לפני שטסים לחו"ל, רובנו רוכשים חבילת חו"ל מחברת הסלולר בעלות גבוהה של 200 עד 300 ₪. לכך מתווספים החיובים הגבוהים על שיחות מקומיות בחו"ל שברוב המקרים אינן כלולות בחבילה, וחיובים נוספים שנקבל בחשבון הסלולר בגין כל חריגה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: 123RF)
החדשות הטובות הן שקיים פתרון חכם אשר חברות הסלולר לא רוצות שתגלו - רוכשים באופן חד פעמי סים בינלאומי ומפסיקים להיות פראיירים בכל הנסיעות שלנו לחו"ל. כך, במקום לשלם מאות שקלים על גלישה ושיחות מהסלולרי בחו"ל, לכל נוסע ובכל נסיעה - נשלם עשרות שקלים בודדים בלבד, ובמקום לחשוש מכל שימוש בסלולרי, נוכל לגלוש ולדבר חופשי בחו"ל ללא כל אפשרות לחריגות וחיובים גבוהים בחשבון הסלולר בחזרה לארץ.

מה ניתן לעשות?

כדי ליהנות ממחירים שוברי שוק בכל נסיעותינו לחו"ל, חסכון אדיר ושקט נפשי בחופשה, ניתן לרכוש סים בינלאומי כבר בישראל, לפני הטיסה. בניגוד לחבילות חו"ל היקרות של חברות הסלולר, שתקפות לעד 30 ימים, או לסים מקומי שמספק פתרון חלקי בחו"ל וגוזל זמן יקר עד שמוצאים אותו, הסים הבינלאומי מציע פתרון זול ונוח שפועל מיד עם הנחיתה בחו"ל ומגיע עם טעינות שהן היחידות בשוק התקפות למספר שנים!
3 צפייה בגלריה
(צילום: 123RF)
הסים הבינלאומי הנמכר בישראל, המשמש כבר עשרות אלפי ישראלים שטסים לחו"ל, הוא של WORLD8, המציעה ללקוחות כל החברות חבילות סלולר לחו"ל בפחות מחצי המחיר. לדוגמה, חבילה מושלמת לאירופה וארה"ב הכוללת 60 דקות שיחה +6GB לגלישה בחו"ל תעלה לכם 99 ₪ בלבד.
מלבד מחירים שוברי שוק בחו"ל, הסים הבינלאומי של WORLD8 מאפשר לשמור על המספר הנייד הנוכחי, לשתף בוואטסאפ הקבוע, לדבר ולגלוש חופשי, והוא אפילו מגיע עם סיכה להחלפת כרטיס הסים. בנוסף, הוא מאפשר ביצוע טעינות מחו"ל בשיחת חינם 24/7, עם טעינות שתקפות ל- 4 שנים, כך שתוכלו לנצל את היתרה שלא מומשה בנסיעות הבאות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: 123RF)

איפה משיגים את הסים הבינלאומי שיסגור לי את הפינה של סלולרי בחו"ל?

לקוחות כל החברות יכולים לגשת לאחד מ-550 סניפי דואר ישראל או לאתר החברה ולרכוש באופן חד פעמי את הסים הבינלאומי של WORLD8. כדי להיות מסודרים בכל הנסיעות שלנו לחו"ל.