעותית בכאב בזמן הטיפול.

עם BELOTERO BALANCE שמים סוף למראה עייף ומבוגר - מילוי שקעי העיניים

שקעים כהים מתחת לעיניים יוצרים מראה מבוגר ועייף, אך למרבה השמחה, אפשר לקבל אפקט משמעותי הכולל מראה צעיר, זוהר וחיוני יותר, באמצעות טיפול קצר ופשוט יחסית.
אחד המוצרים הנחשקים והבטוחים ביותר בתחום הרפואה האסתטית הוא Belotero Balance, המותאם לטיפול בשקעי עיניים באמצעות פיזור אחיד ואופטימלי באזור המיועד. המוצר מאפשר התאמה מקסימלית לאזור אליו הוא מוזרק. התוצאה היא מראה טבעי לאורך זמן, לעתים אף יותר משנה.
3 צפייה בגלריה
אלפאמדיקס
אלפאמדיקס
(צילום: יח"צ)

הטיפול ששינה את כללי המשחק - הכירו את MORPHEUS8

הטיפול שקים קרדשיאן הגדירה כטיפול אשר "משנה את חוקי המשחק", הפך לאחרונה למכתיב טרנדים גלובלי בעולם הטיפולים האסתטיים. הביקוש לטיפול נמצא בצמיחה מסחררת ובלתי פוסקת, והוא נחשב לטיפול הכי מבוקש בימינו. MORPHEUS8 נועד למיצוק וחידוש העור, באמצעות תהליך אשר מקנה תוצאה טבעית, ללא ניתוח, בלי זמן החלמה ארוך ועם תוצאות אופטימליות.
מדובר בטיפול המבוסס על גלי רדיו (RF), בטכנולוגיה אשר משלבת מיקרו-מחטים ייחודיות החודרות באופן מזערי לעור ומעודדות חידוש של העור בשכבות העמוקות יותר. הטיפול מאפשר עיצוב מחדש של הרקמות, מה שמוביל לעור מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר, תוך שמירה על מראה טבעי. MORPHEUS8 מתאים לאזור העיניים, מצח, קו לסת, לחיים ומחשוף, וגם לטיפול בצלקות אקנה.
בנוסף, קיימת גם גרסה מיוחדת של הטיפול בשם MORPHEUS8 BODY, המיועדת לטיפול באזורי גוף שלא היה אפשר לטפל בהם עד עכשיו: זרועות, בטן, ברכיים וישבן. בעזרת המוצר הייעודי, אפשר לטפל בהצלחה בסימני המתיחה והצלוליט באזורים המדוברים.
חשוב לציין – כדי להגיע לתוצאה אופטימלית, מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך תוצאה מרשימה תראה כבר בתום הטיפול הראשון.
3 צפייה בגלריה
אלפאמדיקס
אלפאמדיקס
(צילום: יח"צ)

חידוש העור מבפנים עם האפקט המשולש של Radiesse – כוח הקולגן

הסוד שמאחורי פנים חטובות בעידן הנוכחי נמצא בחומר המילוי Radiesse.
Radiesse הוא חומר מילוי עם אפקט משולש: תוצאות מיידיות של מילוי, הרמת הפנים והצערה של העור. המוצר נחשב לחומר המילוי המועדף על רופאים בישראל וברחבי העולם כבר כמעט 20 שנה, והוא מאושר על ידי ה-FDA. מעל 10 מיליון הזרקות של המוצר כבר נעשו ברחבי העולם, ומאחוריו יותר מ-200 מחקרים קליניים שבדקו את הבטיחות, היציבות והיעילות שלו במהלך הטיפול ולאחריו.
הנוסחה המהפכנית של חומר המילוי מבוססת על קלציום ומעודדת ייצור של קולגן ואלסטין. הייחודיות שלו מתבטאת בכך שהוא מחדש את העור מבפנים, משפר את מרקם העור באזור המטופל ויוצר מיצוק וחיטוב של מראה העור. התוצאות של Radiesse נשמרות לאורך זמן ומאופיינות בעור גמיש, עבה וחזק יותר.
בשנים האחרונות בוצעו התאמות של ריכוזי Radiesseמתוך מטרה לשפר את מרקם העור גם באזורי גוף שונים כמו המחשוף, הצוואר, הזרועות, פנים הירכיים, גב הידיים והברכיים. הודות לאפקט המהפכני בשיפור מראה העור של גב היד, Radiesse זכה לאחרונה בתואר 'חומר המילוי הטוב ביותר לשיפור מראה הידיים'.

3 צפייה בגלריה
קדיאס
קדיאס
(צילום: יח"צ)

מהפכת הקפסולות של GENEO ששיגעה את העולם

הטיפולים של GENeO כבשו נשים בארץ ובעולם שאימצו לשגרת הטיפוח שלהן את הקפסולות המופלאות של GENEO, פרי פיתוח ישראלי המוגן פטנט עולמי. מגוון מכוני קוסמטיקה ומרפאות מתגאים בטיפול GENEO, אשר מעניק תוך 30 דקות מראה רענן וזוהר. מדובר בטיפול המושלם שיעזור לכם לככב באירועי החג!
איך זה עובד?
ל-GENEO יש שש קפסולות מופלאות ועוצמתיות, הייעודיות למצבי עור שונים ומגוונים:
REVIVE – קפסולה להצערת העור, המבוססת אצה אדומה, ומיועדת טשטוש קמטוטים ולשיפור מרקם העור.
BALANCE – קפסולה מבוססת פחם לניקוי ולחיטוי עור שומני או עור עם אקנה.
HYDRATE – קפסולה להשבת לחות, מבוססת ספירולינה כחולה, לעור זוהר ומלא לחות.
ILLUMINATE – קפסולה מבוססת חומצה קוג'ית עם ויטמין C, המיועדת להבהרה, טשטוש פיגמנטציה ולחידוש העור.
DETOX – קפסולה מבוססת תה ירוק, המיועדת לעיכוב סימני הזדקנות, לניקוי רעלים ולהגנה מפני רדיקלים חופשיים.
GLAM- הטיפול עם GENEO משיג שלוש פעולות במקביל: הזנה, קילוף והעשרת העור בחמצן.
מדובר בטכנולוגיה הראשונה מסוגה בעולם אשר מגבירה את אספקת החמצן מתוך העור עצמו ומאיצה משמעותית את איכות הספיגה וההחדרה של רכיבים פעילים מזינים לעור, הנמצאים בתוך הקפסולה.
טיפול עם מכשיר GENEO מספק אפקט הנראה לעין החל מהטיפול הראשון, מעניק זוהר וחיות לעור ומטשטש את סימני הגיל. כדי להגיע לתוצאה אופטימלית הנשמרת לאורך זמן, ההמלצה היא לבצע סדרה של 3-6 טיפולים.
כל הטיפולים מתבצעים במרפאות ומכונים מורשים ברחבי הארץ. www.alphamedix.co.il